کد خبر 1413729
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
حمید استیلی

امروز حمید استیلی سرپرست تیم ملی فوتبال در سفارت اتریش دیده شد.

 به گزارش مشرق، روز گذشته بعد از مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال که منجر به ریاست دوباره مهدی تاج شد خبری در فضای مجازی پیچید مبنی بر این که حمید استیلی از سرپرستی تیم ملی استعفا کرده و یا قصد این کار را دارد اما امروز که بخشی از بازیکنان دعوت شده به تیم ملی راهی سفارت اتریش شدند تا کارهای مربوط به ویزا برای اردو در این کشور را انجام دهند حمید استیلی هم حضور داشت. به نظر می رسد وی با حضور امروزش در سفارت و اقدام برای اخذ ویزا تصمیمی بر کناره گیری از تیم ملی ندارد. 

تیم ملی قرار است در اتریش دو بازی دوستانه با تیم های اروگوئه و سنگال انجام دهد. 

منبع: آخرین خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    4 0
    کجا بره بهتر از اینجا؟؟؟...هرجا بره کلی خرجشه،اینجا دستمزد نجومی دلاری میگیره...تازه دار و دسته دزدا و هاپولی کنا دارن دور هم جمع میشن...یهو دیدی تو این هیر و ویر شد سرمربی تیم ملی...مگه تو تیم امید همین پروسه رو پیش نبرد؟...فعلا بحث مهم،یه قرارداد نجومی جدید برای فراهم کردن مخارج زندگی لاکچری خونواده مهدی سنگپا تو اسپانیاست...میگن با کیروش قرارگذاشته باهاش قرارداد شش میلیون یورویی امضا کنه نصف نصف...اگه کیروش قبول نکنه همین حمیدمارمولک مگه چلاقه؟...قرار داد دویست میلیارد تومانی امضا میکنه یکچهارمشو میگیره و بقیشم دودستی تقدیم میکنه به سنگپا و دارو دسته
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      4 0
      الحق ولانصاف عالی و کامل بود
  • هموطن IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    4 0
    سلام علیکم ، استاد زیر آب زنی آقای حمید استیلی بهتر از تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران کجا بره ، آرزوی سرمربیگری در تیم ملی فوتبال را داره .
  • فوتبالی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    4 0
    با سلام و احترام ، در اینجا هم دنبال سرمربیگری و زیرآب زدن آقای دراگان اسکوچیچ می باشد . اینجا تیم ملی امید جمهوری اسلامی ایران نیست ، آقای حمید استیلی ....
  • ایرانی عصبانی AU ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 0
    تا انجا که من یادم میاد این جناب یکی دو ماه پیش از این سمت استعفا/ویا بدلایلی جدا شده بود.خنده اور است امروز چیزی میخوانی فردا بر عکسش اتفاق میافتد .تاج یک ماه پیش عدم صلاحیت شد و دیروز با اکثریت ارا رئیس فدراسیون شد. شاید بهتر باشه با دوستان صحبت ورزشی نکنیم چون فقط بی اطلاعی خود را نشان میدهیم چون هر عمل/تصمیمی در فدراسیون فوتبال بنظر میرسد بدون دلیل اجراع و چند روز بهمین دلیل منتفی شده و کسانی نظیر من را در حیرت نگه میدارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس