کد خبر 1413748
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
تفاوت عجیب استقلال مجیدی با تیم ساپینتو در ۴ هفته اول

استقلال ساپینتو در ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر تفاوت های زیادی با تیم فرهاد مجیدی در فصل گذشته از خود نشان داده است.

به گزارش مشرق، استقلال از ۴ بازی ابتدایی لیگ برتر و از ۱۲ امتیاز ممکن ۷ امتیاز کسب کرده و یک شکست و یک مساوی و دو برد را در کارنامه خود ثبت کرده که از نظر امتیاز و جزئیات تفاوت های زادی با تیم مجیدی دارد.

آبی پوشان در ۴ دیدار ابتدایی امسال ۴ گل مقابل رقبای خود به ثمر رسانده اند و ۳ گل نیز از ملوان و سپاهان دریافت کردند اما تیم فرهاد مجیدی در لیگ گذشته از ۴ مسابقه ابتدایی ۱۰ امتیاز کسب کرد. استقلالی ها در فصل گذشته هوادار، ذوب آهن و تراکتور را به صورت پیاپی شکست داده و در شیراز مقابل فجر در دقیقه ۹۵ با تساوی متوقف شدند. استقلالی ها در فصل قبل در ۴ بازی ابتدایی ۴ گل به ثمر رساندند اما فقط یک گل دریافت کردند که باز هم نشان دهنده تفاوت تیم فصل گذشته با تیم فعلی است.

توقف استقلال در مسجد سلیمان از شب گذشته باعث نارضایتی هواداران استقلال شده و آنها به سبک بازی تیم ساپینتو انتقاد می کرنند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • جواد IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 4
    تفاوت چندانی ندارن....سبک بازی علی اصغری...پنالتی های سهمیه ای و عدم محاسبه پنالتی برای دیگران
    • 1 IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      5 2
      اظهارات کیلویی و علی اصغری
    • لنگی حقیر IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      3 1
      لنگی های حقیر و ... حرفی غیر از چرت و پرت و واهمه و سوزشی که از نام فرهاد مجیدی و استقلال دارند هیچی ندارند بخاطر همین به لنگی ها میگن لنگی هیچی ندار.... 5 سال از اونجای بابامسعود خوردین سیر نشدین هیچ خودتون رو زدین به نفهمی
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      5 0
      راست میگه فوتبال ناب فقط سبک لنگ سلطان....نه چرستولیس
    • جواد IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      2 2
      این سبک از حرفای مفت فقط از یک کیسه کش برمیاد...ته ادبت همینه اقای حقیر؟؟؟؟
  • سعید IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    1 1
    مربی نیستی جناب ساپینتو. در شرایط بازی ذهنت درگیر احساس و هیجان میشه و از بازی‌خوانی و تغییر مثبت در تیم غافل میشی! دقیقا مثل مربی‌های آماتور دهه ۶۰ داخلی عمل کردی! با ورود مهاجم سراسیمه بدنبال زدن گل بودی. و این باعث شد تئوری بکش زیر توپ اتفاق بیفته. شما تیمت برای گل زدن بدون برنامه و حتا پلن A هم نداره، چه برسه به پیش‌بینی پلن های دیگری. و در بخش دفاع نیز بسیار تیم شکننده‌ای ساختی. در بازی دیروز دو یا سه بار از سمت راست دروازه تا آستانه باز شدن رسید. دفاع ‌های کند، ایستا و فاقد بازی‌سازی. بدون شک این دفاع در مواجهه با تیم‌های مدعی لیگ ناتوانی بیشتری از خود بروز خواهند داد. و شما بیش از این به برانکارد و اشیاء لگد خواهی زد! مسوولان باشگاه از همین امروز(بلکه از همان بازی نخست)باید به فکر جای‌گزین ساپینتو باشند. چرا که بدون شک این اتفاق خواهد افتاد و چه بهتر قبل از هدر رفتن امتیازهای بیشتر و غیرقابل جبران.
    • جواد IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
      2 3
      والا سبک بازی شواح فرهاد و علی منصور و امیرقلعه و پرویزخانتونم همین بود. استرا هم نگم برات....ربطی به مربی نداره....هیجانی بازیکن جذب کردن باعث این اتفاقات میشه...
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
    3 0
    آقای جواد لنگی عزیز ما سبک بازی هر چی هست به تو ربطی نداره. خیلی آنالیزوری برو تیم چلقوزت رو آنالیز کن. سنگ پای قزوین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس