برد پرسپولیس برابر صنعت نفت در نیمه اول/ گلزنی یک هلندی در آزادی

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت با برتری شاگردان یحیی گل محمدی و گلزنی مهاجم هلندی این تیم همراه شد.

به گزارش مشرق، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت در هفته چهارم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. لوکادیا(۲۷) برای پرسپولیس گل زد.

در این دیدار که با حضور بانوان برگزار شد سرخپوشان با ترکیب علیرضا بیرانوند، گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، امید عالیشاه، سروش رفیعی و لوکادیا به میدان رفت.

با حضور پرتعداد تماشاگران زن و مرد در ورزشگاه آزادی سرخپوشان بازی را تهاجمی شروع کردند و حملات دامنه داری را روی دروازه مهمان خوزستانی پی ریزی کردند اما هنوز به هماهنگی کامل نرسیده اند که بتوانند از این موقعیت ها استفاده کنند.

پرسپولیس در این دیدار برای اولین بار از مرتضی پورعلی گنجی در خط دفاعی استفاده کرد و لوکادیا هم برای دومین بار در ترکیب سرخپوشان به میدان رفت و در دقیقه ۲۷ توانست اولی گل خود را برای این تیم به ثمر برساند.

هر چند پرسپولیس موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما در دقیقه ۲۷ این مهاجم هلندی پاس نعمتی را درون محوطه جریمه گرفت و با یک چرخش عالی ضربه ای را به توپ زد که خیلی هم محکم نبود اما از بین دستان دروازه بان صنعت نفت عبور کرد و به تور دروازه چسبید.

بعد از گل صنعت نفت کمی جلو کشید و در دقایق پایانی نیمه اول سرخپوشان را هم تحت فشار قرار داد و در دقیقه ۴۴ تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت اما بیرانوند مانع این توپ شد تا در نهایت این نیمه با برتری یک بر صفر میزبان به پایان برسد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس