دمشق: رژیم صهیونیستی با آتش بازی می‌کند؛ ساکت نخواهیم نشست

وزیر امور خارجه سوریه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با آتش بازی می‌کند، هشدار داد که سوریه برای مقابله با تجاوزارت اسرائیلی، ساکت نخواهد نشست.

به گزارش مشرق، فیصل المقداد وزیر امور خارجه سوریه بعد از ظهر امروز پنجشنبه تأکید کرد که که رژیم موقت صهیونیستی، اوضاع امنیتی و نظامی منطقه را در معرض انفجار قرار می‌دهد.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از المقداد گزارش داد، رژیم صهیونیستی با آتش بازی می‌کند، ولی سوریه برای مقابله با تجاوزارت اسرائیلی، ساکت نخواهد نشست.

وی با بیان اینکه اسرائیلی‌ها، دیر یا زود، هزینه تجاوزات خود را خواهند داد، تصریح کرد: سوریه ایستادگی کرده و خواهد کرد و از مواضع خود عقب نخواهد نشست. دشمن اسرائیلی نیز نباید در محاسبات خود اشتباه کند.

وزیر امور خارجه سوریه با تأکید بر اینکه تل‌آویو نباید توهم داشته باشد که سوریه مواضع خود را تغییر خواهد داد، در پایان خاطر نشان کرد: آمریکا و کشورهای غربی باید مسئولیت تشویق اسرائیل به تداوم تجاوزگری و تهدید صلح و امنیت در منطقه و جهان را بپذیرند.

این در حالی است که پدافند هوایی سوریه شامگاه گذشته با چند موشک در آسمان شهر و استان دمشق مقابله کرد. این موشکها توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شلیک شدند که نقاطی را در دمشق هدف حمله قرار دادهند.

منابع خبری گفتند که پدافند هوایی سوریه با چهار موشک در جنوب دمشق مقابله کرده است.  مقابله با موشک‌ها در نزدیکی جاده فرودگاه بین‌المللی دمشق، بزرگراه دمشق-درعا و اطراف شهر «الکسوه» واقع در جنوب استان دمشق صورت گرفت.

ساعاتی پیش از این حمله نیز منابع سوری از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی حلب واقع در شمال غرب سوریه خبر دادند.

دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که با دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت فلسطین اشغالی را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با نقض حریم هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    0 1
    خخخخخخ
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    2 0
    میدونیم سوریه قبلاً هم در برابر تجاوزارت اسرائیل ساکت ننشسته مرگ بر اسرائیل جنایتکار
  • IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    0 0
    هزار بار کتک خوردید ؛ در حالی ک فقط یک بار جواب درست میداد کافی بود ولو ابنکه جنگ ده روره ای میشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس