کد خبر 1414140
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
پیروزی جدید اسرای فلسطینی بر رژیم صهیونیستی

کمیته عالی اضطراری جنبش اسرای فلسطین با صدور بیانیه ای از عقب نشینی سازمان زندان های رژیم صهیونیستی از اقدامات توهین آمیز اخیر علیه اسرای محکوم به حبس ابد و حبس طولانی مدت خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از وبگاه شهاب نیوز، کمیته عالی اضطراری جنبش اسرای فلسطین امروز با صدور بیانیه ای از عقب نشینی سازمان زندان های رژیم صهیونیستی از اقدامات توهین آمیز اخیر علیه اسرای محکوم به حبس ابد و حبس طولانی مدت ، خبر داد.

این جنبش فلسطینی عقب نشینی رژیم صهیونیستی را از این اقدامات که در ماه های اخیر علیه اسرا به اجرا گذاشته شده بود، به منزله پیروزی جدیدی برای اسرای فلسطینی علیه اشغالگران دانسته است.

کمیته عالی اضطراری جنبش اسرای فلسطین تاکید کرد که در پی عقب نشینی رژیم صهیونیستی از این اقدامات، اعتصاب غذای دسته جمعی ۱۲۰۰ اسیر فلسطینی که قرار بود از عصر امروز آغاز شود، لغو شده است.

پیش از این قرار بود ۱۲۰۰ اسیر فلسطینی از عصر امروز پنج شنبه در اقدامی هماهنگ در اعتراض به اقدامات توهین آمیز سازمان زندانهای رژیم صهیونیستی و عدم پایبندی آنها به تعهدات شان، اعتصاب غذای خود در زندان های رژیم صهیونیستی را آغاز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس