کد خبر 1414289
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
دلیل پرسپولیسی شدن دیاباته و قرار گرفتن در لیست سیاه استراماچونی

رسانه فرانسوی دلیل اصلی بازگشت شیخ دیاباته به لیگ فوتبال ایران را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، شیخ دیاباته مهاجم سابق استقلال بامداد امروز (جمعه) به تهران رسید تا کارهای انتقالش را به پرسپولیس تکمیل کند.

در همین رابطه سایت «footmercato» فرانسه در گزارشی درباره این مهاجم سرشناس در لیگ فرانسه، نوشت: شیخ دیاباته بعد از چند فصل در لیگ فرانسه در دوران حضورش در بوردو، هنوز در مدار است. بهتر از آن، او فصل خوبی را با الغرافه قطر پشت سر گذاشت و در ۱۶ بازی ۱۱ گل به ثمر رساند.

دلیل قرار گرفتن دیاباته در لیست سیاه استراماچونی

طبق اطلاعات ما، دیاباته راه خودش را در ایران با پرسپولیس ادامه خواهد داد. او پیش از این بین سال های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ در ایران و در کنار استقلال بازی کرده بود. مهاجم ۳۴ ساله مالیایی امیدوار بود برای آخرین بار بتواند به لیگ فرانسه برگردد ولی مشتری ای پیدا نکرد تا در نهایت راهی ایران شود.

استراماچونی سرمربی سابق استقلال هدایت الغرافه قطر را برعهده دارد و دیاباته فصل گذشته با درخواست او به قطر رفت ولی عملکرد ضعیف این بازیکن در نیم فصل دوم باعث شد تا استراماچونی او را در لیست خروج بگذارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    3 5
    پرسپولیس خصوصا تو این فصل متخصص جذب پیر و پاتالها، خدایی شده مدرسه پیرمردها، سیدجلال مدافع رو به بهانه سن بالا از تیم کنار گذاشتن اونوقت مهاجمممممممممم که ذاتا بایست سرعتی باشه با 34 سال سن با توجه به عدم کارآییش جذب شده، از جذب خواننده ناآماده ای بنام لوکادیا چیزی ننویسیم بهتره. امیدوارم آقای گلمحمدی و درویش جوابگو باشن، هوادارای عزیز یدونه گل آماتورگونه لوکادیا را بذارین کنار.
    • جواد IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
      1 0
      فشار میقولی؟؟؟؟؟؟ بازیکن جوون فقط کاوه رضایی و سجاد شهباززاده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس