توان هواپیماهای بدون سرنشین و رادارگریز نیروهای فرامنطقه‌ای را به چالش کشیده‌ایم

دشمن نیز در ارزیابی‌های خود به این ننتجیه رسیده که هرگونه تجاوز به مرزهای کشورمان با جواب قاطع پدافند هوایی روبه رو خواهد شد.

به گزارش مشرق، از روابط عمومی ارتش، امیرسرتیپ دوم عباس عظیمی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب در نشست خبری  به مناسبت سالروز پدافند هوایی برگزار شد، گفت: پدافند هوایی در تأمین نیازمندی‌های دفاعی در همه حوزه‌های امنیتی به خودکفایی رسیده و متناسب با تهدیدات در زمینه علوم پدافندی رشد و ارتقا پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه  سامانه های پدافند هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه در قالب شبکه یکپارچه پدافندی قرارگاه خاتم الانبیا(ص)، به صورت شبانه روزی از آسمان ایران اسلامی محافظت می‌کنند، ادامه داد: شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشورمان به صورت کامل علاوه بر آسمان ایران کیلومترها آن طرف تر از مرزها را نیز رصد می‌کنند.

سرتیپ دوم عظیمی، افزود: راه هرگونه رخنه و نفوذ دشمن به آسمان کشورمان بسته است؛ دشمن نیز در ارزیابی‌های خود به این ننتجیه رسیده که هرگونه تجاوز به مرزهای کشورمان با جواب قاطع پدافند هوایی روبه رو خواهد شد.


وی گفت: به عنوان حافظان حریم هوایی کشور در این منطقه حساس با سامانه‌های راداری و الکترونیکی داخلی خود توان هواپیماهای بدون سرنشین و رادار گریز نیروهای فرامنطقه‌ای را به چالش کشیده‌ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالله IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    2 1
    خدا حافظ و پشتیبان شما مدافعان کشور باشه ان شاءالله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس