کد خبر 1414429
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶
قیمت رسمی بلیت رفت و برگشت پروازهای اربعین از 4 مبدأ ایران 7.6 میلیون تومان

طبق ابلاغیه سازمان هواپیمایی کشوری قیمت بلیت رفت و برگشت پروازهای اربعین از تهران و اغلب شهرها به نجف و بغداد ۶ میلیون تومان است.

به گزارش مشرق، قیمت بلیت پروازهای اربعین در مسیر تهران و اعلب شهرها به نجف و بغداد ۳ میلیون تومان در مسیر یکطرفه و ۶ میلیون تومان در مسیر رفت و برگشت تعیین شده است که این قیمت برای اغلب مسیرهای پروازی از شهرهای مختلف کشورمان به نجف و بغداد برای بازه زمانی ۱۵ شهریور تا ۳۰ شهریور برقرار است.

طبق ابلاغیه سازمان هواپیمایی کشوری در بازه زمانی ۱۵ شهریور تا ۳۰ شهریور امسال قیمت بلیت پروازهای اربعین از فرودگاه‌های مشهد، کرمان، یزد و زاهدان به نجف و بغداد و بالعکس به صورت یک طرفه ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و به صورت دو طرفه ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

 در ابلاغیه سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت‌های هواپیمایی تأکید شده است، فروش بلیت هواپیما فقط از طریق سایت رسمی شرکت‌ها و یا به صورت حضوری از دفتر فروش هر شرکت انجام شود. سازمان هواپیمایی در ابلاغیه شماره ۳ خود به شرکت‌های هواپیمایی درباره پروازهای اربعین هشدار داده است در صورت بروز تخطی از این بخشنامه مسؤولان شرکت هواپیمایی به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

طبق همین ابلاغیه سازمان هواپیمایی به شرکت‌های هواپیمایی تأکید کرده است که با شرکت‌های متخلف مطابق با قوانین و مقررات برخورد می‌شود.

بنابر این گزارش، فروش بلیت پروازهای اربعین از ساعت ۸ صبح فردا از طریق دفاتر فروش شرکت‌های هواپیمایی و سایت شرکت‌های هواپیمایی انجام می‌شود و همانگونه که اعلام شد قیمت بلیت در مسیر تهران و اغلب شهرها به نجف و بغداد به صورت رفت و برگشت ۶ میلیون تومان است غیر از ۴ شهر ذکر شده که ۷.۶ میلیون تومان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
    1 0
    به سلامتي!! يك خانواه ٤نفره تقريبا از ٢٤تا ٣٠ ميليون هزينه بليطشون ميشه!!! انتاليا ارزونتر تموم نميشه!!!؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس