کد خبر 1414438
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷
فریبا: از ساپینتو و مورایس خجالت کشیدیم

بهتاش فریبا می گوید مسائل پیش آمده در برنامه جام جهانی باعث آبروریزی شده.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا که یکی از مهمانان رونمایی از جام، جام جهانی بود در این مورد گفت: دات مراسم خوب بود از AFC آمده و کاپ را آورده بودند. زاکانی، چمران، تاج، آجورلو و بازیکنانی که در جام جهانی بازی کرده بودند حضور داشتند. به ما گفتند که ساعت ۱۳ مراسم شروع می شود و یک ساعت زمان صرف ناهار است و ساعت ۱۴  جلسه شروع می شود ما هم رفتیم و فقط اکبر مالکی و خبرنگاران آنجا بودند. به سالن رفتیم گفتند هنوز آماده نیست و مراسمی که قرار بود ساعت ۱۴ شروع شود ۱۵:۲۰ آماده شد و این ناهماهنگی با توجه به اینکه از قبل می دانستند که قرار است مراسم انجام شود عجیب بود.

آقای خیابانی مجری بود و خوب هم اجرا کرد و تاریخچه ها را گفت. طبق قانون AFC شش نفر باید بالا می‌رفتند که از جام‌ رو نمایی کنند. زاکانی، تاج و غیره رفتند و بعد خیابانی بازیکنان سابق تیم ملی  را صدا کرد بعد به اسم که صدا کرد ما رفتیم و عکس گرفتیم و ناگهان هرج و مرج شد و نماینده های آن را برداشتند و بردند. هیچ چیز  سر جایش نبود و ما از  خارجی ها یعنی ساپینتو و مورایس و نماینده های ای اف سی خجالت کشیدیم. واقعا برای فوتبال ما که در رنک یک آسیا است این بی نظمی بد بود ولی در مجموع جام جهانی به ایران آمده  بود و باید به فال نیک بگیریم.
بازیکن اسبق تیم ملی در مورد انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: بین آن ۳ کاندید طبیعتاً تاج بیشتر می‌تواند کمک کند هم تجربه اش بیشتر است و هم جایگاه خوبی در ای اف سی دارد هم گفته است که آمده ایم تلافی کنیم. باید زمان بگذرد و ببینیم چه خواهد شد.


فریبا در پایان در مورد عملکرد کلی استقلال افزود: من راجع به بدن بچه ها حرف زدم اما در بازی گذشته بدن ها نسبت به بازی های قبل رها بود. محبی را دیدیم که چندین بار استارت زد، یامگا، خط دفاع و هافبک خوب استارت  میزدند و بدن هایشان آماده بود. بازی خوب و فنی از استقلال دیدیم و حریفش نفت مسجدسلیمان هم می دانست که چه میخواهد. فضاها را می‌بست و در ضد حمله ها  ما را دچار دردسر کرد. تنها اشکال بازی این بود که گل نداشت. به نظرم آقای ساپینتو هنوز ترکیب را  کامل نشناخته. در تیم های بزرگ دنیا از جمله منچسترسیتی همیشه نفرات جلو را تغییر می‌دهند ولی این که آگاهانه باشد مهم است. باید ببینیم کدام بازیکن در چه پستی جواب می دهد؟ من پیشرفت فنی را در تیم میبینم و همیشه حمایت می کنیم اگر ایرادی هم باشد می گوییم. برای مثال جای محبی و قایدی در مرکز زمین نیست و این ها بازیکنان کنار خط هستند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید فروزان CH ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    3 3
    بس کنند این احمق‌ها ابرویمان رفت ،خجالت کشیدیم و غیره کل تشکیلات فیفا بی ابرو است از رشوه گیری و تبانی و هم جنسبازان در سمت مدیریت حالا فریبا و دیکران ابرویشان رفته ‌انکاری فیفا خرج ملت را میده صدها کارگر در ساختن استادیوم‌های قطر کشته شدند ، استسمار شدند،حقوقشان را ندادند ، این جماعت صدایشان در نیامد بخاطر یک ازدحام آنهم از خود همین طیف ،ابرویشان رفت
  • سید فروزان CH ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    4 3
    آقای فریبا از یک دیوانه خجالت کشید ساپینتو محکوم به زندان در کشورش و نیامده در ایران با لگد زیر تخت هلال احمر زدن ، از این دیوانه خجالت کشیدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    2 0
    تلافی یا جبران؟! چی رو میخواد تلافی کنه باز؟ طلبکاره از مردم؟
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
    5 2
    کاش بیشتر از خارجیها از هموطنان خودتان، و حانواده شهدا خحالت بکشید! ساپینتو خودش باید شرمنده لگدپرانیهایش باشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس