کد خبر 1414560
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
شناخت ساپینتو از استقلال کامل نشده/ از برخی انتقادات تعجب می‌کنم

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان این که از برخی انتقادات پیشکسوتان تعجب می کنم گفت: سرمربی پرتغالی هنوز به شناخت کاملی از توانایی بازیکنان نرسیده است.

به گزارش مشرق، آرش برهانی با اشاره به تغییراتی که در تیم فوتبال استقلال صورت گرفته است گفت: هر مربی یک سبکی دارد از نظر فنی بدنسازی خیلی خوبی انجام داد. اردوی خوب در ترکیه و تهران داشتند. شرایط حرفه ای به وجود آورده بودند و مسائل تاکتیکی را هم به خوبی انجام داد.

وی ادامه داد: شروع مسابقات است و تا زمانی که شرایط تیم را بشناسد زمان می برد. یکی دو هفته دیگر بدن ها شاداب تر می شود. نفت مسجدسلیمان هوای شرجی بود. در این شرایط خیلی سخت است بازی کردن. فکر می کنم هر چه بگذرد شرایط تیم بهتر می شود.

مهاجم سابق آبی پوشان ادامه داد: زمانی که استراماچونی امد در هفته های اول همه منتقد بودند اما الان از او به عنوان یکی از بهترین مربیان تاریخ فوتبال استقلال یاد می کنند. فصل قبل هم چند تساوی داشت و خیلی ها منتقد بودند اما تیم در نهایت با ثبت رکوردهای زیاد قهرمان شد.

بیشتر بخوانید:

استقلال به فکر جذب یک بازیکن جدید

برهانی در مورد حضور خسرو حیدری در کادر فنی استقلال نیز گفت: تازه دارم این موضوع را می شنوم. همه استقبال کردند و شرایط فوتبال را می دانند. آنهایی که انتقاد کردند شاید از فوتبال سالها دور بودند. انتخاب خسرو حیدری یک اقدام مثبت و خوب بود. خسرو سالها در استقلال حضور داشته و بچه ها را خوب می شناسد و می تواند کمک خوبی است برای آقای ساپینتو.

وی که در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه تلویزیون حضور یافته بود، در مورد این که برخی پیشکسوتان عنوان کرده اند ساپینتو به حرف خسرو حیدری گوش نمی کند گفت: اصلا اینطور نیست. ساپینتو مربی حرفه ای است و طبیعتا به حرف های او گوش می دهد چرا که شناخت خوبی از فوتبال ایران و تیم های حریف دارد. حیدری به بهترین شکل ممکن به استقلال کمک می کند و مطمئن باشید در آینده خیلی بیشتر از این به کار استقلال خواهد آمد.

مهاجم سابق استقلال در مورد این که سرمربی آبی ها هنوز برای خط حمله به جمع بندی نرسیده است گفت: همانطور که گفتم با شناختی که سرمربی از تیم به دست می آورد تصمیمات بهتری می گیرد. قایدی هنوز از نظر بدنی به شرایط ایده آل نرسیده که کمتر بازی می کند. قطعا در هفته های بعدی شرایط بهتر خواهد شد. ساپینتو هنوز به شناخت کافی از تیمش نرسیده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس