کد خبر 1414829
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲
سفر رستم قاسمی به سوریه

وزیر راه و شهرسازی گفت: در شرایط جدید، همه افراد از جمله کارکنان و کسانی که پیش از این حدود ۲۰ سال پیش وام دریافت کرده بودند یا مسکن دارند هم می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

به گزارش مشرق، رستم قاسمی درباره اقدامات وزارت راه و شهرسازی برای تامین مسکن اقشار کم‌برخوردار اظهار کرد: نحوه تامین مسکن برای دهک‌های پایین جامعه مثل اعضای بهزیستی، کمیته امداد و ... مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد سهم وام آن‌ها از محل صندوق ملی مسکن پرداخت شود.

وزیر راه و شهرسازی از واگذاری ۵۰۰ هزار مسکن به دهک‌های کم‌درآمد تا سال آینده خبر داد و گفت: سهم وام این اقشار از محل صندوق توسعه ملی پرداخت می شود.

وی با یادآوری این‌که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای این افراد در دست اجراست و حداکثر ظرف یک سال آینده واگذار می‌شود، افزود:‌ برای تامین مسکن کارکنان دولت، وزارت راه و شهرسازی با همه وزارتخانه‌ها توافقنامه‌ای امضا کرد تا با زمین خود وزارتخانه‌ها یا با تامین زمین از سوی وزارت راه و شهرسازی ساخت مسکن انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که با تاکید معاون اول رئیس جمهور، وزارتخانه‌ها موظف شده‌اند برنامه ساخت واحدهای مسکونی برای کارمندان خود را تا روزهای آینده ارائه دهند، اضافه کرد:‌ ساخت مسکن برای کارمندان نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن است.

قاسمی با بیان اینکه شرایط ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن تغییر کرده است، افزود: در شرایط جدید، همه افراد از جمله کارکنان و کسانی که پیش از این حدود ۲۰ سال پیش وام دریافت کرده بودند یا مسکن دارند هم می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    11 0
    پس از قرار معلوم میخواید کلا بع هیچکس تحویل ندید برا مارو تموم کنید تا به بعدی هاش برسه
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      2 0
      مثل داستان بلیط اربعین که هروقت یک تصمیم گرفتید و کلی برنامه ها را به هم ریختید
  • محمد IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    4 0
    رستم جان ما 7 ماهه مدارک مون تایید شده هنوز خبری از زمین و مسکن اینا نیست ، هر وقت هم میریم حضوری ثبت نام کنیم میگن یک هفته دیگه ، یه ماهه دیگه
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    7 0
    به قول قدیمی ها این را که زاییده اید بزرگ کنید بعد برید دنبال بعدی
  • رضا IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    3 0
    ما از سال 99 تا الان برای مسکن ملی اسم نوشتیم حتی اس ام اس واریز وجه و مراحل دیگه ام نیومده اوا فکری به حال جونهای متاهل داری فرزند بدون خونه کن بعد کاری دیگه ای بکن. خدا لعنتتون کنه....
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    7 0
    اینایی که مسکن دارند هم میتونن ثبت نام کنن؟؟؟؟؟؟؟؟ خب بیشعور اینجوری که باز سر اونایی که خونه ندارن بی کلاه میمونه!!!!!! بعدم شما هنو توو ساخت همین تعدادی که ثبت نام کردن موندین، حالا..... اخه چرا شماها تا این حد بی عقلین؟
  • محمد IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    5 0
    شک نداشتم این اتفاق میفته. این فقط یه معنی داره، پول نیست چون قشر ضعیف توان پرداخت شرایط رو نداره. آقا بیایید پول بدید. باز میفته دست دلال ها و اونهایی که کارت ملی می خرند. جوان 30 ساله که نتونسته ازدواج کنه از کجا بیاره هر 5 ماه 45 میلیون به شماها بده. اونم با وام نجومی یه واحد تو ساختمانی که کلا بیرون از شهره درمیاد نزدیک 1 میلیارد با احتساب سود وحشتناک 18 درصدی.
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    3 0
    همه برای دلالی و انباشت سرمایه که فردا نقد کنن خونه رو، میان برای ثبت نام! مسکن مهر تجربه شد!!!
  • مجید IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    5 0
    واقعیت چیز دیگری است حالا چرا؟ خب مردم نرفتند و ثبت نام نکردند و این یعنی موضوع 4 میلیون خانه پایه و اساس درستی ندارد. متاسفانه ما داریم برای افغانی های مقیم ایران خانه میسازیم. اصلا 4 میلیون خانه متقاضی ندارد!! حالا مجبور هستند برای ماست مالی کردن این افتضاح یک محمل دیگر درست کنند و فروختن این خانه ها به کارکنان دولت و چرت و پرتهای دیگه از همین مقوله است. من متاسفم که نه دفتر رئیس جمهور پاسخگوی این چرند گویی هاست و نه هیچکس دیگری
    • ابوالفضل IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
      1 0
      خیلی حالت خوب نیست مثل اینکه... نیاز کشور به مسکن خییلی بیشتر از این چهار میلیون مسکنه. خیلی ها مثل من تایید شدن ولی تعلق نگرفته اون وقت میگی چهار میلیون مسکن متقاضی نداره، یکم فکر کن بعد حرف بزن
  • علی IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    4 0
    باید قیمت خونه ها پایین باشه با وام بدون سود ساخت خونه برای مردم وظیفست و نباید ازشون حتی پولی گرفته بشه مسکن نباید دست دلال ها بیوفته و باید یه ریز باز بینی و بازدید میدانی بشه. بخدا که پول زیادی نیست.مردم هم خوشحال میکنید زمینتون که مفته ته تهش برای آماده سازیش ۵۰ میلیون بخواین که میتونید تو چند قسط ازشون بگیرید پول ساخت مسکن هم خودتون بدید مسکن سازی گرون به هیچ درد مردم نمیخوره و حرف رهبری هم رو زمین میمونه
  • احسان IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    3 0
    اصلا از اول داستان به این شکل بوده که هزینه برای اقشار کم درامد به قدری بالاباشه که بیخیال ثبت نام و خونه بشن بعد همون عده قلیل جامعه که چند تا خونه و ملک دارن صاحب یه خونه دیگه بشن . بعد اعلام کنن 4 میلیون مسکن ساختیم و از این حرفا . اخه ادم حسابی شعار تون اول انتخابات چی بود ؟ هدف از طرح نهضت ملی مسکن چی بود ؟ واقعا متاسفم
  • حمیدرضا IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 0
    اینهمه دختر وپسر مجرد سن بالا داریم که همراه والدینشون زندگی میکنن وعملا سرپرست خانوار محسوب میشن اما با قوانین من دراوردی اقایون نمیتوانند در طرح ملی مسکن نامنویسی کنند!!!
  • افشین IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 0
    فکر کنم این خبر شبیه یک جوک .من بازنشسته نیروهای مسلح هستم با ۵ سرعاعله مستاجرم با اینکه فرم ج من سبز است به اداره راه و شهرسازی اداره راه هرجا مراجعه کردم میگن هیچ اسمی از شما در سامانه نیست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس