کد خبر 1414854
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
به روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی

قیمت بیت‌کوین و اتریوم در شبانه‌روز گذشته نیم‌درصد کاهش پیدا کرده. ارزش کاردانو در این مدت هفت درصد رشد داشته است.

به گزارش مشرق، بیت‌کوین آخرین روزهای مرداد به محدوده ۲۰ هزار دلار سقوط کرد و از آن موقع آرام گرفته. در ادامه رفت‌وبرگشت‌های محدود بیت‌کوین، قیمت این ارز دیجیتال در شبانه‌روز گذشته حدود نیم‌درصد کاهش پیدا کرد و صبح امروز یکشنبه ۱۳ شهریور به ۱۹ هزار و ۸۰۰ دلار رسید. تحلیلگران بازار ارز دیجیتال شرط صعودی شدن قیمت‌ها را عبور بیت‌کوین از مرز ۲۲ هزار دلار می‌دانند که آخرین بار بیت‌کوین ۱۵ روز پیش در آن محدوده معامله شده است. باوجود عقب‌نشینی محدود بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی، حدود یک درصد به ارزش کل بازار ارز دیجیتال اضافه شده و بین انواع ارز دیجیتال سرشناس، کاردانو بازدهی مثبت هفت درصدی داشته است.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۹ هزار و ۸۰۰ دلار

قیمت بیت‌کوین صبح امروز یکشنبه ۱۳ شهریور به ۱۹ هزار و ۸۰۰ دلار رسید؛ ۱۲۰ دلار کمتر از دیروز که معادل بازدهی منفی نیم‌درصدی رهبر بازار ارز دیجیتال در شبانه‌روز گذشته محسوب می‌شود. بیت‌کوین صبح دیروز ۱۹ هزار و ۹۲۰ دلار معامله می‌شد و طی این مدت بین دو محدوده ۱۹ هزار و ۷۱۲ دلار تا ۱۹ هزار و ۹۷۰ دلار رفت‌وبرگشت داشته است.

نسبت به هفته قبل که بیت‌کوین حوالی مرز ۲۰ هزار دلار خرید و فروش می‌شد، شاهد ثبت بازدهی منفی یک درصدی آن هستیم و درقیاس با قله تاریخی این ارز دیجیتال یعنی محدوده ۶۸ هزار دلار، بیت‌کوین نزدیک ۷۱ درصد فاصله دارد. همچنین حجم ۳۷۹ میلیارد دلاری معاملات بیت‌کوین، چیزی حدود ۳۷ درصد از کل سهم بازار ارز دیجیتال برآورد می‌شود.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۵۵۰ دلار

نمودار اتریوم بازدهی روزانه این ارز دیجیتال را تقریبا منفی نیم‌درصد نشان می‌دهد. قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز هزار و ۵۵۰ دلار به‌ثبت رسید و دیروز خرید این ارز دیجیتال هزار و ۵۶۰ دلار تمام می‌شد. نوسان محدود اتریوم در شبانه‌روز گذشته به‌شکلی بوده که کف قیمت آن هزار و ۵۴۵ دلار و سقف آن هزار و ۵۷۰ دلار به‌شمار می‌رود.

بازدهی اتریوم نسبت به هفته قبل، اما مثبت و حدود ۴.۵ درصد برآورد می‌شود. چون یکشنبه هفته گذشته اتریوم هزار و ۴۹۰ دلار معامله می‌شد. قیمت اتریوم حالا با قله تاریخی خود که رقم چهار هزار و ۸۵۱ دلار است، ۶۸ درصد فاصله دارد. همچنین حجم ۱۹۰ میلیارد دلاری معاملات اتریوم را باید معادل سهم ۱۸.۵ درصدی این ارز دیجیتال از کل بازار بدانیم.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت ترون امروز یکشنبه ۱۳ شهریور تفاوتی با روز گذشته ندارد، در این مدت قیمت کاردانو هفت درصد رشد داشته و دوج‌کوین بازدهی دو درصدی را به‌ثبت رسانده است. قیمت ترون امروز درحالی ۰.۰۶۲ دلار به‌ثبت رسید که دیروز این ارز دیجیتال با همین رقم معامله می‌شد. قیمت شیبا هم طی شبانه‌روز گذشته روی عدد ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار باقی ماند و مثل ترون بازدهی روزانه صفر درصدی را تجربه کرد. قیمت کاردانو، اما از ۰.۴۶۹ دلار به ۰.۴۹۴ دلار افزایش پیدا کرد و شاهد رشد هفت درصدی آن بودیم. قیمت دوج‌کوین هم با افزایش دو درصدی به ۰.۰۶۲ دلار ارتقا پیدا کرد.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۲۰ هزار دلار

۱۹ هزار و ۹۲۰ دلار

۱۹ هزار و ۸۰۰ دلار

اتریوم

هزار و ۴۹۰ دلار

هزار و ۵۶۰ دلار

هزار و ۵۵۰ دلار

کاردانو

۰.۴۴۸ دلار

۰.۴۶۹ دلار

۰.۴۹۴ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۳ دلار

۰.۰۶۱ دلار

۰.۰۶۲ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

ترون

۰.۰۶۲ دلار

۰.۰۶۲ دلار

۰.۰۶۲ دلار

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس