کد خبر 1414957
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
مخترع بارسلونای قرن ۲۱؛ بت بزرگ یا بادکنک؟

نشریه اسپورت کاتالونیا در گزارشی به اوضاع پیچیده باشگاه بارسلونا پرداخت.

به گزارش مشرق، نشریه «اسپورت» کاتالونیا در گزارشی به انقلاب بزرگ لاپورتا در بارسلونا در همه سطوح پرداخت که نتیجه ای ظهور بارسلونا جدید در قرن ۲۱ است.

این رسانه اسپانیایی نوشت: بیایید شفاف و عملگرا باشیم. زمان آن فرا رسیده است که عظمت انقلابی را که باشگاه در همه سطوح تجربه می کند، بشناسیم. بارسلونا فصل گذشته یک شکست بود، یک ناامیدی و تایید سقوطی که سال ها پیش آغاز شده بود.

ادامه دادن به این راه، محکوم کردن خود به طرد شدن، به بی اهمیتی بود. باید فوری ناخدای کشتی عوض می شد و با شجاعت تصمیم می گرفت. لازم نیست به نزدیک نگاه کنید، باید به دور نگاه کنید. حساب باشگاه دیگر ارزشی ندارد. درآمد زیاد اما در مقابل خرج زیادتر است. باید به آینده و چگونگی کسب درآمد از قدرت طرفداران فکر کنید. بارسای قرن بیست و یکم را نمی توان بر روی ساختارهای منسوخ نگه داشت.

 مخترع بارسلونای قرن ۲۱؛ بت بزرگ یا بادکنک؟

انقلاب بزرگ لاپورتا تا به حال ۱۷ تلفات داشته است! گاوهای مقدس(بازیکنان کلیدی و باتجربه) باید بفهمند که بهترین زمان آنها به پایان رسیده است. نیوکمپ، همانقدر که محبوب است، نیاز به بازسازی کامل دارد.

لاپورتا کاپیتان و رهبر بارسای جدید است. دست او نمی لرزد و هیئتی دارد که از او حمایت می کند و توانسته یک پروژه ورزشی ایجاد کند که دوباره ورزشگاه را پر از امید کند. چالش او اختراع مجدد بارسای قرن بیست و یکم است.

او این کار را با سبک شخصی و غیرقابل انتقال خود انجام می دهد. خیلی چیزها قابل انتقاد است، اما تلاش می کند تا بارسلونا در پایان فصل در میان نخبگان اروپایی قرار بگیرد.

اگر برنامه‌های لاپورتا خوب پیش برود، برای بارسلونا بت بزرگی می شود. اگر اشتباه شود، می تواند با بادکنک بیرون برود(یعنی جایگاه به شدت لغزان خواهد داشت). چالش او تعریف شده است، کسب عناوین در این فصل و دستیابی به پایداری اقتصادی در آینده.

در حال حاضر، او پروژه را با شرط‌بندی‌های مخاطره‌آمیز و تصمیم‌های اقتصادی که قبلاً هیچ‌کس جرات استفاده از آن‌ها را نداشت، دوباره راه‌اندازی کرد. دارایی های باشگاه تبدیل به ارز پرداخت و قراردادهای امضا شده تبدیل به پول پیش پرداخت شده اند. اگر عناوین فتح شوند، همه چیز به خوبی خرج شده در نظر گرفته می شود اما اگر نه اتفاق ناگواری می افتد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس