نبی: ما به صورت انفرادی درباره تیم ملی تصمیم نمی‌گیریم / نزدیک جام جهانی نیازمند تعامل و وفاق هستیم

نایب رئیس فدراسیون گفت:ما به صورت انفرادی تصمیم نمی‌گیریم و اساسا هر گونه تصمیمی در فدراسیون فوتبال و هیات رئیسه باید مطرح شود.

به گزارش مشرق، مهدی محمدنبی پس از نشست امروز مدیران فدراسیون و سازمان لیگ با مسئولان باشگاه‌ها و هیات‌های فوتبال استانی، گفت: جلسه بیشتر جلسه مشورتی بود، به خاطر فلسفه وجودی باشگاه‌ها چه در سیاست کلان و چه در سیاست‌های خردی که مدنظرشان است. در کنار آن، بخشی از باشگاه‌ها به سمت خصوصی شدن پیش می‌روند و برخی از آنها خصوصی هستند و اساسا سرمایه‌گذار به نرخ بازگشت سرمایه توجه می‌کنند. باید بستری فراهم شود که جدای از بحث بقا ، بحث توسعه فوتبال در استان‌ها پیشرفت کند.

وی در خصوص تبلیغات محیطی و اینکه انگار باشگاه‌ها در بحث حق پخش به یک نظر واحد رسیدند،گفت: عرض کردم این جلسه، جلسه مشورتی بود در جلسات بعدی شاید تصمیم بگیریم. بحث حق پخش در چارچوب لوایحی است که در مجلس مصوب شده است. قاعدتا در آن مسیر باید حرکتی بشود و مکانیزم خودش را طی کند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص وضعیت اسکوچیچ گفت: من هر روز این سوال را جواب می‌دهم. ما به صورت انفرادی تصمیم نمی‌گیریم و اساسا هر گونه تصمیمی در فدراسیون فوتبال و هیات رئیسه باید مطرح شود. اصلا در دستور جلسه نبود و در این خصوص صحبتی نشد.

وی درباره اینکه چه زمان جلسه‌ای در خصوص تصمیم گیری برای وضعیت تیم ملی برگزار می‌شود، گفت: اعلام خواهیم کرد.

نبی اظهار داشت: اعضای مجمع ما ۸۶ نفر هستند. اعضای مجمع مستقل هستند و می‌توانند رای خود را بدهند و همه در مجمع حضور داشتند که شما هم بودید و دیدید. لذا مجمع تصمیم گیری کرده و ان‌شاءالله این شبهات برطرف شود. ما الان نیاز داریم که تعامل و وفاق در فدراسیون و مجموعه‌های مختلفی که با ورزش در ارتباط هستند، برقرار شود. جام جهانی نزدیک است و ما بایستی به این سمت حرکت کنیم.

وی در رابطه با اینکه سرپرست روابط عمومی چه زمانی مشخص می‌شود، گفت: هنوز قطعی نشده و خدمتتان اعلام خواهیم کرد.

نبی درباره آخرین وضعیت تیم ملی امید و اینکه قرارداد مهدی مهدوی‌کیا هنوز تمدید نشده است، توضیح داد: امروز این موضوع را بررسی کرده و قرارداد مهدوی‌کیا تمام شده است. پیگیر هستیم با کادرقبلی یا کادر جدید به جمع بندی برسیم.  تمام تلاشمان این است موضوع تا دو هفته آینده جمع بشود.

وی درباره آخرین وضعیت جذب اسپانسر تیم ملی و فدراسیون در آستانه جام جهانی، گفت: از گذشته و همچنین روزهای اخیر درخواست‌هایی به فدراسیون واصل شده است. البته منظور من از روزهای اخیر قبل از انتخابات است که مدارک را دیده‌ایم. به عنوان کارگزار پیشنهاداتی داده‌اند که باید به کمیسیون معاملات فدراسیون فوتبال برود. اعضای کمیسیون هم باید نظر بدهند و پس از این اقدام، نظر آنها به هیات رئیسه می‌رود.

نایب رئیس اول فدراسیون درباره اینکه آیا این مجموعه پیشنهاد ۲۰۰ میلیاردی دارد، گفت: از این مبلغ هم بیشتر است.

نبی درمورد اینکه میرشاد ماجدی مدعی شده فدراسیونی پولدار که خزانه‌اش پر است تحویل داده، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بخشی از موجودی که ما در فدراسیون گرفته‌ایم، به حساب خزانه بازمی‌گشت که از محل کمک‌هایی بود که وزارت ورزش کمک کرده. بخشی هم درآمدهایی هست که در این چند وقت حاصل شده . فکر می‌کنم حدود ۶۰ میلیارد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس