پیام سرلشکر باقری به‌مناسبت اولین سالگرد درگذشت سرلشکر فیروزآبادی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت اولین سالگرد ارتحال سرلشکر سید حسن فیروزآبادی پیام تسلیتی را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود به مناسبت اولین سالگرد ارتحال سردار بسیجی سرلشکر سید حسن فیروزآبادی نوشت: این سردار مجاهد و مخلص با سابقه مبارزات دانشجویی و از بنیانگذاران جهاد سازندگی و سابقه مسئولیت در ستاد پشتیبانی جنگ در دفاع مقدس برای قریب سه دهه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح را بر عهده داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا امام الشهید یا حسن بن علی المجتبی (ع) امروز و مصادف با سالگرد شهادت کریم اهل بیت (ع)، حضرت امام حسن مجتبی (ع)، مراسم اولین سالگرد ارتحال سردار بسیجی سرلشکر دکتر سید حسن فیروزآبادی در مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح برگزار گردید.

این سردار مجاهد و مخلص با سابقه مبارزات دانشجویی و از بنیانگذاران جهاد سازندگی و سابقه مسئولیت در ستاد پشتیبانی جنگ در دفاع مقدس، برای قریب سه دهه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح را بر عهده داشت. انسجام، وحدت، حرکت با برنامه و مطابق سیاست‌های نظام، ارتقاء توان و آمادگی و دوستی و برادری در نیروهای مسلح از برکات و خیرات ماندگار ایشان است. خاطرات همکاری طولانی مدت، همراه با تدبیر و مهربانی با آن مرحوم برای اینجانب، معاونین، مدیران و کارکنان ستاد کل فراموش نخواهد شد. رحمت خداوند بر او و یادش گرامی باد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
    1 2
    عاقبت بخیر
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
      0 0
      خدا داند
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    1 0
    تمام زحمات او را با انتشار تخلیه نکردن ویلا به باد دادید و حالا از او تقدیر میکنید ؟ کدام رفتار شما را باور کنیم ؟ نه سرمان بشکنید و نه در دامنش گردو بریزید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس