کد خبر 1415391
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
برد قاطع پرسپولیس مقابل هوادار در نیمه اول

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست بازی با هوادار با درخشش سعید صادقی و یورگن لوکادیا به پیروزی رسید.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر میهمان تیم هوادار تهران است که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس ‏‬ به پایان رسید.

این بازی از ساعت ۱۹ در ورزشگاه دستگردی تهران آغاز شد و «یورگن لوکادیا» (۱۳) و سعید صادقی (۳۷) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

اولین موقعیت خطرناک این نیمه در دقیقه ۴ توسط هوادار رقم خورد اما پیش از آنکه ضربه سر بازیکنان هوادار وارد دروازه پرسپولیس بشود، داور خطا روی علیرضا بیرانوند را اعلام کرد.

پرسپولیس در دقیقه ۹ به این حمله هوادار به شکل خطرناکی پاسخ داد اما توپ برگشتی حاصل از حمله سرخپوشان با ضربه محکم دانیال اسماعیلی فر راهی اوت شد.

در دقیقه ۱۳ اما این پرسپولیس بود که توانست حاصل حملات خود را با ایجاد موقعیت از سوی مثلث دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی و یورگن لوکادیا بگیرد. همکاری صادقی و اسماعیلی فر از سمت چپ دفاع هوادار به پاس در عرض اسماعیلی فر به داخل محوطه شش قدم تیم حریف ختم شد. لوکادیا زودتر از مدافعان مقابل به توپ رسید و با شوت تک‌ضرب، گل نخست را به ثمر رساند. این دومین گل مهاجم هلندی در سه بازی خود با لباس پرسپولیس بود.

سرخپوشانِ میهمان حتی بعد از این گل، عقب نکشیدند و در دقیقه ۲۰ می‌توانستند بار دیگر گلزنی کنند. این موقعیت هم از سمت چپ دفاع هوادار رقم خورد اما این بار لوکادیا نتوانست پاس محکم صادقی را وارد دروازه کند و توپ او به اوت رفت.

فشار سرخپوشان برای افزایش اختلاف گل و ایجاد حاشیه امن ادامه یافت و در دقیقه ۳۷ این بار نوبت سعید صادقی بود که گلزنی کند. صادقی روی اشتباه مدافعان هوادار روی خط محوطه جریمه این تیم صاحب توپ شد و با حرکت در عرض و شوت پای چپ گل دوم را به ثمر رساند.

امید عالیشاه در دقیقه ۳۰ به دلیل آسیب دیدگی تعویض شد و جای خود را به سینا اسدبیگی داد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی هم با حضور در ورزشگاه، این بازی را از نزدیک مشاهده می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
    0 1
    گل اول صد در صد از اوت برگردانده شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس