انتقادات بازیکنان قدیمی برایم اهمیت ندارد/ آمانوف تاثیر خاصی نداشته است

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه انتقادات بازیکنان قدیمی اهمیتی برایم ندارد گفت: باید از فرصت‌هایی که برای گلزنی به دست می‌آوریم نهایت استفاده را ببریم.

به گزارش مشرق، «ریکاردو ساپنیتو» دوشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با پیکان در هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: فردا با تیمی به نام پیکان بازی داریم که فوتبال را منظم بازی می‌کنند. خط دفاعی و خط هافبک قدتمندی دارند و می‌دانند چگونه دفاع کنند.

وی افزود: بازی سختی را پیش رو داریم، آنها منتظر اشتباهات ما در بازی خواهند بود. استقلال در این مسابقه باید صبور باشد و کنترل توپ و میدان را در اختیار بگیرد.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: باید از فرصت‌هایی که برای گلزنی به دست می‌آوریم نهایت استفاده را ببریم. آن چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که باید در اوایل مسابقه به گل برسیم.

ساپنیتو تصریح کرد: استقلال باید در بازی با پیکان به پیروزی رسیده و سه امتیاز کامل مسابقه را به نام خود ثبت کند چرا که این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی درباره اینکه منتقدان می گویند او هنوز ترکیب اصلی خود را پیدا نکرده است، اعلام کرد: چه کسانی این حرف‌ها را می‌زنند؛ بازیکنان قدیمی استقلال؟ آنها از تیم حمایت نمی‌کنند؟ تمامی مخالفت‌ها و انتقادات را قبول می‌کنم. بازیکنان قبلی باید مربی باشند چرا که حرف زدن راحت است، آن‌ها از مسائل تیمی ما خبر ندارند. برایم حرف‌های آنهایی اهمیت دارد که استقلالی و از هواداران تیم ما هستند، نه بازیکنان قدیمی!

سرمربی استقلال اظهار داشت: چهار بازی داشتیم و همه در کنار هم هستیم. همه تیم‌هایی که برنده می‌شوند و شکست می‌خورند، باید مورد حمایت قرار بگیرند. از این نکته باخبر هستم که انتقادات از کجا می‌آید و منتقدان چه چیزی می‌خواهند! همه تیم‌ها می‌بازند و می‌برند و باید حمایت شوند و زمانی که دانش داشتیم صحبت کنیم. برخی بازیکنان استقلال هنوز به کیفیت مطلوب خودشان نرسیده‌اند که آرش رضاوند و مهدی قایدی از این دست بازیکنان هستند. از شرایط استقلال رضایت دارم. تیم من خوب کار می‌کند و راضی هستم.

وی درباره بازی نگرفتن از هافبک ازبکستانی استقلال گفت: آمانوف فصل گذشته چند بازی کرد و چند گل و پاس گل داد؟ باید درباره سوالی که می‌پرسید اطلاعات داشته باشید، آمانوف فصل گذشته در ۶ بازی در ترکیب اصلی حضور داشت و هیچ گل و پاس گلی ثبت نکرد. او تاثیر خاصی نداشته است، آمانوف بازیکن با استعدادی است اما به عنوان یک بازیکن جوان باید یاد بگیرد و سخت کار کند.

تیم فوتبال استقلال فردا (سه‌شنبه) در هفته پنج لیگ برتر ابشگاه‌های ایران ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان خواهد رفت.

تیم فوتبال استقلال با کسب ۷ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر باشگاه‌های ایران قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس