اصولی: در اولین جلسه در مورد بخش های مالی، اداری، وضعیت تیم‌های ملی بحث شد

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: در اولین جلسه هیات رئیسه در مورد بخش های مالی، اداری، وضعیت تیم‌های ملی و حوزه‌های مختلف گزارش و گفت‌وگو شد.

به گزارش مشرق، احسان اصولی پس از جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اولین جلسه هیات رئیسه در دوره جدید برگزار شد. عمده مباحث بیشتر گزارشات حوزه‌های مختلف بود. در مورد بخش های مالی، اداری، وضعیت تیم‌های ملی و حوزه های مختلف گزارش و گفت‌وگو شد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: موضوعاتی که از قبل هم در دست پیگیری بود و نیاز به مصوبه هیات رئیسه داشت، بیشتر جنبه اداری و سازمانی داشت مصوبات هیات رئیسه را اخذ کرد و جلسه ببه پایان رسید.

وی در مورد اینکه آیا در مورد حضور کی‌روش صحبتی شد، گفت: هیچ بحثی در این خصوص نشد. در مورد تیم‌های ملی گفت‌وگو و طرح مساله شد اما در این خصوص بحثی انجام نشد.

اصولی تصریح کرد: آنچه برای فدراسیون و هیات رئیسه مهم است؛ این است که تمام تیم‌های ملی در بهترین وضعیت ممکن بتوانند در رقابت های پیش رو حاضر شوند. قطعا تیم ملی بزرگسالان در جام جهانی حضوری پررنگ خواهد داشت تا مردم از نتایج خوشحال شوند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا اسکوچیچ ماندنی شد، گفت: در این خصوص هم هیچ بحثی نشد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد اینکه صادقانه بگوید آیا اسکوچیچ ماندنی شد، اظهار داشت: سرمربی تیم ما اسکوچیچ است. اصرار شما را برای اینکه یک چیزی را تکرار کنیم متوجه نمی‌شوم. حاشیه را که ما به وجود نمی آوریم. برخی دوستان دامن می‌زنند و بعد هم مطالبه می‌کنند که چه شد و چه اتفاقی افتاد؟ آنچه که اتفاق افتاده را برای شما توضیح می‌دهم. تحلیل خودم را نمی‌گویم.

وی در مورد اینکه از همین جلسه اطلاع داده شده در مورد کی روش صحبت شده اما درست نیست نام شخص برده شود، گفت: این را شما می‌دانید.

بیشتر بخوانید:

سکوت ماجدی در خصوص ماجرای کی‌روش

اصولی در خصوص اینکه خروج ماجدی گمانه زنی‌ها را بیشتر کرد، اظهار داشت: او وبیناری داشت. نمی‌دانم با AFC بود یا فیفا، به این دلیل جلسه را ترک کرد. هیچ نکته‌ای نبود. فدراسیون فوتبال بالاخره بهترین شرایط و تصمیم را برای تیم‌های ملی خواهد گرفت. امروز هیچ صحبت و تصمیمی در این مورد نبود.

اصولی در مورد اینکه آیا با قاطعیت می تواند بگوید اسکوچیچ در جام جهانی روی نیمکت حضور دارد یا خیر، عنوان کرد: اجازه بدهید آنچه که اتفاق افتاده را بگوییم نه چیز دیگری را.

وی در خصوص اینکه مگر نباید طبق اساسنامه نظر کمیته فنی را جویا شوند، اظهار داشت: کمیته ها و کمیته فنی نقش مشاوره دارند. به عنوان پیشکسوتان نظرات‌شان برای ما حائز اهمیت است. قطعا هر بحثی در حوزه فنی باشد یا هر حوزه دیگری، امروز موضوعی داشتیم که کمیته استان‌ها ورود داشت. شاید بخش زیادی از صحبت‌های جلسه گزارشاتی بود که در مورد VAR‌ ارائه شد و بحث مفصلی داشتیم. کمیته داوران در این مورد گزارش داد. تصمیم گیرنده نهایی هیات رئیسه فدراسیون طبق موضوعات اساسنامه است. کمیته‌ها نقش تامین کننده نظرات مشورتی و کارشناسی را دارند. گزارشات‌شان ارائه و بررسی می‌شود.

اصولی در مورد اظهارات نماینده مجلس و مسائل مربوط به دادستانی و اینکه تکلیف فدراسیون در صورت اثبات موضوعات چه خواهد شد، گفت: اینجا هستم که در مورد جلسه هیات رئیسه و مصوبات آن صحبت کنم.

وی در مورد اینکه تاج 10روز است انتخاب شده اما یک دقیقه هم اسکوچیچ را ندیده، عنوان کرد: او خیلی‌ها را ندیده است. سرمربی خیلی از تیم‌های دیگر را هم ندیده است. نباید اینطور برداشت کرد. اجازه بدهید در فضای با ثبات و همگرایانه فدراسیون فوتبال کارهایش را انجام بدهد. رویداد مهمی را پیش رو داریم که ان شاالله در آن سربلند باشیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آخرین فیفا دی را با دوبازی مهم پیش رو داریم و انتظار می رود این اردو به مربی داده شود که در جام جهانی حضور خواهد داشت نه اینکه در بازی های دوستانه ببازیم و ریسک فدراسیون برای برداشتن اسکوچیچ کم شود، عنوان کرد: توصیه کردید و ممنون هستم. تمام مباحث و گزارشات را بررسی کردیم. گزارشی بود در خصوص اساسنامه استان ها، پیشنهادی بود که قرارشد برگردد و کار کارشناسی کاملتری روی آن انجام شود. مصوبه ای در خصوص پاداش تیم ملی فوتسال در مقدماتی جام ملت های آسیا داشتیم که تخصیص پیدا می کند. در این جلسه در مورد همه تی مهای ملی گفت و گو خواهد شد. جلسه بعدی فکر کنم هفته آینده خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • انتی ویروس IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    1 0
    بکشید از این بیرون 8 سال فقط اتوبوسی دفاع کردیم این پول رو صرف ابادی مملکت کنید میخواید تو جام جهانی اتوبوسی دفاع کنیم حذف بشیم خب این بنده خدا اسکوچ مگه بو میده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس