کد خبر 1415689
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۹
پیام «مادورو» تقدیم آیت‌الله رئیسی شد

رئیس جمهور در دیدار فرستاده ویژه رئیس جمهور ونزوئلا گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران افزایش سطح همکاری‌های با کشورهای آمریکای لاتین به ویژه با توجه به ظرفیت‌های متنوع موجود است.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز سه‌شنبه در دیدار «رامون بلاسکز» فرستاده ویژه رئیس جمهور و وزیر حمل و نقل ونزوئلا، با بیان اینکه روابط تهران – کاراکاس به سرعت در حال گسترش و پیشرفت است، گفت: جمهوری اسلامی ایران دوست روزهای سخت ونزوئلا بوده است.

رئیس جمهور با اشاره به سیاست توسعه روابط تجاری و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دوست، اهمیت افزایش سطح همکاری‌های کشورمان با کشورهای آمریکای لاتین به ویژه با توجه به ظرفیت‌های متنوع موجود را مورد تاکید قرار داد و افزود: آماده‌ایم روابط با ونزوئلا را در همه حوزه‌ها به ویژه در حوزه‌های تجاری، انرژی،‌ فناوری،‌ علمی و دفاعی گسترش دهیم.

«رامون بلاسکز» فرستاده ویژه رئیس جمهور و وزیر حمل و نقل ونزوئلا نیز در این دیدار، از سطح رو به گسترش روابط جمهوری اسلامی با کشورش ابراز خرسندی و بر اهتمام کاراکاس بر افزایش سطح همکاری‌های اقتصادی، تجاری، ترانزیتی و سیاسی تاکید کرد.

فرستاده ویژه رئیس جمهور ونزوئلا همچنین با اشاره به توانمندی‌های فنی و مهندسی کشورمان، خواستار گسترش تعاملات دو کشور در این زمینه شد.

در این دیدار همچنین وزیر حمل و نقل ونزوئلا که ریاست کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی ایران- ونزوئلا را برعهده دارد، پیام نیکلاس مادورو را به آیت‌الله رئیسی تقدیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس