کد خبر 1415719
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷
با همکاری و تعامل مشکل تبلیغات استقلال حل شد

معاون باشگاه استقلال گفت: با تعامل و رایزنی‌های صورت گرفته مشکل پخش حل و تبلیغات باشگاه به خوبی دیده شد.

به گزارش مشرق، سعید فتاحی سه شنبه شب پس از تساوی بدون گل استقلال و پیکان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران تصریح کرد: مسایل و مشکلاتی وجود داشت که با رایزنی های باشگاه و تعاملات انجام شده و همکاری طرفین در  موضوع حق پخش باشگاه حل شد و امروز دیدید که تبلیغات ما به خوبی دیده شد.  

وی ادامه داد: اتفاقات خوبی برای باشگاه افتاد،  باشگاه استقلال به دنبال حق قانونی خود بود که این امر هم محقق شد. روز گذشته هم اعلام کردیم که مشکلی از بابت حضور همکاران صدا و سیما در نشست نیست و این مساله حل شده است.  

معاون باشگاه استقلال در مورد اینکه وزیر ورزش و جوانان گفته سهم تبلیغات دور زمین هفت میلیارد تومان است، تصریح کرد: این مبلغ حق پخش نیست، البته عدد در ذهنم نیست اما در قانون پیش‌بینی شده که درآمدهای حاصل از پخش مسابقات ورزشی، یعنی آگهی قبل، حین و بعد از مسابقات باید به خزانه دولت واریز شود که از این بابت ۷۰ درصد از آن به صداوسیما می‌رسد و ۳۰ درصد باقی مانده سهم ورزش است.

معاون باشگاه استقلال در مورد حل مشکل این باشگاه با تهیه‌کننده برنامه فوتبال برتر گفت: او از دوستان قدیمی من است و مشکلی با هم نداشتیم. زمانی که من  ۲۳ ساله بودم او در سرما و گرما کنار زمین بود و مسابقات را با کیفیت استاندارد پخش می‌کرد و امروز هم همکاری خوبی با ما دارد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس