کد خبر 1416130
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۸
دفاع مقدس یک نگین درخشان در تاریخ کشور است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دفاع مقدس یک نگین درخشان در تاریخ کشور بزرگ ایران اسلامی است که می‌توانیم از آن به عنوان چراغ راه، بهره‌های زیادی ببریم.

به گزارش مشرق،  آئین افتتاحیه دوره نظری معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی با حضور امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر ناصر آراسته رئیس هیأت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و جمعی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) برگزار شد.

امیر صباحی فرد در این مراسم با بیان اینکه اقتدار و بالندگی کشور مدیون خون شهیدان است، خاطر نشان کرد: هر کدام از شهدا الگو و اسوه‌های منحصر به فردی برای کشورمان هستند و دفاع مقدس نگینی درخشان در تاریخ اسلامی است که می‌توانیم از آن به عنوان چراغ راه، بهره‌های زیادی ببریم.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) باید همیشه آمادگی جان فشانی و خدمت رسانی به ملت شریف ایران اسلامی را داشته باشند، افزود: دانشجویان دانشگاه خاتم الانبیا (ص) قدم در مسیر بزرگ‌مردانی گذاشتند که در طول دوران دفاع مقدس حماسه‌های بی نظیر آفریدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    1 0
    با ابراز تاسف از ۳۰۰ تا اف ۱۶ که به ماندادن
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
    1 0
    اگه قرارداد خرید ۳۰۰تا اف ۱۶ لغو نشده بود به همراه جنگنده های دیگری که خریداری میشد قطعا الان بزرگتربن نیروی هوایی منطقه هم از آن ایران بود
  • IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
    0 0
    شمایی که میگی دوره جنگنده تموم شده پس چرا این همه کشورها دنبال خرید جنگنده به روز هستن مگه میشه با پهباد به رهگیری جنگنده دشمنی رفت که در ارتفاع خیلی زیاد به حریم هوایی کشور وارد میشه حرفی میزنی آدم شاخ در میاره تازه ترکیه هنوز با اون نیروی هوایی قوی باز هم به آمریکا سر خرید دوباره اف ۱۶ التماس میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس