رزمایش اقتدار ۱۴۰۱ نمایشی از ایمان، مهارت و آموزش بالا بود

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایمان، اعتقاد، آمادگی جسمانی، آموزش بالا و مهارت نفرات در کنار آمادگی تجهیزات و فرماندهی خوب فرماندهان نیرو در تمام سطوح، رزمایش موفقی را رقم زد.

به گزارش مشرق، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در صفحه شخصی خود در روبیکا نوشت: صبح پنجشنبه هفدهم شهریور ادامه رزمایش نیروی زمینی ارتش در شرق اصفهان را شاهد بودم.

وی تاکید کرد: طبق سناریو، دشمن فرضی قصد تهاجم به مرزهای زمینی کشور عزیزمان را داشت و نیروی زمینی ارتش با تسلط اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی پیشدستی کرد و دشمن را منهدم نمود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه مطلب خود آورده است: عملیات‌های تهاجم پهپادی، موشکی، آتش تهیه سنگین، آتش و مانور زرهی و پیاده کردن نفر و بار با چتر از هواپیما در جناح منطقه نبرد بخش‌های گوناگون این رزمایش بود.

سرلشکر باقری با بیان اینکه ایمان، اعتقاد، آمادگی جسمانی، آموزش بالا و مهارت نفرات در کنار آمادگی تجهیزات و فرماندهی خوب فرماندهان نیرو در تمام سطوح، رزمایش موفقی را رقم زد، نوشت: انشاالله که مورد قبول و رضایت خداوند متعال، امام زمان (عج) و فرمانده معظم کل قوا خواهد بود.

«إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیَانٌ مَرْصُوصٌ»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
    1 0
    ضمن درود و خسته نباشید به نیروهای شرکت کننده در مانور اخیر حفظ آمادگی نیروهای مسلح ما با شرکت در مانور ها بسیار حائز اهمیت است که ضمن تمرین و آموزش سبب تجدید قوای عمل کننده و شناخت ابزار و تاکتیک ها میگردد که بمجرد نیاز با توانائی و دانائی بالا بعنوان نیروی مجرب و اثرگذار و تمام کننده وارد میدان میشوند . خدا قوت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس