کد خبر 1416714
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
لغو دیدار ملوان و فولاد با نظر داور بود

مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد لغو بازی ملوان و فولاد با بیان اینکه این تصمیم با نظر داور اتخاذ شد، گفت: متناسب با برنامه تیم ملی، زمان برگزاری این بازی را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی عصر روز شنبه در گفت‌وگویی در مورد لغو بازی ملوان و فولاد در هفته ششم لیگ برتر، اظهار داشت: این اتفاق با نظر داور صورت گرفت. با توجه به شرایط زمین و میزان آب گرفتگی تصمیم بر این شد که بازی لغو و به زمان دیگری موکول شود.

وی در واکنش به اینکه ملوانی‌ها نسبت به لغو این مسابقه اعتراض داشتند، افزود: ابتدا این را بگویم که لغو بازی با نظر داور صورت می‌گیرد نه برگزار کنندگان. از طرفی بارندگی دوباره شدت گرفت و زمین دچار آب گرفتگی شدید بود که امکان مصدومیت بازیکنان را افزایش می داد به ویژه اکنون که در آستانه اردوی تیم ملی قرار داریم. در نهایت هم این تصمیم گرفته شد.

مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد زمان احتمالی برگزاری مجدد این بازی خاطرنشان کرد: ابتدا باید برنامه تیم ملی را ببینیم که شرایط چگونه است. بعد هم ببینیم تیم ها چه تعداد ملی پوش دارند. سپس در مورد زمان برگزاری این دیدار تصمیم می‌گیریم.

این بازی قرار بود عصر امروز به میزبانی ملوان و در انزلی برگزار شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس