کد خبر 1416749
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸
بوندس لیگا| لورکوزن با سردار همچنان به دنبال پیروزی / سومین تساوی متوالی بایرن و تحقیر دورتموند!

در چارچوب رقابت‌های بوندس لیگا، بایرن مونیخ برای سومین هفته متوالی مساوی کرد و لورکوزن باز هم امتیاز از دست داد.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته ششم بوندس لیگای آلمان، ۵ بازی به صورت همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها، بایرن مونیخ برای سومین هفته متوالی مساوی کرد و به تساوی ۲ بر ۲ مقابل اشتوتگارت رسید. دورتموند در خاک لایپزیگ با نتیجه ۳ بر صفر تحقیر شد. لورکوزن نیز در دیدار مقابل هرتابرلین در حضور ۱۴ دقیقه سردار آزمون با نتیجه ۲ بر ۲ به تساوی رسید.

لورکوزن که در ۷ بازی این فصل به ۶ باخت و یک برد رسیده بود، برای امتیاز گرفتن وارد مسابقه شد ولی باز هم در رسیدن به پیروزی ناکام ماند.

سردار آزمون برای چندمین هفته متوالی از روی نیمکت کار را آغاز کرد و از دقیقه ۷۶ به میدان آمد و در گلزنی ناموفق ظاهر شد.

بایرن مونیخ نیز در هفته‌ای که به دلیل بازی مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا برخی بازیکنان مهم خود را نیمکت نشین کرده بود، به تساوی رسید تا در ۳ هفته متوالی برد را با تساوی به پایان رساند.

گل‌های شاگردان ناگلزمان را ماتیاس تل و موسیالا به ثمر رساندند. تل با ۱۷ سال سن با گلزنی در این مسابقه به جوان‌ترین گلزن تاریخ بوندس لیگا نام گرفت.

دورتموند نیز در مقابل لایپزیگی که به تازگی مربی جدیدی استخدام کرد ، با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد تا خاطرات سال گذشته دوباره تکرار شود.

نتایج دیگر بازی‌های بوندس لیگا به شرح زیر است:

لایپزیگ ۳ - دورتموند صفر

بایرن مونیخ ۲ - اشتوتگارت ۲

اینتراخت فرانکفورت صفر - ولفسبورگ یک

هوفن‌هایم ۴ - ماینتس یک

هرتابرلین ۲ - بایرلورکوزن ۲

در جدول بوندس لیگا بایرن مونیخ با ۱۲ امتیاز صدر نشین است و تیم‌های هوفن‌هایم ، فرایبورگ ، دورتموند و اونیون برلین در رده‌های دوم تا پنجم قرار دارند. تیم لورکوزن با ۴ امتیاز در جایگاه شانزدهم و خطر سقوط قرار گرفته است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس