کشتی فرنگی قهرمانی جهان| سهم ایران در ۴ وزن اول، تنها یک شانس برنز!

با برگزاری رقابت‌های نیمه‌نهایی ۴ وزن اول کشتی فرنگی قهرمانی جهان، سه نماینده ایران از دور مسابقات حذف و تنها ناصر علیزاده راهی گروه شانس مجدد شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی کشتی فرنگی ایران در روز اول مسابقات قهرمانی جهان عملکرد خوبی نداشت، هرچند هنوز امیدواری به ۶ وزن دیگر وجود دارد اما انتظار در ۴ وزن اول بیشتر از این بود.

 در حالی که در دور مقدماتی هر ۴ فرنگی‌کار ایران باخته بودند، در مرحله نیمه‌نهایی سه حریفی که از سد کشتی‌گیران کشورمان گذشته بودند، باختند و تنها حریف ناصر علیزاده به فینال رسید تا در ۴ وزن اول تنها یک شانس برنز برای ایران باقی بماند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم با شکست آمانگالی بکبولاتوف قزاق مقابل تسورتسومیای گرجستانی، پویا دادمرز از دور رقابت‌ها حذف شد.

صبح امروز دادمرز پس از یک دور استراحت، با نتیجه ۶ بر ۵ از سد اکرم اوزترک از ترکیه گذشت اما در مرحله یک چهارم نهایی مقابل امانگالی بکبولاتوف دارنده مدال نقره آسیا از قزاقستان با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم در حالی که خیلی‌ها انتظار رویارویی علی ارسلان از صربستان و محمدرضا مختاری از ایران را می‌کشیدند، مختاری ۷-۳ مغلوب ابراهیم غانم از فرانسه شد و کشتی‌گیر فرانسوی نیز در نیمه‌نهایی شکست سنگینی را مقابل ارسلان تجربه کرد. ارسلان به فینال رسید و مختاری هم از دور رقابت‌ها حذف شد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم هم همانطور که پیش‌بینی می‌شد کیم هیون وو از کره‌جنوبی مغلوب آکژول محموداف قرقیز شد تا به این ترتیب محمدعلی گرایی هم از دور رقابت‌ها حذف شود.
گرایی در دور مقدماتی بعد از آنکه ۵-۴ کشتی‌گیر کروات را شکست داد، ۶-۲ مغلوب کیم هیون وو شد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم، بیسلطانوف در نیمه‌نهایی ۶-صفر از سد علی چنگیز ترک گذشت تا ناصر علیزاده تنها کشتی‌گیر تیم ملی ایران باشد که فردا در شانس مجدد کشتی می‌گیرد.

علیزاده صبح امروز میرکو مینگوزی از ایتالیا و آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را برد اما در مصاف با بیسلطانوف دانمارکی دو -یک باخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۰
    0 0
    گدا گشنه ها مدال نمی گیرند حق دارید که ببازید خسته شدید انقدر مفت زحمت کشیدید و افتخار آفریدید و در آخر چیزی عایدتان نشد کشوری که پول نداره به مدال آورهاش بده لیاقت کسب افتخارات ورزشی را نداره آنقدر شکست بخورید تا مسئولین این مملکت این واقعیت را بفهمند البته امیدی نیست من که ندیدم مسئولین ایران از چیزی ناراحت بشوند و بهشان بر بخوره اگه بهشان بر می خورد به خاطر وضعیت خودرو سازی و ارزش پول ملی تا حالا از حقارت خودکشی می کردند تحمل این همه حقارت در توان آدم های معمولی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس