امیر شهرام ایرانی

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سامانه های موشکی جدید شامل شناورهای سطحی و زیرسطحی همزمان با هفته دفاع مقدس و روز نیروی دریایی رونمایی و ملحق می شود.

به گزارش مشرق، امیر دریادار شهرام ایرانی در حاشیه همایش ملی جایگاه دانش، فناوری و خلاقیت در دفاع مقدس با اشاره به نقش فناوری و دانش در دفاع مقدس اظهار داشت: برای مقابله با دشمن نیاز به ورود تجهیزات بود و توانستیم با ابتکارات مقابل تجهیزات دشمن ایستادگی کنیم.

وی با اشاره به تقدیم شهدای گرانقدر افزود: عملیات‌های موفقی در دوران دفاع مقدس انجام شد و استفاده از علم، دانش، فناوری با تکیه بر ایمان توانست مسیر جنگ را عوض کند و مدیریت جنگ در بالاترین سطح ممکن انجام شد.

وی گفت: امروز نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران پرونده و کارنامه‌ای موفقی در همه ابعاد دارد و بخشی از دستاوردهای هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

دریادار ایرانی با اشاره به رونمایی از تجهیزات نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس، الحاق برخی تجهیزات شامل سامانه‌ها و شناورهای سطحی و زیرسطحی را از برنامه‌های این نیرو در هفته دفاع مقدس و نیرویی دریایی برشمرد و گفت: در حوزه شناوری‌های سطحی و زیرسطحی رونمایی تجهیزات صورت می‌گیرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: همچنین از سامانه‌های موشکی جدید در هفته دفاع مقدس و هفتم آذر انجام می‌شود.

وی به روز کردن تجهیزات، نوسازی‌ها برای افزایش اقتدار دست بلند نظام اسلامی در دریا را از اهداف بیان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    0 1
    قدرت بیش ازپیش
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      1 6
      قدرت پوشالی با پز دادن با سلاح های ساخت روسیه و چین و کره شمالی
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
      2 0
      آره پوشالی و فتوشاپی شما خوش باش ولی زمانی که اربابهات خودشون را خیس کردن پوشکشون را یادگاری ببر و....
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۱
    4 1
    ما الان 3 فروند زیردریایی کلاس فاتح و 1 فروند زیردریایی کلاس بعثت در دست ساخت داریم. (ساخت هر زیردریایی فاتح 2 سال و خرده ای طول می کشد). من اگر جای فرمانده نیروی دریایی بودم تعداد زیردریایی های فاتح در دست ساخت را 2 برابر می کردم یعنی 6 فروند در حال ساخت باشد. چرا؟ چون دوره ناوهای سنگین گذشته. مگر ناو عظیم مسکوای روسیه با اصابت 1 موشک هارپون در دریای سیاه غرق نشد؟ آیا نباید از جنگ اوکراین عبرت گرفت؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس