کد خبر 1417502
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
درویش: کمیته اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال اجازه توهین به بزرگان فوتبال را ندهند

درویش گفت: جای تاسف دارد به همین راحتی اجازه توهین و بی‌احترامی به چهره‌های مطرح فوتبال داده می‌شود، این توهین به فرد نیست بلکه توهین به فوتبال بوده و فدراسیون فوتبال نباید اجازه این کار را بدهد.

به گزارش مشرق،  رضا درویش دوشنبه شب در گفتگویی تصریح کرد: اینکه ما خیلی راحت در مورد بزرگان فوتبال ایران حرف بزنیم و اتهام وارد کنیم اصلا کار درستی نیست، حرف‌هایی زده می‌شود که از واقعیت به دور بوده و دوستان به نوعی فرافکنی می‌کنند.

وی ادامه داد: اینکه مسئولان نفت مسجد سلیمان می‌گویند چرا افشین پیروانی به جلسه نرفته است، باید بگویم همه می‌دانند که فقدان هتل در مسجد سلیمان وجود دارد و ما در اهواز مستقر بودیم. او باید ۲ ساعت برای حضور در این جلسه به محل برگزاری می‌رفت و منطقی نبود اما ۲ نماینده ما در این جلسه حاضر شدند. 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: از سویی دیگر آقایان گفتند پیروانی وارد رختکن داوران شده است اما در تصاویری که نمایش داده شده پیروانی با داور چهارم حرکت می‌کند و اصلا ورودی به رختکن وجود نداشته، این فریب افکار عمومی است و دوستان باید جرات عذرخواهی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

بیانیه تند باشگاه پرسپولیس: ما ضرر کردیم، آنوقت شما طلبکارید؟

درویش تصریح کرد: در طول بازی اگر در همان دقیقه ۶ خطایی که روی بازیکن ما انجام شده بود به درستی پنالتی اعلام می‌شد شرایط فرق می‌کرد، این بازی اشتباهات تاثیرگذار داوری داشت اما در کل پرسپولیس متضرر شد. برخی‌ حرف‌هایی می‌زنند که بیشتر شبیه شعارهای تبلیغاتی است. تیم ما یک تیم تاکتیکی است و هر جا می‌رویم درخواست داریم چمن بلند نباشد و این بار هم همین شرایط بود.  

وی گفت: فرافکنی نکنیم و جرات عذرخواهی داشته باشیم، در این بازی توهین‌هایی به چهره‌های پرسپولیس شد که توهین به کل فوتبال ایران است. مردم خوب و دلاور مسجد سلیمان به مهمان دوستی معروف و شهره هستند اما برخی ها به دنبال عوام فریبی بوده و می‌خواهند به شکل‌های مختلف به اهداف خود برسند. 

او در مورد شرایط پرسپولیس در ایام تعطیلی لیگ تاکید کرد: شیخ دیاباته در حال تمرین است، دو بازی دوستانه در ایام تعطیلی لیگ خواهیم داشت تا بعد از این ایام با قدرت بیشتر به لیگ باز گردیم. البته ما چند بازیکن داشتیم که در حد تیم ملی بودند اما نمی‌دانیم چرا دیده نشدند و در فهرست دعوت‌شدگان نبودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    4 2
    کدام بزرگ؟
  • رضا IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    2 2
    این افراد منفوری که شما فکر می کنید بزرگان فوتبال هستند از نظر فوتبال دوستان اصلا شایسته تعریف و تمجید نیستند1
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    2 1
    فرشچی معروف شد آدم بزرگ، طرف فسادش علنی شد و5 سال محکوم در باز در ویرانه فوتبال ایران جولان میده یکی مثل خودش ازش حمایت میکنه
  • رضا IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    0 0
    دوستان عزیز بیشتر بزرگان فوتبال ایران وحتی مردم ایران پرسپولیسی هستن .میتون دوربرخودتون رو نگاه کنیدومعدو افرادی هستن همچون مرحوم حجازی که غیر پرسپولیسی هستن . البته همه تیمها ازجمله استقلال قابل احترام هستن بجای توهین اطرافتون رو نگاه کنید وتعصبات خشک رو بزارید کنار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس