کد خبر 1417503
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹
افشاریان: اشتباهات داوری تاثیرگذار را قبول داریم/ داوران ما پاک هستند اما اشتباه سهوی است

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: اشتباهات تاثیرگذار داوری را قبول دارم اما دستمان برای چیدمان بسته بود.

به گزارش مشرق، خداداد افشاریان دوشنبه شب در گفتگویی تاکید کرد: مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان اعتقاد دارند چیدمان داوری بازی با پرسپولیس در چند روز مانده به بازی تغییر کرده است اما این حرف صحیح نیست و از همان روز اول کادر داوری این بازی مشخص بود.

وی تصریح کرد: برای هر بازی شرایط خاصی وجود دارد، به عنوان مثال در این ایام به توجه به اعزام مسافران برای حضور در مراسم اربعین تهیه بلیت هوایی بسیار سخت است و ما فقط موفق شدیم داور وسط را از طریق هوایی به مسجد سلمان برسانیم. از سویی دیگر ۵ داور ما در خارج از کشور هستند. دوستان کار را از بیرون می‌بینند اما واقعیت این است که کار بسیار سخت است. 

رئیس کمیته داوران گفت: داوران ما از بهترین و پاکترین جامعه داوری هستند، قبول دارم اشتباهات تاثیرگذار داوری داشتیم اما اگر اشتباهی صورت بگیرد اولین قربانی شخص داور است و نباید با آبرو و عزت داوران بازی کنیم.

افشاریان تصریح کرد: در بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان ۳ اشتباه تاثیرگذار برای سرخ‌پوشان و ۲ اشتباه هم برای تیم میزبان صورت گرفت و باید بگویم تیم داوری ما روز خوبی را سپری نکرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • گالیله IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    0 1
    شما که راست میگی بر دروغگوی متغلب لعنت
  • رضا IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    1 2
    این مداخلات مستقیم داوران در مهندسی لیگ و تغییر نتایج به نفع تیم سوگلی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال اسمش استباه نیست اسمش غرض ورزی است!!بی انصافی و بی اخلاقی است!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس