کد خبر 1417553
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
روسیه

دبیر شورای امنیت ملی روسیه آمریکا را به تلاش برای طولانی کردن جنگ اوکراین متهم کرد.

به گزارش مشرق، روسیه آمریکا را به تلاش برای فرسایشی کردن جنگ اوکراین متهم کرد.

به نقل از راشاتودی، نیکولای پاتروشف، دبیر شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد: وقایع رخ داده در اوکراین حاکی از آن است که آمریکا و متحدانش با ارسال تسلیحات به اوکراین به دنبال طولانی و فرسایشی کردن این جنگ هستند. این تسلیحات بعدها علیه شهروندانی استفاده خواهد شد که به صورت صلح آمیز اعتراض می کنند.

وی در ادامه با اشاره به دست بالای مسکو در این نبرد افزود: علی رغم کمک های گسترده غرب به رژیم نازی اوکراین و اعمال تحریم های سنگین علیه روسیه، مسکو به اهداف خود در اوکراین نائل خواهد آمد.

این مقام روس با اشاره به حملات اوکراین به نیروگاه زاپروژیا، بزرگترین نیروگاه هسته ای اروپا افزود: حملات اوکراینی ها به نیروگاه زاپروژیا با استفاده از تسلیحات سنگینی انجام می شود که کشورهای غربی و ناتو در اختیار کی یف قرار دادند. این حملات تهدیدی جدی برای انتشار تشعشعات هسته ای است.

دبیر شورای امنیت ملی روسیه در پایان با هشدار به مقامات غربی خاطر نشان کرد: عواقب اقدامات اوکراین نه فقط برای جمعیت اوکراین و روسیه، بلکه می تواند برای تمامی اروپا فاجعه بار باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    2 2
    خخخ .. ببین ببین چقدر جبهه غربی بده.. ..‌ ...خخخخ
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
      8 3
      خاک بر سر پوتین اگر روسیه را اشغال کنند جای تعجب نخواهد بود.
  • ناشناس IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    9 2
    دروغ میگه !! اتفاقن خودش میترسه جنگ فرسایشی و طولانی بشه چون در صورت طولانی شدن جنگ و با وجود تحریمهای شدید روسیه پولهای ذخیره روسیه هم تموم میشه و روسیه ورشکست میشه و بخاطر ضعیف شدن روحیه مردمش احتمالن شکست سخت نظامی هم بخوره . پس به نفعشه که یه آتش بس بشه و زودتر جنگ تموم بشه . ولی فکر نمیکنم اوکراین به این راحتی دست از سر روسیه برداره . بد جوری روسیه تو باتلاق گیر کرده .
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    7 1
    تازه اولشه صبر داشته باش، در بلند مدت آثار اين جنگ برای‌ روسيه معلوم ميشه
  • حمید IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    16 1
    نمیدونم چرا همه حرف های شرقگدا ها و مقامات روسیه بعد از چند هفته برعکس میشه، تازه این اولاشه، آمریکا با روسیه خیلی کارها داره،، خخخ دلم برای طرفداران ولادیمیر پوتین میسوزه
  • هاشمی IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    1 0
    تو یه هفته اوکراین سقوط میکنه لعنت به هر چی دیکتاتوره
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    0 2
    این شکست چند نکته جالب دارد 1- اوکراین جنگ چریکی را توسط نئونازی ها ومزدوران النصره و تیپ گولانی براه انداخته است و روسیه نیز باید نیروهای کاماندو و داوطلب برای این جنگ باید وارد نبرد کند نه نیروهای کلاسیک چون شکست نیروهای کلاسیک در این نبرد قطعی است 2- شهرهای و روستاهای پر از جمعیت اوکراین همانند جنگ سوریه علیه بشاراسد بعنوان سپر انسانی علیه ارتش روسیه استفاده می شود در نتیجه باید ارتش روسیه باید تمامی شهرهای تحت تسلط خودش و حتی تا 30 کیلومتری خطوط مقدم در مناطق تحت تصرف اوکراین را نیز خالی از سکنه نماید 3- خلبانان پهبادهای ایرانی باید به همراه پهبادهای شاهد اگر بخاطر منافع اقتصادی دولت رئیسی و مذاکرات هسته ای محافطه کاری کنند تا ارتش روسیه شکست بخورد ما باید جنگ را از داخل شهر تبریز و تهران باید آغاز کنیم 4- هدف از جنگ اوکراین سوریزاسیون اوکراین و نابودی ارتش اوکراین است ایران اگر بمانند بحران سوریه در بحران اوکراین نیز دیر وارد میدان شود اینبار روسیه سوریه نیست و ایران در صورت تاخیر وقت را از دست خواهد داد و دیگر کاری نمی تواند بکند 5- ایران باید بمانند جنگ سوریه باید به روسیه برای تشکیل بسیج مردمی از مردم خود روسیه و در صورت امکان از شرق اوکراین کمک نماید 6- در دنیای امروز هیچ کشوری به کشور دیگر بدون ائتلاف حمله نمی کند نه امریکا و نه عربستان همه اول یک ائتلاف جنگی تشکیل دادند روسیه نیز قبل از فرسوده شدن ارتش این کشور باید این خطا را تصحیح نماید و یک استان اوکراین را که درجه دوم اهمیت قرار دارد به نیروهای متحد بسپارد 7- بدون حمایت عملی ایران از روسیه نباید انتظار حمایت عملی روسیه از نیورهای ایرانی در عراق و سوریه را داشته باشیم و امروز باید پدرخوانده های داعش را باید در اوکراین شکست دا د
  • خسرو IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    0 1
    هیچکس دنبال فرسایشی کردن نیست . از ابتدا هدف جهان نابودی روسیه بود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس