کد خبر 1417680
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
با گوشی هوشمند آنر ۷۰ آشنا شوید+ تصاویر

یکی از گوشی‌های هوشمندی که به تازگی از سوی برند آنر معرفی شده است، گوشی «Honor ۷۰» است.

به گزارش مشرق، برند آنر (Honor) که پیش از این تحت برند هوآوی فعالیت می‌کرد و در سال ۲۰۲۰ از هوآوی جدا شد، به تازگی گوشی هوشمند Honor ۷۰ را روانه بازار کرده است. به نوشته پایگاه «گالف بیزنس» این گوشی هوشمند به دنبال رقابت در زمینه عکاسی و فیلمبرداری با گوشی‌های پرچمدار است.

در این گزارش آمده است: برند آنر به تازگی جدیدترین گوشی هوشمند خود از سری N به نام آنر ۷۰ را رونمایی کرده است. این گوشی جدید دارای سیستم دوربین سه گانه و طراحی به شکل منحنی و متقارن است.

برند آنر همچنین در این گوشی هوشمند عملکردی نوآورانه و کاربردی را ارائه داده است. در این ویژگی به کاربر اجازه داده می‌شود تا یک فرد خاص را در یک ویدئوی گروهی و یا دو ویدئوی با کیفیت بالا به طور همزمان ردیابی کند.

آنچه در جعبه خرید مشاهده می‌کنید

زمانی که شما این گوشی هوشمند را خریداری کنید این اقلام را در آن مشاهده خواهید کرد:
گوشی هوشمند آنر ۷۰ (Honor ۷۰)
شارژر آنر (سوپرشارژ)
سوزن درآوردن سیم کارت
کابل تایپ (Type-C)
دفترچه راهنما
قاب محافظ
محافظ صفحه نمایش

مشخصات گوشی آنر ۷۰ +عکس

طراحی گوشی

در ادامه طراحی‌های سری N این برند که دو حلقه در آن مشاهده می‌شود، این گوشی هوشمند نیز از ویژگی طراحی متقارن بهره برده است. گفته می‌شود این نوع طراحی از طراحی جواهرات الهام گرفته شده است. این گوشی هوشمند همچنین دارای ضخامت ۷.۹۱ میلی متری است و وزنی معادل ۱۷۸ گرم دارد و به راحتی در کیف‌های دستی کوچک و یا جیب جا می‌گیرد.

همچنین این گوشی که برای سلایق مختلف طراحی شده است، در رنگ‌های متفاوت نقره‌ای کریستالی، مشکی، سبز زمردی و یخی هفت رنگ (Icelandic Frost) عرضه می‌شود.

عملکرد گوشی آنر ۷۰

گوشی آنر ۷۰ بر روی رابط کاربری سفارشی «Magic UI ۶.۱» که مبتنی بر آندروید ۱۲ است، عرضه می‌شود. این گوشی همچنین به پردازنده گرافیکی Turbo X مجهز است که عملکرد دستگاه را به حداکثر می‌رساند. این گوشی همچنین با حافظه ۱۲۸ و  ۲۵۶ گیگ و رم ۸ گیگابایت عرضه می‌شود.

قابلیت‌های دوربین

دوربین اصلی این گوشی از نوع دوربین ۵۴ مگاپیکسلی سونی IMX۸۰۰ است و در کنار آن به یک دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی مجهز است که به عنوان دوربین ماکرو عمل می‌کند. این گوشی همچنین به سنسور دوربین ۱/۱.۴۹ اینچی سونی IMX۸۰۰ مجهز است که نور بیشتری را برای عکس‌های گرفتن عکس‌هایی روشن‌تر در شب هنگام و محیط‌های تاریک دریافت می‌کند.

این گوشی همچنین به یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای سلفی گرفتن در جلو گوشی مجهز است.

مشخصات گوشی آنر ۷۰ +عکس

باتری

با باتری ۴۸۰۰ میلی آمپری این گوشی، به همراه فناوری سوپرشارژ سریع سیمی ۶۶ واتی، کاربران این گوشی می‌تواند تنها ظرف ۲۰ دقیقه، گوشی خود را از ۳ درصد شارژ به ۶۰ درصد برسانند.

پردازنده و صفحه نمایش

این گوشی همچنین دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی و دارای پردازنده اسنپدراگون ۷۷۸ جی پلاس فایو جی (۵G) شرکت کوآلکام است و دارای پردازنده‌ای هشت هسته‌ای است.

قیمت

قیمت این گوشی با حافظه ۱۲۸ گیگ در فروشگاه آمازون برای فروش در آمریکا به میزان ۶۵۵ دلار قیمت خورده و قیمت ۲۵۶ گیگ آن در فروشگاه آمازون برای فروش در آلمان به میزان ۵۹۹ یورو قیمت گذاری شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۲
    0 2
    دوربین ۵۴ مگاپیکسلی!!! برای گوشی. طفلک شرکت های سازنده دوربین عکاسی هنوز از 30-20 مگاپیکسل عبور نکردن با اینکه اندازه سنسورشون 10 برابر مساحت سنسور گوشیه. از همه خوشمزه تر قیمت شونصد دلاری شه (655 دلار!!!!!). بدو بدو خونه دار و بچه دار.زنبیل رو بردارو بیار. پول یه لپ تاپ با هارد 4 ترابایت و مونیتور 15 اینچ رو بده یه گوشی با صفحه 4 انگشتی بگیر! تازه میتونی پز دوربین ۵۴ مگاپیکسلی ش رو هم بدی!! [ اگه ابله و کودن در دنیا نبود نه BBC و منوتو و عنتر اشرار بیننده داشت و نه سامسونگ و اپل و بقیه گوشی سازها میلیاردر میشدن. این قدرت تبلیغات رو نشون میده. با تبلیغات پرفشار یه گوشی 100 دلاری رو به اسم پرچمدار!!!!_ انگار موشک بالستیک ساخته _ می کنن تو پاچه خلق الله. از 500 تا هزار دلار!!! خریدار خر هم راضی و شادان! این قدرت تبلیغاته.] تا خر نباشه خرسوار مجبور پیاده راه بره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس