کد خبر 1417840
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
واکنش ژاوی به باخت بارسا برابر بایرن

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: نتیجه‌ای که مقابل بایرن مونیخ گرفتیم برای ما یک قدم رو به عقب است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال بارسلونا سه‌شنبه‌شب در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا در خانه بایرن مونیخ با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و نخستین باخت این فصل خود را تجربه کرد. بارسلونا در این بازی موقعیت‌های زیادی داشت و در بیشتر زمان مسابقه هم مالکیت توپ در اختیار این تیم بود ولی در گلزنی ناکام ماند.

ژاوی پس از پایان این بازی درباره عملکرد تیمش اظهار کرد: ۶ یا ۷ موقعیت خوب گلزنی داشتیم اما آنها را از دست دادیم. ولی در سوی مقابل بایرن مونیخ قدر موقعیت‌هایش را دانست. خوب بازی کردیم و اگر یک گل می‌زدیم، سرنوشت بازی متفاوت می‌شد.

وی افزود: اینجا لیگ قهرمانان است و باید بهترین بازی‌های خود را ارائه کنید. در این مسابقات باید تا جای ممکن از اشتباه دوری کنید، مثل اشتباه ما در یارگیری روی کرنری که بایرن گل زد.

سرمربی بارسلونا خاطرنشان کرد: این باخت یک قدم رو به عقب است اما هنوز هم شانس صعود از گروه را داریم. مقابل بایرن مونیخ برای پیروزی به میدان رفتیم و حالا باید از اشتباهات خود درس بگیریم. در حدی خوب بازی کردیم که نه فقط تساوی، شایسته برد باشیم.

وی ادامه داد: نباید به حریف اجازه می‌دادیم که با کرنر گل بزند آن هم در شرایطی که بازی در کنترل ما بود. پس از آن هم نباید اجازه می‌دادیم با یک ضدحمله به سادگی پیش بیایند و گل دوم را بزنند. با این وجود به تیمم افتخار می‌کنم. در آینده باید از فرصت‌های خود بهتر استفاده کنیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس