کد خبر 1418112
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
زلنسکی

رئیس جمهور اوکراین از یک تصادف رانندگی در کیف جان سالم به در برد.

به گزارش مشرق، «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس جمهور اوکراین از یک تصادف رانندگی در کیف جان سالم به در برد.

گفته شده در این حادثه رئیس جمهور اوکراین آسیب جدی ندیده است، هرچند خودرو او به خودرویی دیگر برخورد کرده و راننده خودرو دیگر به درمان نیاز دارد.

سخنگوی رئیس جمهور اوکراین گفت که این حادثه در کیف رخ داده و پس از آن زلنسکی توسط پزشکانی که با او سفر می‌کردند، معاینه شد.

در بیانیه کامل نیکفوروف، سخنگوی زلنسکی آمده است: «در کیف، یک خودرو با خودروی رئیس جمهور اوکراین و خودروهای اسکورت برخورد کرد. پزشکان همراه رئیس دولت به راننده خودرو کمک اضطراری کردند. رئیس جمهور نیز توسط یک پزشک معاینه شد و هیچ آسیب جدی مشاهده نشد. مأموران نیروی انتظامی تمام شرایط حادثه را بررسی می‌کنند.»

چند دقیقه پس از انتشار بیانیه نیکفوروف، دفتر زلنسکی ویدئوی سخنرانی شبانه او را که هر شب ایراد می‌کند، منتشر کرد.

این حادثه ساعاتی پس از بازدید زلنسکی از سربازان در شهر ایزیوم که به تازگی از کنترل نیروهای روسی آزاد شده است، رخ داد.

برخی رسانه‌های اوکراینی روز چهارشنبه گزارش دادند که «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور این کشور وارد شهر ایزیوم در منطقه خارکیف شده است.

رسانه‌هایی اوکراینی از جمله Strana، Glavred و Klymenko Time در پیام‌هایی در حساب‌های تلگرامی خود عکس‌هایی از رئیس جمهور اوکراین را منتشر کردند که گفته می‌شود در منطقه ایزیوم است. در تصاویر منتشر شده، زلنسکی از سوی نیروهای ارتش اوکراین احاطه شده است.

بنا به تصاویر منتشره در رسانه‌های اوکراینی «اندری یرماک» رئیس دفتر رئیس جمهور اوکراین و «آنا مالیا» معاون وزیر دفاع این کشور، زلنسکی را در بازدید از ایزیوم همراهی می‌کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    8 11
    حیف شد مانع اصلی صلح شخص زلنسکی ست
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
      1 3
      درود بر زلنسکی احمقترین قهرمان
    • ES ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
      2 1
      ایکاش این رئیس جمهور من بود
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    10 7
    شبا شیشه میزنه، سخن رانی میکنه، یعنی همینجوری هی سخن را می‌راند.
  • سید فروزان CH ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    6 12
    حیف شد ، بیصبرانه منتظر به درک واصل شدنش هستیم
    • IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
      2 1
      قراره اربابت پوتینو به درک واصل کنه
  • Bndboy IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    0 0
    مأموران نیروی انتظامی ؟؟!!
  • محمد IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    1 2
    به نظر میاد سؤقصد بوده
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    1 1
    خودشون سوار چه ماشینهای میشن،اونوقت مردم بیچاره اوکراین رو ببین.
  • UA ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۴
    8 2
    مرد شجاع خدا حافظت است
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    0 0
    این شکست خارکیف چند نکته جالب دارد 1- اوکراین جنگ چریکی را توسط نئونازی ها ومزدوران النصره و تیپ گولانی براه انداخته است و روسیه نیز باید نیروهای کاماندو و داوطلب برای این جنگ باید وارد نبرد کند نه نیروهای کلاسیک چون شکست نیروهای کلاسیک در این نبرد قطعی است 2- شهرهای و روستاهای پر از جمعیت اوکراین همانند جنگ سوریه علیه بشاراسد بعنوان سپر انسانی علیه ارتش روسیه استفاده می شود در نتیجه باید ارتش روسیه باید تمامی شهرهای تحت تسلط خودش و حتی تا 30 کیلومتری خطوط مقدم در مناطق تحت تصرف اوکراین را نیز خالی از سکنه نماید 3- خلبانان پهبادهای ایرانی باید به همراه پهبادهای شاهد اگر بخاطر منافع اقتصادی دولت رئیسی و مذاکرات هسته ای محافطه کاری کنند تا ارتش روسیه شکست بخورد ما باید جنگ را از داخل شهر تبریز و تهران باید آغاز کنیم 4- هدف از جنگ اوکراین سوریزاسیون اوکراین و نابودی ارتش اوکراین است ایران اگر بمانند بحران سوریه در بحران اوکراین نیز دیر وارد میدان شود اینبار روسیه سوریه نیست و ایران در صورت تاخیر وقت را از دست خواهد داد و دیگر کاری نمی تواند بکند 5- ایران باید بمانند جنگ سوریه باید به روسیه برای تشکیل بسیج مردمی از مردم خود روسیه و در صورت امکان از شرق اوکراین کمک نماید 6- در دنیای امروز هیچ کشوری به کشور دیگر بدون ائتلاف حمله نمی کند نه امریکا و نه عربستان همه اول یک ائتلاف جنگی تشکیل دادند روسیه نیز قبل از فرسوده شدن ارتش این کشور باید این خطا را تصحیح نماید و یک استان اوکراین را که درجه دوم اهمیت قرار دارد به نیروهای متحد بسپارد 7- بدون حمایت عملی ایران از روسیه نباید انتظار حمایت عملی روسیه از نیورهای ایرانی در عراق و سوریه را داشته باشیم و امروز باید پدرخوانده های داعش را باید در اوکراین شکست داد 8- مهمتر از موارد بالا از اول نیز معلوم بود که با شکست داعش پدرخوانده های داعش خود وارد میدان خواهند شد حالا تصمیم با مقام معظم سپاه است که ما 3 سال دیگر جنگ را از داخل شهر تبریز و تهران شروع می کنیم یا در همان شرق اوکراین جنگ را تمام می کنیم 9- همه کارشناسان نظامی بر این اعتقادند که حمله نوعی دفاع محسوب می شود و همیشع حمله کردن آسانتر و کم هزینه تر از دفاع کردن است باید ارتش روسیه تا زمستان باید بصورت مرتب در مناطق شرق اوکراین پیشروی نماید والسلام و رحمه الله و برکاته
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۵
    2 0
    روسیه که نتونست بکشدش حالا بشینین دعا کنین شاید توی تصادفی مریضی چیزی بمیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس