تهرانی ها کمتر از وسایل نقیله شخصی استفاده کنند / کمبود جدی نیرو در پلیس راهور

رئیس پلیس راهور گفت: هر قدر دولت و شهرداری تهران در زمینه توسعه و نوسازی حمل و نقل عمومی سرمایه‌گذاری کنند، اثرات بیشتری در کاهش بار ترافیکی دریافت خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، سردار محمدحسین حمیدی فر گفت: بنا به دستور فرماندهی انتظامی کل کشور و فرمانده پلیس راهور ، اقداماتی که باید در کلانشهرها به ویژه تهران انجام شود به دولت تقدیم شد که برخی از این اقدامات انجام شده و برخی نیز در حال بررسی و انجام است.

وی ادامه‌داد: شناورسازی ساعت کاری ادارات و افزایش زمان پایان طرح ترافیک از ساعت ۱۷ به ۱۸ از جمله اقدامات مهمی بود که از سوی استانداری و شورای ترافیک شهر تهران تصویب شد و در کاهش بار ترافیکی تاثیر خواهد داشت.

هر قدر دولت و شهرداری تهران در زمینه توسعه و نوسازی حمل و نقل عمومی سرمایه‌گذاری کنند، اثرات بیشتری در کاهش بار ترافیکی دریافت خواهیم کرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تاکید کرد: هر قدر دولت و شهرداری تهران در زمینه توسعه و نوسازی حمل و نقل عمومی سرمایه‌گذاری کنند، اثرات بیشتری در کاهش بار ترافیکی دریافت خواهیم کرد که در کوتاه مدت همین اقدامات می‌تواند تاثیرگذار باشد.

 رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تاثیر توسعه و نوسازی حمل و نقل عمومی در کاهش بار ترافیکی، از شهروندان خواست تا در نیمه دوم سال کمتر از وسایل نقلیه شخصی استفاده کنند.

حمیدی‌فر خاطرنشان‌کرد: عوامل پلیس راهور در مهر سال جاری نیز با همه امکانات و نیروی انسانی در خدمت شهروندان است اما از شهروندان می‌خواهیم که در ۶ ماهه دوم کمتر از وسایل شخصی استفاده کنند تا بتوانیم ترافیک را در نیمه دوم سال مدیریت کنیم.

کمبود جدی نیرو در پلیس راهور

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه با کمبود جدی نیرو مواجه هستیم گفت: این کمبود به منزله عدم ماموریت های عوامل پلیس راهور تهران بزرگ نیست.

وی ادامه داد: به لحاظ تعداد معابر و مسیرهای اصلی، بزرگراهی و مرکزی با کمبود جدی مامور مواجه هستیم اما این موضوع نمی‌تواند منکر هرگونه کم‌کاری عوامل پلیس راهور شود.

حمیدی فر افزود: عوامل پلیس راهور در ساعات پیک ترافیکی در همه مسیرهای اصلی و بزرگراهی حضور فعال دارند و نسبت به کاهش بار ترافیکی اقداماتی انجام می‌دهند اما به جهت وسعت کلانشهر تهران، میزان عوامل تحت اختیار در پلیس راهور ناچیز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    0 0
    تا زمانی که بنزین ارزانتر از آب باشد هیچکس از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمی کند و هر روز ترافیک بیشتر الودگی بیشتر و سرطان بیشتر می شود. خیابانها هم برای عبور اتوبوس ها بسته می شود
  • Mostafa IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
    0 0
    وسیله نقلیه عمومی کمه چرت نگو فقط لب دهن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس