کد خبر 1418862
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
عباس موزون: «خرافه» تجربه‌های مرگ را نابود می‌کند

عباس موزون: طرف در برنامه می‌گوید تا جد پنجاه و هشتم خودم را دیده‌ام می‌گویند قبول است و اجدادت می‌توانند روح داشته باشند. اگر بگویند روح ائمه را دیده‌ایم دروغ و سفارشی است و پول گرفته‌اند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    10 4
    جناب آقای مهندس موزون بقول معروف "هیچ خودشو ناراحت نکن!!" چون منکرین دنیای دیگر هم مثل بقیه مردم خواهند مرد و خودشان خواهند دید که آنطرف خبرها هست. شاید حتی در قرن جاری ««متافیزیک به حوزه فیزیک وارد شود»». چرا؟ چون حالا هم ریاضیات و هم فیزیک درباره فضا و زمان حرفهای محکم دارند. مثلا در نظریه ابر ریسمان (Super String ) صحبت از 11 بعد _و نه 4 بعد_ جهان هستی است. ضمنا مسئله ماده تاریک و انرژی تاریک را هم در نظر بگیرید. ممکن است با حل شدن این معماها در قرن جاری واقعا" متافیزیک به حوزه فیزیک وارد شود و ای بسا بشود با افراد درگذشته تماس گرفت. عمده افراد منکر از قماش عیاشان و عشرت طلبان لامخی هستند که اصلا فهم این مسائل را ندارند. آنها را رها کنید تا همچنان مشغول چریدن باشند. اما قلیلی از آنها که اهل فهمند در علم قرن 19 متوقف شده اند و چون به اصل دوم ترمودینامیک رسیدند منکر و کافر شدند! اینها غربزده اند. وقتی با پیشرفت علم «علم ماتریالیستی» فعلی منسوخ شد اینها هم به تبع مرشدان غربی خود دست از ماتریالیسم برمیدارند. پس می بینید که زمان حلال مشکل است و جای هیچ نگرانی نیست.
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    4 2
    اون های که میگن این برنامه دروغه،ساختگی و... بدونید دارند الکی میگن،اصلا اینها مگه رفتند اونور ببینن که چه خبره.تازه بعضی هاشون هم میگن ما همه قسمت هاشو دیدیم همش الکیه و اعتقادی نداریم به اونور.بزرگوار شما با علم به دروغ گویی و عدم اعتقاد چطور نشستی ۳فصل برنامه رو دیدی.
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    13 1
    زندگی من تقسیم شده به دو قسمت قبل از دیدن این برنامه و بعدش. خدا آقای موزون رو به بهترین شکل پاداش بده.
    • CA ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      8 0
      دقیقاً برای من هم زندگی به قبل و بعد از این برنامه تقسیم میشه، خدایا عاقبت به خیرمان کن، خدایا کمک کن حق‌الناسی بر گردنمان نماند، خدایا ما را پاکیزه به انتهای زندگی دنیایی برسان
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    9 1
    السلام علیک یا ابا عبد الله الحسین علیه السلام
  • رزمنده IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    2 0
    من بعد از شرکت در جنگ علیه تجاوز عراقیها به ایران ، به خودم آمدم و لمس کردم که این دنیا چقدر زودگذر و فانیه لذا انسان شدم ولی متاسفانه بعداز جنگ غرق مادیات و خوشیهای دنیوی شدم و انسانیت خودم رو کم کم فراموش کردم ، اما با برنامه های آقای موزون دوباره به انسانیت خودم رسیدم ، خدایا کمک کن تا آخرین لحظه ی عمرم همچنان انسان باقی بمانم .
  • میرمهنا IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    1 0
    صلی الله علیک یا قتیل العبرات
  • مشه بارات IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 1
    سلام ؛ جناب موزون بابت برنامهء خوبتان ممنونم. بنده یکی از تجربه گران هستم البته از نوع دیگر.قبل از دیدن این برنامه هم باور قلبی کامل داشتم به جهان پس از مرگ. ولی برخی افراد حرفهای اغراق آمیز می زنند و عده ای نیز چنان ادا و اصول خنده دار در می آورند که مخاطبان اغلب احساس می کنند طرف دیوانه است! حیف است ؛ با دروازه بانی مناسب اجازه ندهید عده ای از روی فرصت طلبی و یا ناآگاهی اینگونه مسایل معنوی را به سخره بگیرند و باورها را ضعیف نمایند.
  • حاتم IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    1 0
    کارتون درسته آقای دکتر. حق نگهدارتون باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس