کد خبر 1418952
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
اربعین

رئیس جمعیت هلال احمر آخرین آمار از میزان گرمازدگی و خدمات رسانی به زوار بیمار در اربعین ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، با اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ پیرحسین کولیوند، درباره آخرین آمار ستاد ویژه اربعین از میزان ویزیت های عمومی گفت: از تاریخ ۱۷ شهریور تاکنون یک میلیون و ۶۴۶ هزار و ۲۰۹  نفر ویزیت عمومی شده اند و ۴۴ هزار و ۲۶۵ مورد مراجعه به متخصص طب اورژانس و ۲۱ هزار و ۸۸۸ مورد  مراجعه به متخصص زنان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۹هزار و ۷۳۹ نفر توسط متخصص قلب ویزیت شده اند گفت: ۲۰ هزار و ۷۰ نفر از زائران اربعین سال جاری توسط متخصص ارتوپد و ۱۸ هزار و ۳۶۴ نفر توسط سایر پزشکان متخصص تحت درمان قرار گرفتند.

کولیوند درباره آخرین آمار تزریقات در ایام پیاده روی اربعین بیان کرد: تاکنون ۷۱ هزار و ۴۶۲ تزریق برای افراد انجام شده همچنین ۴۹۳ هزار و ۴۰۶ سرم تراپی، ۲۰هزار و ۹۷ پانسمان، ۸۷۹۸ نوار قلب، ۱۴هزار و ۱۷۱ قند خون و ۶۲۲۴ بخیه برای زوار اربعین انجام شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به آخرین آمار گرمازدگی در اربعین ۱۴۰۱ تصریح کرد: ۴۶۴ هزار و ۷۷۱  نفر از زوار گرمازده شدند علاوه بر این به ۷۳۸۵ نفر از زائران، خدمات گچ و آتل بندی ارائه شده است.

کولیوند گفت: در مجموع تا پایان روز گذشته ۲ میلیون و ۴۱۸ هزار و ۶۴ مورد خدمت درمانی به زائران اربعین حسینی در کشور عراق و در ایام اربعین ارائه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس