توضیح مهم تامین‌ اجتماعی در مورد حقوق بازنشستگان در شهریور 1401

تامین‌ اجتماعی اعلام کرد:‌ حقوق شهریور بازنشستگان با اعمال افزایش مصوبه شورای عالی کار در حال پرداخت است

به گزارش مشرق، روابط‌عمومی سازمان تامین‌ اجتماعی تا با رد شایعه‌های مربوط به اعمال نشدن افزایش مستمری بازنشستگان سایر سطوح، اعلام کرد طبق صحبت مدیرعامل سازمان تامین‌ اجتماعی، مستمری شهریور بازنشستگان سایر سطوح با اعمال افزایش  مصوبه شورای عالی کار محاسبه شده و در حال پرداخت است.

ساعاتی پیش یک خبرگزاری نوشته بود: مدیرعامل تأمین‌ اجتماعی چند روز پیش گفته بود که حقوق شهریور بازنشستگان بر اساس احکام جدید پرداخت می‌شود گزارش‌ها حاکی از آن است که حقوق این ماه بازنشستگان هم مانند گذشته و بدون افزایش حقوق واریز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • FR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 1
    مدیرعامل تأمین‌ اجتماعی بیخود کرده بعداز حدود بیست وچهارساعت هنوز مستمری بازنشستگان تاریخ بیست وهشتم ماه شهریور واریز نشده است معلوم نیست از کدام لوپ لوپ اومده بیرون
  • جعفر صالحی US ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    با سلام. بنده یک بیمه گذار خویش فرما میباشم که از سن 40 سالگی طبق یک قرارداد با بیمه تامین اجتماعی با پرداخت حق بیمه .بیمه بازنشستگی نمودم وبعد از 15 سال و 7 ماه پرداخت حق بیمه . واز انجایی که هر ساله حق بیمه صعود نجومی پیدا میکرد . دیگر حق بیمه پرداخت نکرده و بعد از 60 سالگی به تامین اجتماعی مراجعه و مراحل بازنشستگی ودریافت بازنشستگی را طی نمودم ولی متاسفانه مبلغ بازنشستگی بنده در حد 2 ملیون و 300 هزار تومان میباشد !! یعنی بنده وامثال بنده با پول خودم به عنوان حق بیمه این سازمان ورشکسته تامین اجتماعی را سرپا نگه داشتیم ولی الان که باید از پرداخت های خودمان به عنوان بازنشستگی بهره مند شوین اضافه پرداخت ها شامل ما نمیشود!!! یعنی 38 درصد به ما ها تعلق نمیگیرد!! سوالم از مسئول تامین اجتماعی این است چرا شامل ما نمیشود . سالها با پول ما سازمان خودتان را سراپا نگه داشتید والان حق ما را نمیدید؟ از معاون تامین اجتماعی شهر خودم سوال نمودم ایشان گفتند اضافه شدن ها شامل کسانی میشود که بالاترین دریافتی ها را دارند یعنی انهایی که 10 ملیون در ماه میگیرند 10 در تا 38 درصد به انها تعلق گرفته است!! ایا به نظر شما این عادلانه است؟ به گیرندگان بیشترین دستمزد بیشتری پرداختی داده میشود . ایا این است عدالت؟
  • رسولی IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    1 0
    هنوز که خبری نیست چرا حقوق بازنشستگان لشگری اضافه نشد گرونی و تورم بیداد می‌کند مسئولین ناکارآمد و فقط وعده می‌دهند
  • سیاوش IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    خداوند کاری به دروغ گفتنش نداره ولی باآثاردروغ کارداردووای بحالت اگرکسی دچارمصیبتی شود.
  • تورج سلطانی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    0 0
    سلام‌با عرض خسته نباشید بازنشسته تامین اجتناعی هستم ۲۸ هرناه حقوق میگیرم طبق نوبت حروف الفبا اول حرف فامیل بنده س هست و ۲۸ هرماه نوبت حقوقم هست ولی این ماه شهریور حقوقم پرداخت نشده با اینکه ۲۹ شهریور شده لطفا رسیدکی کنید یک بازنشسته فقط امیدش به حقوقشه یک ساعت حتی تاخیر به گرفتاری برمیخوره یکروز کذسته کارت عابر هم صفرشده لطفا رسیدگی گنید . با تشکر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس