کد خبر 1420221
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
اسرائیل

در پی یک عملیات استشهادی، یک نظامی صهیونیست زیر گرفته شد و به شدت زخمی شده است.

به گزارش مشرق، منابع خبری عبری و عربی از عملیات علیه نظامیان صهیونیست در جنوب نابلس خبر دادند.

خبرگزاری شهاب گزارش داد، یک نظامی صهیونیست در جریان یک عملیات زیرگیری، در نزدیکی «حواره» زخمی شده است.

هنوز جزئیات بیشتری درباره این عملیات و وضعیت این سرباز اسرائیلی منتشر نشده است. فیلم زیر از لحظه انتقال این نظامی با آمبولانس منتشر شده است:

این در حالی است که روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت گزارش داد که نظامیان صهیونیست به سمت عامل این حمله استشهادی، تیراندازی کردند و زخمی شده است. این روزنامه، وضعیت مجری عملیات را «وخیم» توصیف کرده است.

در همین ارتباط، منابع خبری سیزدهم شهریور ماه جاری، از تیراندازی به سوی یک اتوبوس حامل شهرک‌نشینان صهیونیست در منطقه «غور اردن» و زخمی شدن دست‌کم پنج شخص خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که عامل این عملیات ضد صهیونیستی، پنج گلوله به سمت شهرک نشینان صهیونیست شلیک کرده بود. کارشناسان بر این باورند که عملیاتهایی از این نوع، نشانگر این است که عملیات نظامی فردی فلسطینیان علیه صهیونیست‌ها، پیشرفت چشمگیری کرده است.

در پی افزایش عملیاتهای استشهادی علیه صهیونیستها، اطلاعات و داده‌های رسمی رژیم موقت صهیونیستی هم نشان می‌دهد که از ماه مارس گذشته، درخواست صهیونیستها برای صدور مجوز حمل سلاح، به شدت افزایش پیدا کرده است.

مجله صهیونیستی «یسرائیل-۱۲» گزارش داد، از زمان آغاز موج عملیاتهای استشهادی جوانان فلسطینی در مارس گذشته، ۳۵ هزار اسرائیلی درخواست مجوز حمل سلاح داده‌اند. این در حالی است که بین سالهای ۲۰۱۶-۲۰۲۰ سالانه ۱۰ هزار نفر درخواست مجوز داده بودند.

به گزارش این مجله، این افزایش درخواست مجوز، از زمان جنگ سیف القدس در ماه می ۲۰۲۱ آغاز شد؛ به نحوی که به صورت ماهانه، شش هزار درخواست ثبت می‌شد و تعداد مجوزهای حمل سلاح در رژیم صهیونیستی تا امروز به ۱۹۶ هزار و ۴۰۹  هزار مجوز تا جولای رسیده است.

مسئول شعبه مجوز حمل سلاح در ارتش صهیونیستی هم گفت که طی ماههای گذشته، درخواست مجوز به شدت افزایش یافته و در مقایسه با ماههای پیش از موج کنونی عملیاتهای فلسطینیان، به میزان ۱۰۰% افزایش یافته است.

این مسئول صهیونیستی با بیان اینکه از مارس گذشته بیش از ۳۵ هزار درخواست حمل سلاح ثبت شده است، خبر داد که صهیونیستها بیشتر، خواستار حمل سلاحهای سبک هستند؛ زیرا به راحتی قابل اختفا است و می‌توانند در صورت نیاز به سرعت از آن استفاده کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس