پرونده مهران مدیری /

مهران مدیری آنقدر نقش‌های متفاوت سیاسی برای احزاب مختلف بازی کرده که نقش اصلی خود را گاهی فراموش می‌کند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - مهران مدیری، کارگردان و هنرپیشه صداوسیمای با انتشار ویدئویی در واکنش به حوادث اخیر گفت: در این روزهای پر از اشک و بغض و خشم، تصاویری که در فضای مجازی دیده میشود را باور نمی‌کنیم با مردم خشونت نکنید. با مردم حرف بزنید و ببینید مطالبات آنها چیست.

وی طی یک پیام ویدیویی در «اینستاگرام» خود همچنین اظهار داشت: با مردمی که چهل سال با صبوری بحران‌هایی مانند جنگ، تحریم اقتصادی، هوای پر از سرب، مشکلات معیشتی و هزاران هزار بحران دیگر را تحمل کردند، خشونت می‌کنید.

مدیری افزود: اخیرا اعلام می‌کنند که قرار است ادامه برنامه (شاد) «دورهمی» بعد از ماه صفر (یک هفته آینده) پخش شود. سی چهل قسمت از این برنامه مانده که قرار است پخش شود. دورهمی! شبها تلویزیون را روشن کنیم و بگوییم و بخندیم!؟

او در ادامه پیام خود تاکید کرد: به‌عنوان طراح، سازنده، کارگردان و مجری این برنامه «دورهمی» و صاحب این اثر اعلام می‌کنم نمی‌خواهم حتی یک فریم از تصویر من به هیچ بهانه‌ای در هیچ شبکه‌ای پخش شود. با «دورهمی» نمی‌توان حال مردم را خوب کرد. با مردم خشونت نکنید!

زاویه اول : مدیری در سر لیست هنرمندان حکومتی

هیچگاه در تحلیل‌های ژورنالیستی نباید از عبارت عیان و برهنه «هنرمند حکومتی» هراسید و باید در ادبیات تحلیلی – رسانه‌ای با صراحت بیشتری از آن استفاده کرد. اگر قرار باشد طی چهل و سه سال اخیر یک لیست ۱۰ نفره از هنرمندان حکومتی تهیه کنیم که از مواهب سیستمی بهره‌مند شده ‌اند نفر اول این لیست مهران مدیری است.

سلطان بی‌تاج و تخت سریال‌های ناتمام که سازنده آن از همه مواهب ممکن بهره‌مند شده اما بابت ناقص ماندن آثارش به مخاطبانش پاسخگو نبوده، بهترین و گرانترین آثار را (نسبت به ساختار و محتوا) در سیما تولید کرده و پربیینده‌ترین  ساعات پربیننده سیما را در اختیار داشته تا آثارش از این شبکه پخش شود.

او  و تهیه‌کننده آثار اخیرش «ناصر قدیرکاشانی» (اول مارکت) طی دهه نود از برکت فضای محدود و سر لیست بوده کارگردان شب‌های برره به ثروت هنگفتی دست پیدا کرده‌اند. سوابق موجود قدیرکاشانی نشان می‌دهد او در دهه هشتاد از یک بنگاه کوچک چگونه صاحب هولدینگ اول مارکت شده و  مدیری به دلیل برندینگ انحصاری خود در سیما در دست یافتن به این ثروت هنگفت نقش مهمی  داشته است.

وحشت مهران مدیری با دیدن چند سطل زباله آتش‌گرفته/ مرد هزار چهره باز هم تغییر چهره داد

پرده دوم:  سندروم «وحشت از فردای براندازی»

بسیاری از هنرمندانی که در شرایط ملتهب سیاسی  به صورت فرصت‌طلبانه‌ای تابلوی مردمی را در دست می‌گیرند، دلیل این کار ابتلا به یک سندروم سیاسی- اجتماعی تحت عنوان «وحشت از فردای براندازی» است. اغلب سلبریتی‌هایی که  در بالای جدول انتفاع از حمایت‌های حکومتی قرار دارند به دلیل ابتلا به سندروم  اجتماعی مذکور رنج بیشتری می‌برند.

  یکی از ویژگی‌های سندروم مذکور این است که این طیف مشخص از سلبریتی‌ها فضای انحصاری که در اختیارشان دارند را ماحصل شرایط طبیعی و نبوغ فردی خودشان نمی‌دانند و این تصور آینده‌نگرانه مخدوش که فردای براندازی خیالی ممکن است نتوانند برای بهره‌بری از حمایت‌های بی‌پایان حکومتی پاسخی داشته باشند، با آتش گرفتن نخستین سطل زباله در خیابان‌های تهران، سریعا اعلام موضع می‌کنند.

چون برجسته شدن موقعیت آنان به عنوان هنرمند و امکان بهره‌برداری از شرایط انحصاری بیشتر به خاطر توجه ویژه حاکمیتی بوده و استعدادهای آنان در رقابت‌ با حتی چهره‌های هم سطح خودشان نقش خاصی نداشته است.

این سندروم در میان هنرمندان حکومتی این روزها بشدت حاد شده و واکنش‌های اخیر را تشدید کرده است. واکنش غیرطبیعی مهران مدیری، توام با کمی مثلا خشم و بغض سانتی مانتال و عقب نشینی از جایگاه حکومتی‌اش نتیجه حاد شدن سندروم فردی «وحشت از فردای براندازی» است.

وحشت مهران مدیری با دیدن چند سطل زباله آتش‌گرفته/ مرد هزار چهره باز هم تغییر چهره داد

پرده سوم : فرار مدیری از ماموریت‌های خاص حکومتی

دی ماه سال ۸۲ و همزمان با ردصلاحیت برخی از نمایندگان مجلس ششم، چهره های ردصلاحیت شده با تحصن در مجلس عملیات روانی علیه شورای نگهبان و دیگر نهادهای قانونی را آغاز کردند. در جریان این تحصن برخی از متحصنین با انتشار بیانیه ای اعلام کردند: «از روز شنبه ۲۷ دی ماه وارد مرحله‌ جدیدی خواهد شد و نمایندگان علاوه بر تحصن، لب بر طعام خواهند بست و به روزه می‌ نشینند.» اما این روزه سیاسی دوام زیادی نیاورد تا اینکه برخی روزنامه های اصلاح طلب نیز در آن ایام با انتشار میز غذای محسن میردامادی و دیگر متحصنین نسبت به آن انتقاد کرده و تیتر «آغاز روزه سیاسی متحصنین» را در کنار تصویر زیر منتشر کردند.

تناقض حرف و عمل نمایندگان موجب شد تا آن شب ها مهران مدیری در سریال نقطه چین به این ماجرا واکنش نشان داده و با آن شوخی کند. قصه این اپیزود خاص از این قرار بود که کاسبی تصمیم می گیرد جزو هیات مدیره صنف خودش باشد اما بعد از ثبت نام صلاحیتش از طرف اتحادیه رد می شود و این فرد به همراه دوستانش تحصن می کند. آنها جلوی چشم خبرنگاران به خودشان سرم وصل می کنند اما وقتی کسی نیست یواشکی غذا می خورند. در آن مقطع زمانی توازنی میان عِده و عُده رسانه‌های محافظه‌کاران و اصلاح‌طلبان وجود نداشت و مدیری از نخستین کسانی بود که با این اپیزود پاچه مخالفان جریان اصلاح‌طلبی را حسابی خاراند.

وحشت مهران مدیری با دیدن چند سطل زباله آتش‌گرفته/ مرد هزار چهره باز هم تغییر چهره داد

پرده چهارم: مهران مدیری با هر طیفی از قدرت بنا به مصلحت نشست

بیعت مدیری با چهره‌های در قدرت را می‌توان با چند مثال دیگر ذکر کرد. حضور اسفندیار رحیم‌مشایی معاون اول رئیس جمهور وقت در ماه‌هایی ابتدایی انتخابات  ۱۳۸۸ در پشت صحنه سریال قهوه تلخ، حضور دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در پشت صحنه مجموعه «شوخی کردم» نشان از این ارتباط خوش سیاسی با سیاستمدار مد روز است و البته او داوطلب انجام هر گونه انجام کار هنری برای سیاستمدار و طیف سیاسی خاصی است.

وحشت مهران مدیری با دیدن چند سطل زباله آتش‌گرفته/ مرد هزار چهره باز هم تغییر چهره داد

به عنوان مثال اپیزود یک فصلی شوخی با کانال‌های فارسی زبان و هجو این شبکه‌ها یکی از ماموریت‌های سیاسی مهران مدیری قلمداد می‌شود که این اپیزود در سال‌های پسا۸۸ تاثیرشگرفی در ریزش مخاطبان شبکه‌های معاند داشت. این تاثیر چنان بود که شهرام همایون به دلیل شوخی مهران مدیری برای مدت‌های طولانی از اجرا در شبکه‌ سیاسی‌اش را رها کرد.

از طرفی او با انتقادات آتشین از دولت حسن روحانی در نخستین فصل‌های مجموعه‌ انتقادی دورهمی نشان داد همچنان بیعت خود را با محافظه‌کاران حفظ کرده است.

پرده پنجم : چطور در این سرزمین نفرین شده میلیادر شدید؟

مدیری آنقدر نقش‌های متفاوت سیاسی برای احزاب مختلف بازی کرده که نقش اصلی خود را گاهی فراموش می‌کند. «چطور در سرزمین نفرین شده میلیاردر شدید؟ » این یکی از سوالات مردم از مهران مدیری زیر پستی است که  پس از درگذشت علی انصاریان نوشت. او در بخشی از این پست نوشته «سال‌هاست در خود اشک می‌ریزم، دعا می‌کنم، در سرزمینی که مرکز نفرین زمین است». حال ما می‌خواهیم همین سوال مردمی را  از مدیری با توجه به انتقادات دوباره‌اش تکرار کنیم.

 او که طی این سال‌ها با استناد به بخش‌های پیشین گزارش سوار بر موج‌های سیاسی مختلفی شده و به مقاصد معنوی و مالی فراوانی رسیده، با سیگار مقابل دوربین‌ها ژست ‌گیرد و اشعاری از مولوی را در برنامه دورهمی می‌خواند و آنرا را سروده حافظ شیرازی توصیف می‌کند، علی رغم وابستگی عمیق سیستمی در چنین لحظات حساسی نمی‌تواند به سندروم وحشت از فردای براندازی خود غلبه کند.   

 

وحشت مهران مدیری با دیدن چند سطل زباله آتش‌گرفته/ مرد هزار چهره باز هم تغییر چهره داد

پرده ششم: پاسخ مدیری را ضد انقلاب چگونه پاسخ داد؟

یکی از کانال ‌ضد انقلاب و معاند که نقش ویژه‌ در آشوب‌های اخیر دارد درباره این ویدئوی اعتراضی مهران مدیری نوشت : اشتباه نکنید،  مهران مدیری با مردم همراه نشده، او وحشت‌زده‌ست. مدیری پس از سال‌ها ارتزاق از سفره‌ی صدا و سیما، صدای انقلاب را شنیده و از ترس جانش بیانیه‌ی ولرم صادر می‌کند.

هیچ کدام از شما مهره‌های نظام دیگر در امان نیستید. در مورد کلیپ مهران مدیری و امثالش من نظرم این است که آپورتونیستها عموما دماسنج خوبی دارند و وقتی اونا شروع می‌کنند از کشتی پیاده شدن، با یه ذره خوش‌بینی می‌شود فکر کرد که یعنی این تو بمیری از اون تو بمیری‌ها نیست. یعنی اگر قرار است که آنارشیست‌ها به مقاصد خود دست پیدا کنند دادگاه فرضی نورنبرگ آنان در صف اول محاکمه خود مهران مدیری را خواهد داشت.

وحشت مهران مدیری با دیدن چند سطل زباله آتش‌گرفته/ مرد هزار چهره باز هم تغییر چهره داد
سمت راست ناصر قدیرکاشانی

پرده هفتم : دستمزد میلیاردی را گرفته و روغن ریخته نذر کدام ترس شد؟

اما بیست و چهار ساعت از این اظهار نظر مهران مدیری نگذشت که «ناصر قدیرکاشانی» تهیه کننده برنامه دورهمی به اظهارات اخیر مهران مدیری درباره پخش این برنامه واکنش نشان داده و به تسنیم گفت که مدیری همه دستمزد کارش را از پیش دریافت کرده است.

 در حالی که مدیری اعلام کردبه هیچ وجه راضی نیست حتی یک فریم از سری جدید برنامه دورهمی او از صداوسیما پخش شودتهیه‌کننده این برنامه گفت که مهران مدیری تمام دستمزد خود بابت تولید برنامه دورهمی را به طور کامل دریافت کرده است و مطالبه‌ای از صداوسیما هم ندارد!

 قدیر کاشانی اضافه کرده که مالکیت و تصمیم پخش برنامه در اختیار صداوسیماست و نظر آقای مدیری نظر شخصی است. او در این باره  که گفته می‌شود مهران مدیری چندین میلیارد دستمزد دریافت کرده، گفته است که همین حدود است.

مدیری همچنین با دریافت پول میلیاردی از یکی از فروشگاه های زنجیره‌ای اقدام به تبلیغ برای این فروشگاه کرده که تبلیغات وی روزانه چندین بار در پیام های بازرگانی تلویزیون پخش می‌شود و به نظر می رسد از نظر حقوقی در این مورد هم نمی‌تواند دخل و تصرفی داشته باشد و این صحبت های وی بیشتر شبیه به یک شوی تبلیغاتی است.

 شیدا اسلامی روزنامه‌نگار در واکنش به این ویدئوی مهران مدیری با تیتر "از جیب خلیفه می‌بخشید، آقای مدیری؟ " در صفحه اینستاگرام خود خطاب به مهران مدیری نوشت: کاش از جیب خودتان مایه می‌گذاشتید و همراه بیانیه تصویری جنجالی‌تان، مستندات زیر را هم به پیشگاه ملت عزیز ایران ارائه می‌کردید:

۱. بند قانونی ملحوظ در تمام قراردادهای منعقده‌تان با صداوسیما یا سازندگان برنامه‌های احتمالی دربردارنده حتی یک فریم از تصویر شما، که در آن حق چنین درخواستی برایتان محفوظ انگاشته و پیش بینی شده باشد.

۲. اقرارنامه رسمی و قانونی جناب عالی مبنی بر لغو یک‌جانبه کلیه قراردادهای تاریخ همکاری‌تان با تلویزیون ضمن پذیرش تعهد بازگرداندن کلیه مبالغ دریافتی از محل قراردادهای یادشده به‌نرخ روز؛ ‌اعم از تولیدات مستقیم جناب‌عالی یا تولیدات دیگر برنامه‌سازان صداوسیما.

۳. اقرارنامه پرداخت کلیه خسارات ناشی از این تصمیم و کان‌لم‌یکن‌شدن تمامی آثار حاوی حتی یک فریم از تصویرتان، در طول تاریخ همکاری شما با تلویزیون، اعم از آثاری که طی قرارداد مستقیم با شما تولید شده یا در زمره تولیدات دیگر برنامه‌سازان صداوسیماست.

۴. توافق‌نامه رسمی و قانونی شما و صاحبان آگهی‌های احتمالی حاوی حتی یک فریم از تصویرتان، مبنی بر پذیرش کلیه عواقب مالی و قانونی و خسارات مترتب بر آن.

با این حال عوارض معترضه سانتی‌مانتال مدیری در حالی که آستانه افکار عمومی تحریک پذیر شده بر جنبه‌های مختلفی از اغتشاشات تاثیر خواهد گذاشت. معترضان به هرج و مرج سراسری پس از نماز جمعه امروز به سندروم فعال شده «وحشت از فردای براندازی خیالی»   واکنش نشان دادند و این واکنش باید در امکان‌دهی به افراد نظیر مدیری که از همه مواهب همکاری با ساترا و سازمان صدا و سیما و بنگاه‌های ذیل آن بهره‌مند تاثیر بگذار و نوعی غربالگری در لیست سلبریتی‌های متصل به فضای انحصاری رخ دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 276
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 47
  • IR ۰۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    تا کی میخواهید به اینجماعت باج بدید این پول به خود مردمبرسوند
    • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      این قشر بوقلمون صفت برای پول هر روز به یک رنگ در می آیند.
    • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      پول و ثروت را از سلبریتی ها بگیرید آنوقت چیزی در چنته برای گفتن ندارند.
    • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      79 7
      همان موقعی که تحلیل گران در وبلاگ های خود واقعیت های سریال قهوه تلخ و دهها نماد ماسونی را در سریال نشان دادند و نسبت به ماهیت واقعی مهران مدیری هشدار دادند . یک چنین روزهایی قابل پیش بینی بود.
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      90 5
      براندازی؟؟؟؟ در خواب باید همچین چیزی رو ببینید.. احمقهای ترسو
    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      85 5
      تا وقتی صداو سیما این آدمای بی جنبه رو گنده میکنه وضع همینه
    • US ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      98 14
      علی کریمی هم هار شده بد جور.
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      63 5
      براندازی با دویست سیصد نفر?!! خخخ خوب یادمه اصلاح طلبان ولدالفتنه در سال 88 با دروغ شیطانی تقلب توانستند بیش از پانصدهزار سبز رنگ رو در خیابان انقلاب تا آزادی جمع کنند و نهایت هیچ صبحانه ای نتوانستند بخورند, حالا با دسته های چند ده نفره تا چندصد نفره میخواهند براندازی کنند, تحلیل هایشان بیشتر به جک شبیهه
    • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      57 2
      آقای مدیری به دخترخاله مجید سلام برسونید و بهشون بگید که دیگه جایزه ای در کار نیست خخخخخخخ
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      44 2
      فوتبالیست ها هم از این قماشن
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      40 3
      «وحشت از فردای براندازی خیالی» دقیقا مرضی است که مدیری به اون دچار شده
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      29 4
      خوش بحال ان حداقل 20 میلیون ایرانی که هرگز فردای براندازی را نخواهند دید هر کدامشان یک حججی و سلیمانی هستند و لشکری از کفار را حریف تا اخرین قطره خواهند ایستاد انانی که تنها چند نفرشان لشکر بی انتهای داعش با حمایت تمام استکبار و امریکا را از پشت دیوار خانه دکتر اسد پراکند
    • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      2 5
      اینجای متن که هم تناقض داره هم بی انصافیه. «آنها جلوی چشم خبرنگاران به خودشان سرم وصل می کنند اما وقتی کسی نیست یواشکی غذا می خورند. ... و مدیری از نخستین کسانی بود که با این اپیزود پاچه مخالفان جریان اصلاح‌طلبی را حسابی خاراند. »!!!! داره میگه تحصن کنندگان(اصلاحطلبان) به دروغ میگن اعتصاب غذا کردیم، مردم نگرانشون نباشین. بدیهتا نقطه چین کنایه زد به اصلاحطبان و یه عده یادشان هست یکی از نزدیکان سران غربگرایان ایران، بعد از این بخش از نقطه چین، دشمن مهران مدیری شد. آیتم های ماهواره مدیری هم همینطوریه، حق طلبانه و برانداز سوز. خود اصلاحطلبان در نفدهاشون هنوز دارن این بخش مسخره کردن تحصن کنندگان رو یادآوری می کنند و کینه شان به مدیری رو علنی می کنند. لطفا تقوا پیشه کنید!!!
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      31 2
      خسارت به اموال عمومی و خصوصی را از اموال تریلیاردهای مثل مدیری و علی کریمی بدید چون اونا تحریک کننده بودن.
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      14 4
      حماقت
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      21 1
      یا رب مباد که گدا معتبر شود - - - - - - گر معتبر شود ز خدا بی خبر شود - - - -
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      6 4
      الحمدلله برنامه دشمن در شورش وحشیانه و کارهای داعشی ناکام ماند و حالا روی آوردند به سلبریتی های خوشنام و خوش‌قلب ولی کم‌اطلاع و ناآگاه مثل مهران مدیری، شهاب حسینی و محسن چاووشی برای عوض کردن جای جلاد و شهید تا معترضان وحشی و قاتل و داعشی رو تطهیر کنند!! و به ماموران مظلوم انتقاد کنند!!!چرا دشمن‌مان (یهود صهیون) سراغ این خوشنام ها رفتند؟ چون میگن برد-برد هست چون: ۱-هم کاری که میخواهیم یعنی عوض کردن جای جلاد و شهید رو انجام می دهیم و خوشنام بودنشان باعث موثرتر شدن حرف اشتباهشون میشه، ۲- اگر ناموفق هم بودند در جا انداختن این دروغ، با دست خود این هنرمندان و مردم ایران، این هنرمندان ملی و مذهب دوست (که منفور ضدانقلاب و یهود هستند) رو از چشم ایرانی ها میندازیم. مهران مدیری(با افتخار میگه من عملیات مرصاد بودم یا وقتی مهمان دورهمی گفت هدیه ام به موزه دورهمی تسبیح کربلا هست گفت این رو که خودم برمیدارم) شهاب حسینی(سابقه بازی در فیلم های خوب شهید بابایی و... و انصراف از فیلم هایی که چهره شهید بابایی اش را خراب کند دارد. علاقمند شدید به امام حسین ع) محسن چاووشی(خواننده عاشق اهل بیت باقطعات خوب برای امامان ع، که سر عشقش به حضرت علی ع با همسر ابی(که ممکنه یهودی باشه) به دعوا پرداخت و ماجرای برکناری حیاتی (گوینده) هم مرتبط با همین دعوای چاووشی با همسر ابی بر سر حضرت علی ع بود) متاسفانه کار مهران مدیری و شهاب حسینی خیلی بد و بازی کردن برای دشمن هست، اما گمان نکنم از سر ترس این کار رو کرده باشند. شاید توضیح و اطلاعاتی بگیرند از این اشتباه خارج شوند و دشمن به باخت-باخت برسد. هم در هدف ۱ (فریب مردم و عوض کردن جای جلاد و شهید) و هم در هدف ۲ (کنار انداختن هنرمندان خوب و ملی و مذهب دوست از چشم مردم) سال ها دیدم که دشمنان ایران چه کینه ای به این ۴ نفر دارند: مدیری حسینی چاووشی گلزار . در هر دو هدف دشمن رو ناکام بگذارید. ممنون (لطفا چاپ نکنید)
    • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      11 3
      مهران مدیری رو خیلی دوست داشتم خودش و کارهاش رو اما زمانی که تفکر سیاسی مدیری رو دیدم که در حمایت از آشوبگران و اراذل علیه نظام سوق داره به این نتیجه رسیدم که بگم، جناب مهران مدیری خیلی وقته برای ما مرده... آقای مدیری آشوبگران و اغتشاش گران هیچ وقت مردم فهیم ایران عزیز نیستتد ،،، این رو بفهم ماهی گیر.
    • سلبریتی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      14 1
      این ها زمانی هیچ نبودند.. از صدقه سر همین مردم معروف شدن حالا دارن از پشت به همین مردم خنجر می زنن
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      8 1
      مثلا نفر قبلی که گفت منو از صدا و سیما پخش نکنید جی شد ؟ یه نفهم نان به نرخ روز خور هم بله . . . . . . .
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      14 1
      براندازی؟؟؟؟؟ ماددددررررر نزاییده
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      11 1
      باید فورا تصویر ایشان از سیما قطع شود حتی تبلیغات ایشان آتوقت رفاه هم مدعی ایشان میشئود برای ضرر اش
    • یک استقلالی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      11 6
      عادل فردوسی پور هم از این مدیری خطرناک تر است
    • دامغانی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      11 2
      مشرق جان لطفا عکس اینو از تیتر خبر اصلی بردار . از صبح تاحالا همینکه مشرق رو باز میکنیم عکس این لعنتی روی اعصابمان است.
    • . IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      4 7
      مگه چی گفت؟ چرا فکر میکنید کسی نباید راجب شما نظر بده؟مگه خدا هستین
    • سوخته IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      8 0
      لعنت بر خائنین وطنی
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 0
      چندتانظر قبل به اشتباه گفتم لطفا تقوا پیشه کنید. از نویسنده عذرخواهی می‌کنم. چون احتمال زیاد قصد خوبی داشته اما بی دقتی کرده. از مشرق عزیز هم عذرخواهی می‌کنم. شاید درست تر و منصفانه تر این بود که به نویسنده بگم بیشتر دقت کنید به ماجرا. متاسفانه به اشتباه قضاوت کردم چون به احتمال زیاد تقوا بوده اما بی دقتی درباره اون فیلم صورت گرفته بوده. خودم کم‌تقوایی کردم، ببخشید.
    • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
      1 0
      کدوم جماعت ، مگه چیز بدی گفته؟ طاقت کمترین انتقادم شما جماعت ددان ندارین؟!!
  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    74 10
    ساختاری که درست شده منافق و خائن پرور است ، متاسفانه ....
    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      60 3
      از بس گفتیم خسته شدیم این سینما بابد از اول ساخته بشه اینا باید ممنوع کار بشن
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      6 23
      ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲ تو اين مملکت کجا درسته که بخاد سينمامون درست باشه؟
  • رضا IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    10 38
    گيريم همه حرف هاتون نسبت به مديرى درست باشه مگه نميگيد دماسنج اين طور ادم هائى دقيق كار ميكنه ؟!
    • ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      24 1
      دقیق اما در محل اشتباه
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      15 1
      مشرق نگفته اون کانال معاند گفته..
    • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      10 0
      آخه دماسنج اینا از قبل از ۸۸ فعاله
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      7 0
      عمو اینو اینا نگفتن به شبکه یا فرد اپوزیسیون گفته ... یکم عمقیتر متن رو بخون
  • IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    56 7
    دلقک مفنگی!! پول مفتی که داری به سر و صدقه صدا و سیما و مردم شریف ایران است ! اگر برنامه بی سر و ته ساعت خوش نبود تو هم الان اینجوری با باد دماغ حرف نمی زدی!!
  • حمید IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    41 6
    مثل چی توی گل گیر کرده حالا
  • IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    38 3
    وقتی چهره این بوقلمون وامثال او ونان به نرخ روز خوردن انها را می بینیم یاد کاراکتر آقای ملون(رنگارنگ) مرحوم منوچهر نوذری تداعی می شود
  • IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    32 11
    شهاب حسینی را هم به لیست اضافه کنید. ما با اینا کار داریم. میکشیم تا دفع فتنه کافران .به هیچ کسم جز خدا پاسخ گو نیستیم.کسی که قران و مسجد و اتیش میزنه کافره و محارب وباید تا دفع فتنه بکشیم. از برادران نیروهای مصلح میخوام که در کارشون جدی باشند و زانو خم نکنند. ما هم بعد حکم جهاد امام خامنه ای وارد میدان میشویم.انشاالله که شهید شیم
    • سید IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      18 4
      یه کم یواش‌تر داداش! همچین می‌گی حکم جهاد که انگار جنگ جهانی شده. خبری نیست، چاتار لات کوچه خلوت شبانه اومدن چند جا رو آتیش زدن در رفتن. جمع کردن این چندتا ......که حکم جهاد لازم نداره.
    • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      7 0
      آره راست میگه مشرق شهاب حسینی احمق من کلیپش دیدم بدجوری این ضدانقلاب حرف زده وباتیتردرشت نوشته بودند صحبت های عجیب شهاب حسینی یه جوری ولوشده بود میگفت من پشت صحنه ام دست کشیدم دلم برای مردمم میسوزه نکنید مردم را اذیت نکنید میخواستم بگم خاک برسرت اغتشاش گربی حیای بی روسری جفت نامحرم داره آتیش میزنه کجاش ازمردمه مردم عادی توخونهاهاشون این لجنها بی بوته ازدشمن مزد میگیرندکه خراب کاری کنند
    • ۰ IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 1
      بهترین قیاس در صحبتهای آقای شهاب حسینی عنوان میشه
  • IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    14 3
    اگه اینطوریا باشه،پس همون آش ریخته رو نذر امام زاده هست.
  • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    44 4
    سلبریتی جماعت، ماری است که رسانه این نظام در آستین پرورانده هميشه تاریخ خیانت رانت خواران یک حکومت عامل فروپاشی آن شده
  • IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    45 4
    پول رو از حساب بانکی و با توقیف اموال ، ازش پس بگیرید .
    • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      21 0
      احسنت ، بهترین تنبیه برای این جماعت همین راهه
  • IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    36 3
    برای تأدیب این موجودات مردم باید مطالبه مصادره اموال تحریک کنندگان مردم به شورش و آشوب در هر موقعیت اجتماعی که باشد را به راه بیندازند
  • IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    12 40
    مدیری حرف خاصی نزده که گفت مردم رو نزنبن اینهمه مشکلات رو تحمل می کنند .
    • رضا IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      8 1
      احمق اونهایی که زده می شوند مردم نیستند، مدیری اگر ریگی به کفش نداشت می گفت نیروی انتظلمی یا بسیجی را نزنید. ی ک مست اوباش آشوبگر که مردم نیستند.
  • IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    36 4
    آقایان ، سلبریتی ها باید هزینه خیانت ها و دمیدن در آشوب را پرداخت کنند، چرا مردم را مجبور می کتید که این چند نفر هنرمند فسیل را مرتب در تلویزیون ببینند، آیا حق استعدادهای دیگر نیست.
  • بختیاری IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    23 2
    باتوجه به آثار این آقا به احتمال 99.9999999999999 درصد فرد یا افرادی فراماسون شیطانپرست در کنار ایشون وجود دارند.خودشو خدامیدونه. لـــــــــــطـــفـــا خـــــــــــودتــــــــــــون بــبــیــــنـــیــد مثلا شبهای برره سکانس های خونه سردارخان و چیدمان اتاق(مثلا کله بزها و تنظیم دوربین روی چش چپ بز بصورت کاملا تابلو بطوریکه بازیگران گوشه کادرهستن و کله بز طرف دیگه و وسط خالی اما حاظر نشدن کله بز رو خارج کنن از کادر و جالبتر اینکه بزی که سمت راست هست کج گذاشتن که چشم چپش فقط مشخص باشه اما بز دیگه صاف هست شخصا همین 1مورد رو توی 10 قسمت چک کردم وهمه همینطور کج بودن بررای نمایش چشم چپ بز!) یا قهوه تلخ و... قبلش نمادهای شیطانپرست هارو ببینید ،انشاالله که اینطور نباشه و تنها مشکلات همون دستمزد میلیاردی و ترس از فردای انقلاب باشه!
    • سعید IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      3 4
      بابا تو هم بدجوری فاز رائفی پور گرفتیا! با این تحلیلهای رائفی پور کل نظام و اسلام میره زیر سوال. من خودم توی حرم امامزاده صالح از اون نمادها که رائفی پور میگه دیدم (: مهران مدیری یه غلطی کرده، اونم از سر ترسش بوده. این جماعت ریشه که ندارن، هر روز یه رنگی پیدا میکنن. نون رو به نرخ روز میخورن
    • بختیاری IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 0
      عزیزدلم بله هرجای ممکنه باشه اما تاکید روی یک حالت این مجسمه اونهم خلاف جفت همین مجسمه شک برانگیز هست.در ضمن قبل از اقایی که نام بردی دریک سایت خوندم ویک کلیپ مربوط به قبل شروع بکار رائفی.مثل بعضی نیستیم که طبق گفته دیگران بدون بررسی اتهامی بزنیم.بهتر بود شما یک بررسی میکردی بعد ایراد میگرفتی جناب روشنفکر عزیز. داستان این چشم چپ بز یکی از صدها مورد هست در اکثر سریالهای ایشون. شما تشریف ببر بررسی کن اگرزحمتی نیست.
    • بختیاری IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 0
      عزیزدلم بله هرجای ممکنه باشه اما تاکید روی یک حالت این مجسمه اونهم خلاف جفت همین مجسمه شک برانگیز هست.در ضمن قبل از اقایی که نام بردی دریک سایت خوندم ویک کلیپ مربوط به قبل شروع بکار رائفی.مثل بعضی نیستیم که طبق گفته دیگران بدون بررسی اتهامی بزنیم.بهتر بود شما یک بررسی میکردی بعد ایراد میگرفتی جناب روشنفکر عزیز. داستان این چشم چپ بز یکی از صدها مورد هست در اکثر سریالهای ایشون. شما تشریف ببر بررسی کن اگرزحمتی نیست.
  • عبدالله IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    34 4
    صدا وسیما اگه به عدم همکاری با مدیری و موجوداتی مثل ایشون اقدام نکنه به ملت و تاریخ خیانت کرده. برا همیشه بساط این موجودات مفتخور بی حیای فاسد را جمع کنید.
  • IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    36 3
    چرا پول بیت المال به جیب و حلقوم این افراد سرازیر می شود ما چه کنیم که نمی خواهیم دیگر لحظه ای تصویر این فرد رادر تلویزیون نبینیم
  • IR ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    20 1
    دقیقا درست گفتید. ایشون و امثال ایشون به عبارتی آینده نگری می کنند. اگر نظام بره تکلیف من در نظام آینده چی میشه ؟ پس من هم خودم طرف مردم نشون بدم که بعداً بلایی سرم میاد!!! ای خاک بر سرت مدیری! شرافت =۰ وجدان=۰ عرق ملی=۰ پول پرستی=۱۰۰ فرصت طلبی=۱۰۰ شرکتی مثل دیجیکالا که تا حالا از این کارا نکرده برداشته شده همدست این خائنین!!! یا شرکت اینو!!! اینطور که معلومه اینها بدجوری دل خودشون رو صابون زده بودند و براشون قطعی شده بوده که نظام سقوط خواهد کرد. اندازه یه خر هم نمی فهمند حالا ما فقط منتظریم ببینیم قوه قضائیه چکار خواهد کردç
  • علی IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    15 3
    آقای مدیری شخصیت بسیار با استعداد 'این انقلاب را نمیشناسد.دمخور با افرادی است که آنها هم با واقعیت و ذات این انقلاب فاصله دارند. فعل و انفعلاتی که در جامعه پیش میآید الغاء میشود که کار تمام است.ایشان که در توهم خود این نتیجه را قبول دارد تصور میکند فردای براندازی ! مورد سوءال قرار خواهد گرفت. چرتکه میاندازد ؛ برای حفظ وجهه و منافع موضع گیری کند؛ آسیب نبیند. عزیزان من : ما بین دوستان غرق در این توهمات هستیم' باور نمیکنند این انقلاب ماندنی است که تکان نخواهد خورد.
  • IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    24 5
    مدیری دلقک لمپنی بیش نیست .
  • IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 20
    احسنت بر شما جذب حداقلی و دفع حداکثری با چرند نویسی در مورد هر کی حرف زد
  • IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    26 2
    اینا اینقدر ترسو و خوار و ذلیلن که هر چی تو مجازی میبینن باور میکنن و فکر میکنن کلا نظام برانداز شده اینام چون نون به نرخ روز خورن خب باید طرفداری کنن دیگه ب
  • FR ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    24 2
    اگر برای برنامه دور همی پول گرفته و اجازه پخش نمیده طبق فرارداد باید پول را برگرداند میشود ضرر در جیب ایشان 😁
  • کوروش CA ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    15 0
    آقای مهران مدیری دیکه خرش از پل گذشته ومیخواهد پل را پشت سرش خراب کنند که دیکه کسی دنبالش نیآید شاید بنظر من این فرد نان را بنرخ روز میخورد اگر قصد ایشان دلسوزی برای مردم کشور بود می توانست در این شرایط سخت اقتصادی از در آمد میلیاردی حداقل خمس آنرا در جهت افرادی که ایشان برایشان دلسوزی میکند بدهد شاید بابت این فیلمی که پیام داد دست مزد میلیاردی هم دو باره دریافت کرده باید گفت دیکه مردم سیاه نمایی افراد را فوری درک میکنند
  • IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    20 0
    از کی تا حالا ملیجک نظره سیاسی میده؟ من کاری به هنرش ندارم ولی هرچقدر هم خوب باشه دلیل نمیشه بیاد جبهه بگیره و چیزی رو رد یا تایید کنه. قدیم پیشه پادشاها دلقک بازی در میاوردن بعدش ته مونده غذا رو جلوشون پرت میکردن تا بخورن. یکی اینان، یکی هم فوتبالیست ها، آخه شما دیگه چی میگید؟!!!! اصلا بزرگترین فوتبالیست، بزرگترین دانشمند هسته ای، چرا باید نقشه لیدری تو مسائل سیاسی داشته باشن. مثلا من فوتبالیسته عالی ای باشم، درکم از اوضاع بالاتر میره؟!!! یه عده هم میان میگن فلان بازیگر یا ورزشکار چرا هیچی نمیگن... چی بگن؟ حسن یزدانی باید چی میگفت؟ اصلا به اون چه؟!!!! سلبریتی سیخی چنده؟!!! اگه مردم دور و برشون نباشن نه نون در میارن نه آدم حساب میشن.
  • IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    24 1
    فیلماش رو پس بدید و پولا رو بگیرید منصفانه اش اینه
  • IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    20 2
    محبوبیتشو از دست داده ایشون خیلی وقته
  • سرباز IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    24 6
    مردم بشناسید این جماعت خوک صفت را
  • همایون IR ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    22 3
    مردک بدبخت!
  • مورخ آمریکایی IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    25 3
    این مفت خورا رو تو گونی کنید؛ فکر کردند بخاطر چهار تا فالوور حکومت مقابلشون زانو زده.
  • احمد US ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    34 0
    ایشون هم از توبره میل می فرمایند هم از آخور مردم به مانند بازنشستگان تامین اجتماعی با دولت بر سر افزايش حقوق مذاکره کردند و با زور تا حدودی حقشان را گرفتند فکر نمیکنم هیچ نظامی کف خیابان پلیسش آتش زده شود و به خواسته‌های آشوبگران تن در دهد . اگر مدیری اینطور فکر میکند به یکی از تجمعات اغتشاشگران تشریف ببرد اگر جرآت میکند ، و با آنها مذاکره کند .
  • سعید لواسانی IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    13 0
    دلیل این رفتارهای امثال مهران مدیری عدم اعتقاد به خدا و عدم درک حقیقت انقلاب اسلامی ایران است . این افراد اگر فقط به تعداد انگشتان یک دست ، تعدادی از وصیتنامه شهدا و در رأس آن حاج قاسم سلیمانی را خوانده بودند و کمی تفکر کرده بودند ، اینقدر وقیحانه و منافقانه رفتار نمی کردند و می ترسیدند از خدا و قیامت و شرم می‌کردند از روزی که در محضر شهدا و اولیای الهی قرار گیرند ...
  • محمد IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    27 1
    متاسفانه صداوسیما با روابط نامتعارف، عده ای مجری و شومن را مشهور می کند که بعدا طلبکار می شوند و هم از توبره می خوردند و هم آخور!
  • سمیه حاتمی IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    14 0
    عده ای جوان و نوجوان خام و عصبی به تحریک فضای مجازی رها شده و ولنگار !! اولاً دین و اعتقادات خود را از دست داده اند دوماً در این ایام به پیاده نظام شیطان تبدیل شده اند ، و امثال مهران مدیری بزدل خیالات برداشتند ! فکر میکنند کار نظام تمام است . در واقع کار باید گفت شما منافقان تمام است . این فتنه ها میگذره ، و درسته که ضرر و زیان مالی و جانی برای کشور داره اما خوبیش به اینه که عده ای منافق دستشون برای همه رو میشه و به زباله دان تاریخ می پیوندند
  • باربد IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    23 3
    مرده شور خودشو ببره با اون سریالهای تهوع آورش
  • US ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    21 2
    جیبش پر شد شاید هوس لس‌آنجلس کرده!!!
  • هادی IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    17 0
    قوه قضائیه خواهشا با سلبریتی ها برخورد بکنید.نگذارید مصونیت اهنی جعلی داشته باشند.بخدا خیانت به خودن مدافعان امنیت نکنید. جوانانی که در این اغتشاشات پر پر شدن از این سلبریتی ها باارزش تر هستند‌.اموال اینها رو مصادره بکنید تا آمبولانس بخرید.چون اینها جو دادند.
  • DE ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    22 2
    هنرپیشه یا دغل باز ؟!
  • GB ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    21 2
    بسیار عالی بود , گر گدا معتبر شود ز خدا بی خبر شود
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    10 0
    با احازه یک جمله منطقی به گزارش شما اضافه کنم، مدیری به همان اندازه که ار فردای برانداری! ترسیده به ابقاء و ادامه حیات زالو وارش در صورت عدم برانداری هم ایمان دارد!! این اشکال کار شماست که برای خیلیها با وحود اثبات نفاق و همداستانی با دشمنان تنبیهی در نظر نمیگیرد! چه در عالم هنر و چه بدتر از آن در عالم سیاست و مسئولین .
  • IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    7 0
    در مثل مناقشه نیست، ایشان مظهر این مثل شده اند : چوب دو سر ...
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    9 0
    امان از جوگیر شدن...امان
  • z IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    12 0
    خودتون بادش کردین الان هم یه سوزن بهش بزنین می ترکه
  • علی IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    12 0
    به نظر میرسه صدا و سیما هیچ فایده ای جز جایی مثل مدرسه بودن برای ساخته و پرداخته کردن مجری و... برای شبکه های برانداز نداره. این پولی که صرف اونجا میشه رو خرج اشتغال یا یه کار فرهنگی بدون چهره کردن اینها بکنید بیشتر جواب میده حتما
    • صادق IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 0
      سلام بلی همینطور است آقایان مسئولین شبکه های صدا و سیما از نسیم تا فوت، از یک تا 10 همه شیفته این عناصر بی همه چیز هستند اصلا توی این سال ها جز به اینگونه آدمها به کسی فرصت دیده شدن داده اند؟ دوران علیعسگری با جبلی و پیش از آن فرقی کرده؟ از بابایی مجری فلان شبکه ماهواره ای که برنامه موسیقیش به هزار انحراف کشیده شد تا فلان عنصر رسوب کرده در شوراهای هزارتوی فیلم و سریال و امپراطوری نامریی تهیه کنندگان مسئولین و روسای شبکات، کدام موضوع و برنامه بر مبنای ذائقه سنجی، مشکلات روز و نیازهای موجود طراحی و ساخته می شود و شده است؟!! مدیری، آقاخانی، تنبانده، ضابطیان، رضابالا، عباس نعمتی، تخشید و انبوهی از طرح ژنریک همین افراد ریشه های یک روند و جریان در صدا و سیما هستند
  • یاور3 IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    15 0
    دقیقاً. اکثرشون از همین طیف هستن. منتها این یکی از لمپن‌هایی هست که خوب کاسبی میکنه و در جمهوری اسلامی تبدیل به یک ابرمیلیاردر شد.
  • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    10 0
    خوب معلومه که این مردک ترسیده ، اگه نه که نمیگفت تصویر من رو از تلویزیون جمهوری اسلامی پخش نکنید .
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    12 0
    جالبه که اینا هم میدونن فردای مثلا براندازی کفتارها قراره پاره شون کنن اما مطمئنن هر چی لگد به نظام بزنن باز هم نظام باهاشون کاری نداره
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    7 4
    در این روزهای پر از خشم، نرخ نان چقدر است؟
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    11 1
    ایشان را به عنوان یکی از مشوقین اغتشاش محاکمه و حداقل به توقیف اموال و پرداخت هزینه اغتشاشات از آن محکوم کنند.
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    10 0
    ادم های بیسوادی ک جنبه جنبه چیزی ندارن وبه پول رسیدن ازشخصیت ندیدپدیدشان چیزی ساخته میشه ک فکرمیکنن فرهنگ غرب بالاتره ازایران واین اراجیفات مدیری صاف کردن وهموارکردن مهاجرته.سلبریتی های بیجنبه چندتافیلم بازی میکنن به پول ک رسیدن حتی اساس ریشه خودشم ازیادشون میره.بعدشم ک مهاجرت کردن میشن مزدوری ک بایدچشمش به دست ارباب وهابی وغربی باشه.غربالگری لازمه
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 10
    خوب است کمی عقده گشایی کنید.
  • DK ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    14 1
    دوران این سلبریتی های وطن فروش و نون به نرخ روز خور بزودی بسر میاد.
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    12 1
    لعنت به مسئولین صدا و سیما چراااااااااااا امکانات کشور و بیت المال رو در اختیار کسانی قرار میدید که ذره ای به نظام اعتقاد ندارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟این آقا از صدقه سر این صدا و سیما اینقدر گنده شده حالا به همین راحتی همه رو فروخت؟؟؟؟؟؟مثل این فرد باز هم هستند تو دستگاه
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 1
      سلام از کجا بفهمن منافقن؟
  • علی IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    7 3
    از بیت المال پول گرفته باید کاملا به تعهدش عمل کنه وگاین حرفی توووش نیست ولی به خدا حرف بدی نزده بابا به قران مردم خوبی داریم مردم سر به راهی داریم با این همه مشکلات باز انتخابات بشه شرکت میکنن بباز مملکت شلوغ شه این مردم هستن که میان وسط بابا خب مدیرهای این مملکت چه مرگشون هست؟با گرونی خانه و گرونی خوراک و ماشین و هزاران مورد دیگه کنار میان خب چرا واسه این مردم کار نمیکنید به خدا مردم منافق و. دشمن نیستن منافق امثال کشمیری هستن که کم نیستن در مدیرهای مملکت ما
  • محمد IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 16
    خب بعد از فردوسی پور ، مدیری هم پر.. قاب تلوزیون موند برای میثاقی و فروغی
    • رضا IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      3 3
      دوتا شومن کمتر بهتر
    • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      3 2
      چرا باید مدام قیافه این مردک را ببینیم!!خب یه مجری دیگه و یک آدم بافهم بیاد.
  • IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    7 1
    کاملا درسته ، این اعتراض یا از سر اعتقاد بوده، یا ترس. اگر از سر اعتقاد اغتشاشگر آن قاتل رو مردم تلقی کرده، پس شایسته ی پخش از تلویزیون نیست و اگر از سر ترس از فردا یا طرد شدن در صنفش بوده باید هزینه ی بزدلی اش را بپردازد. کلا آقای مدیری حالا که قاتل ها و دشمنانی ما رو دوست قلمداد کردی ما این ور جوب تو اون ور جوب.
  • IR ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 6
    تقریبا تمام فرماندهان ارشد پلیس از یه نهاد دیگه اومده اند پس به کارکنان پایین رده پلیس توهین و تعرض نکنید
    • وطنم ایران IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 0
      یعنی خاک بر اون سرت!! نکنه از مریخ اومدن یا افغانستان!!! تو اگه بخاطر نداشتن شغل و بیسوادی و بی عرضگی احتمالاً در سطوح پائین پلیس مشغولی و با این حرفت معلومه اساساً اعتقادی به نظم و امنیت تو مملکت نداری بهتره بری استعفا بدی و قاطی همون اوباشی بشی که نگران شدی بهت توهین کنن شاید یه تیکه نونم جلو تو انداختن!!
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    8 1
    فضای مجازی باعث توهم خیلی ها شده یه مشت بچه احساس شاخی میکنن مخصوصا این نسل دهه هشتادی که واقعا هیچ کس اینارو گردن نمیگیره حتی خانوادشون به هیچ مرام مسلکی پایبند نیستن بچه هایی که نه بزرگتر کوچیکر حالیشون میشه حتی اداب حرف زدن هم ندارن فحاشی و بی ادبی براشون کلاس داره ادم چیزهایی ازشون مزبینه باور پذیر نیست
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    9 2
    برنامه دورهمی در همه ابعاد کپی از کارهای خارجی و بدون ایده پردازی جدید بود. گاهی از لوکیشن های کاملا هندی و گاهی آمریکایی در کارهاش استفاده میکنه و فقط میهمانان ایرانی داره. والسلام.
    • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      4 1
      دقیقا
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    8 2
    آقای مدیری و سلبریتی ها چقدر بابت بهم زدن ایران از دولت ترکیه پول و امتیاز گرفتید
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      2 4
      اشتباه مثبت دادم بدون مدرک نظر داده ایشون
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    9 0
    همین دیگه بگو پول رو پس بده و خسارات بقیه رو هم بده بعد باشه اصلا اثرت رو پخش نمیکنن
  • هانیا IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 3
    عالی بود ولی کور خونده ا‌مثال اینا فقط از قطار انقلاب پیاده میشوند
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 0
    در فیلم مختارنامه وقتی سپاه شمر و سران کوفه بعد محاصره دارالعماره از مختار و ابراهیم شکست خوردند و همه قلع قمع شدند داشتند همه اونها رو با دست بسته میبردند یکی از اونها دیالوگ جالبی گفت که زبان حال آشوبگران دستگیر شده خطاب به سلبریتی هاست " خدا لعنتت کند شمر! مار چه به در افتادن با مختار..."
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 1
    جنس خوب و بد داره ،پارک خوب و بد داره. ساقی خوب و بد داره
  • رضایی IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 2
    اشغال بی خاصیت
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    9 1
    آقا تکلیف ماچیه که باید مرتبا چوب اهمال و نادانی یه عده دیگررابخوریم ؟ امثال مدیری ، امثال اونایی که به حسن آقارای دادن والی آخر ؟ انگار ما مشکلات را نمی بینیم . امثال من که نسبت به شما خیلی بیشتر درگیرند . درحقیقت آیاشما اصلا درگیر اقتصاد خودهستین جناب فرصت طلب تابلو ؟ جمع کنید بساطتون رو آقای مدیری .مدتهاست که از چشمم افتادید .
  • احسان معتمدی IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    13 0
    ما در زبان باستانی لکی می گوییم . یک ضرب المثلی را که . روی بینه پیاز ماعه ویزواز . یعنی اینکه رو بدهی به پیاز شروع میکنه به داد و بیداد که من بهترین میوه جهانم . حالا دلقک ما مهران مدیری شغل شریفش را فراموش کرده شده کارشناس فقه و اصول و روابط بین الملل . پولهای ما را که بالا کشیدی و ویلاهای میلیاردی و ماشین و سرزمین پس بده بعد زر بزن
  • سجاد IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    تغییر خوبه حتی با دلایل ساخته و پرداخته شما
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    11 0
    هر چه بدبختی داریم از همین سلبریتی هاست
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 0
    سندروم وحشت از برندازی را در مسئولین هم مشاهده میشود از بعضی از نمایندگان مجلس گرفته تا مدیران سطح پایین. بقول فرمایش رهبر: اگر به نظام اعتقادی ندارید پس مسیولیت و سمت ها را رها کنید. نمی شود هم نظام را قبول نداشته باشید و هم از مزایای آن استفاده کنید
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    10 0
    شهر شلوغ شده غورباقه هفت تیر میکشه!.
  • IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    10 0
    مردک پشت علی نماز میخوند سر سفره معاویه نهار میخورد
  • ملت امام حسینیم IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    9 0
    حزب باد جمهوری اسلامی بیدی نیس ک از این بادها بلرزه...زمانی ک حتی کلاشینکف نداشتیم مانع ار تجزیه طلبی خلق باصطلاح عرب و کوموله های کردستان و اشوبهای منافقین شدیم حالا که به برکت خون حاج قاسم و یارانش تا مدیترانه و دریای احمر سرباز و فدایی نظام داریم
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    11 0
    مهران مدیری تعداد معدود جانیان آشوبگران را می بیند ولی جمعیت میلیونی مردم را نمی بیند
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    9 0
    «وحشت از فردای براندازی خیالی» دقیقا مرضی است که مدیری به اون دچار شده
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    6 0
    مشرق جان .اين تصويرو بردار حالم بد شد اول هفته اي
  • ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 0
    سر ناکسان را بر افراشتن وز ایشان امید بهی داشتن سر رشته خویش گم کردن است به جیب اندرون مار پروردن است درختی که تلخ است وی را سرشت گرش در نشانی به باغ بهشت گر از جوی خلدش به هنگام آب به بیخ انگبین ریزی و شهد ناب سر انجام گوهر به کار آورد همان میوه تلخ بار آورد
  • رحیم IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    6 0
    پول بیت المال را به ارزش روز ازش پس بگیرید. دورهمی ارزانی خودش.
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 0
    خواهان محاکمه سلبریتی ها و روزنامه های اصلاح طلب هستیم مدیری به هرطرف که باد بوزد می رود
  • ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    8 0
    این دغل بازیها چیه مدیری مدیری اکه مدیری شدی بخاطر حمایت مردم هست مردم اون ارزادل اوباسی که گلوی نیروی امنیت را چاقو میزنه .قلب نیروی امنیت را با چاقو هدف میگیره نیستند اینها داعشهای وطنی هستد مردم همون مردمی هستند که شب امنیت میخاهند همون مردمی هستند که دیروز در خیابانهای شهرهای مختلف شعار دادند امنیت حرف اول کشور هست لطفا سلبریتهای وطن فروش خفه شوید
  • CA ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    10 0
    به غیر از تعداد معدود اکثر سلبریتی ها سر و ته یه کرباسن. انتظار خیر از این جماعت فرصت‌طلب نان به نرخ روز خور غربگرا نداشته باشید. ثروتشون رو از این ملت بدست آوردن خوش رقصیشون برای آمریکا و دشمنان قسمخورده این سرزمین است. امیدوار بود آدمی به خیر کسان مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان
  • شریف IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    10 0
    بسیار عالی، خیلی دقیق به مسئله نگاه شده، در تعجب بودم که چطور شخصی مث مدیری یا علیخانی یا شهاب حسینی و فردوسی پور چنین مواضعی رو اتخاذ کردن و همگی شون به یک شکل و درست مث اینکه از روی دیکته شده ای می خونن موضعگیری کردن، نگو از ترس فردای به خیال خام خودشون برعن دازی هست، واقعا دم اون کانال ضد انقلابی گ...وه که در صف ضدیت شان با نظام، چنین آدمهایی نان به نرخ روز خوری رو راه ندادن، امیدوارم صداوسیمای ما هم انقلابی واقعی بوده و حداقل باندازه همون کانال ضدانقلاب شهمت اتخاذ موضع انقلابی داشته باشه.
  • علی پرویز IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    7 0
    جای تاسف است که با دوربین صدا و سیما میلیاردر شده و حالا ادای اپوزوسیون در میاره مرتیکه دلقک
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    7 0
    تمام پولی که به عوامل این برنامه دادید، برگردونید، ما نمیخوایم چهره نحس این رو ببینیم
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 0
    طرف میلیاردر شده از بیت المال جمهوری اسلامی، بعد فحش میده با مملکت، بی شرف بی همه چیز، تمام اموالش مصادره بشه
  • محمد IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 0
    بت شدن این افرادوشهرت بیش از ظرفیت آنان آفتیست که کمتر کسی از آن جان سالم بدرمیبرد.
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    12 0
    اقلا صبر میکردی قراردادت با فروشگاه رفاه تموم بشه بعداین حرفارومیزدی اینطوری که اون بدبختا نمیتونن تبلیغشون رو پخش کنن
  • ارش IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    6 0
    بازیگران باید انقلابی باشند .با حجاب و مردمی .فوتبالیستها و ورزشکاران هم باید تعویض و انقلابی شوند. کلا عوض بشن .تو این گروه بوقلمون مفت خور بروند
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 2
    نیروهای اطلاعاتی و رسانه ای ایران عزیز بایستی دو موضوع فوری را در دستور کار قرار دهند و انتقام سختی بگیرند: 1- کشاندن آشوبها به سرزمین های اشغالی و سایر حمایتگران آشوب 2- اختلاف افکنی بین شبکه های ماهواره ای مانند اینتر نشنال و من و تو و بی بی سی، چنان اختلافی که بهم فحش بدن. از همین لحظه این موضوع باید کلید بخورد وگرنه دیر است.
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      2 6
      وای وای خانم مارپل
  • مهدی اسدی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    7 0
    سلام : یک نقش را به اینها می دهند می گویند مثل .... بازی کن این هم بازی می کند . ؟! هنری نیست بیشتر اوقات شعر ور تحویل می دهد . باعث تاسف است که این همه اموال بیت المال را می دهند بابت این جفدیات ؟!
    • عاطفه IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      4 0
      کاملا موافقم
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    7 0
    این درد را به چه کسی باید گفت که افرادی مثل مهران مدیری و سازندگان اصلی سریال پایتخت و دیگر شبکه های اینچنینی که اعتقادی به انقلاب و فرهنگ ایرانی - اسلامی ندارند صدها میلیارد از بیت المال را از طریق صدا و سیما و.... به جیب زده و دست اخر به همه ارزشها پشت پا میزنند و در صف اپوزیسیون قرار میگیرند ؟ ایا نباید مراقبت و نظارت و حساب کشی دقیق توسط مراجع ذی صلاح و بالا دستی نسبت به این مسائل صورت بگیرد ؟ ما که نباید همه خرابی ها را به گردن نفوذی های نشاندار و عوامل سرسپرده غرب بیندازیم صدا و سیما و وزارت ارشاد و... حداقل و در ظاهر در اختیار وفاداران به جبهه انقلاب است چرا به این مسائل رسیدگی نمیشود ؟چرا وزارت ارشاد در چشنواره هافرش قرمز زیر پای بد حجابها وبی اعتقادان به اسلام و انقلاب پهن میکند و به این ترتیب انها را به رسمیت میشناسد ؟
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    7 0
    شکم انباشته از پول حرام مرکز نفرین است و مدیری نقش خود را در اب دیده است فکر کرده است مشکل از زمین است
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    7 0
    مهران مدیری الان دقیقا شده همون شخصیت سریالاش.یک فرد جو‌ زده!!! کاش صداوسیما دیگه راهش نده!!!! دیگه برنامه هایش تکراری شده.بابا این همه جوون با استعداد داریم ک درسشو خوندن با سوادن کمی شل کنین اینا بیان بالا ول کنین این پیر و پاتالای نون به نرخ روز خور خائن رو!!! از بس به به و چه چه کردین آوردینشون اول صف‌ مهران مدیری و علی کریمی اون کتایون ریاحی و مهناز افشار و... خائن از فضا نیومدن که از بهای زیادی دادنه!!! رو دل کردن بنده خداها
  • GB ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    6 0
    آنقدر به این دوزاریهای تازه به دوران رسیده میدان دادند که هار شدند، جمع کنید این جماعت مفت خور لومپن بی سواد را. ننگ بر شما باد بی هنر های قرازه
  • NL ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 0
    از نظر من منتقد حاکمیت, باید به مدیری گفت تو از دید خیلی از نخبگان و فعالان سیاسی جامعه (اصلاح طلب و اصولگرا, لائیک یا ولایی) اصلا آدم عمیقی با دغدغه های سیاسی عقیدتی محسوب نمیشی که حالا کسی ازت انتظار داشته باشه اعلام موضع کنی...
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    10 0
    متاسفانه سالهاست که قانون نانوشته ی صداوسیماشده این: صدباراگرلگدپراندی بازآ...!!! بارهاوبارهاچنین رفتارهایی راازاین جماعت دیده ایم امابازهم بعدازمدتی سروکله شون دوباره توی تلویزیون پیداشده
  • علی IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    11 1
    مهران مدیری: «سال‌هاست در خود اشک می‌ریزم، دعا می‌کنم، در سرزمینی که مرکز نفرین زمین است» یعنی خاک برسر هرچه سلیبریتی میان تهی توخالی از ورزشی گرفته تا نمایشی تا تبلیغاتی !
  • نگار IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 2
    رقابت برای خودشیرینی در بین وبسایتهای ایرانی بسی جذاب است
  • امیر IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 2
    میپندارند که دارند ، باش تا پرده بردارند . این فرموده خواجه عبدالله انصاری است .
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 4
    جریان انقلابی هم باید سلبریتی های خود را به میدان بیاورد مثل فروغی و میثاقی و عباسی و رائفی پور. اینها در قلب ما جا دارند.
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    6 9
    دم مديری گرم که طرف مردم وايساد
  • سعید فرزان IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    11 4
    علی کریمی . علی دایی . اون زن که نقش زلیخا را بازی کرد(ارزش نام بردن ندارد) . و این فرد هزار چهره که ارزش نام بردن ندارد همگی کودکان لوس و بی ادب این کشور هستند که باید گوش آنها راگرفت و ادب نمود
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    6 15
    چون حرف حق زده ناراحت شدين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 2
      حرف ناحق زده، اونی که پلیس آتیش میزنه از داعشی هم بدتره
  • IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 7
    دمش گرم
  • کامل IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    11 4
    از کی تا حالا مهران مدیری دلقک هم برای ما آدم شده ؟
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      6 1
      مرگ بر مدیری و کریمی ریاحی ملیجک و مترسک و عروسک
  • سورن IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 12
    زنده باد مهران مدیری دستمزد میلیاردی گرفته چون زحمتش رو کشیده به شما ربطی نداره
  • محمد حسن فتحی IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 3
    سلام منظر بنده خواسته ی این دلقک هزار رنگ در مراحع قضایی پیگیری وبه جرم حمایت از اغتشاش وتخریب وقتل اولا دستمزد های اعطایی مسترد وبه جرم معاونت در قتل وتخریب خسارات ودیه ی مقتولین وشهدای انتظامی از مهران مدیری وعلی کریمی اخذ وبه لحاظ تبلیغات واقدام علیه امنیت کشور وهمراهی با تحزیه طلبان محاکمه ونقره داغ شوند تا هر بی سروپا وسگ بازی جرات نکند علیه نظامی که خونبهای صدها هزار شهید است اقدام کند
  • منصور IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    6 4
    اقا هیچ تصویری از ایشان نشان ندهید و بهتر از ایشان هم شکایت شود و پولهای دریافت شده مسترد گردد اونوقت خواهید دید که شروع به خوش رقصی خواهد کرد.
  • US ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    8 1
    مشرق عزیز لطفا بر روی گرفتن مالیات سنگین از سلبریتی ها هم مطلب کار کنید مگه این جماعت با مردم معمولی در ایران چه فرقی دارند؟ با تشکر
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    7 2
    آره با این که بچه جنوب شهره و میگه جبهه رفته خیلی زود خودشو خراب کرد؟؟؟!!! البته از ترس از دست دادن موقعیت و ثروت بادآورده به این روز افتاد! دهه 80 چند بار در خیابان جردن می دیدم که با ساعد با یک پراید بالا و پایین می رفتند و پرسه می زدند خوب حالا وضعش خوب شده میترسه از دست بده طفلی!
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    6 2
    زمانی دلقک تر ازاین اون شهریاری مجری لوده بود که الان داره توی اینستاگرام برای چندرقاز پول لقمه گاز میزنه باید این مدیری وامثالهم هم به همون روز بیفتن تا قدر عافیت بدونن
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    8 9
    حیف از وقت نیست که صرف خواندن چرت و پرت های شما بشود؟
    • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      6 5
      حیف چشمان ما که مزخرفات تورو بخونن هری مجبور نیستی
  • مرتضی IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    6 3
    خاک عالم بر سر این بدبختهای دلقلک. امثال مدیری و علی کیریمی
  • رضا IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 1
    تک تک سلبریتی هایی که مردم را تحریک به آشوب کردند و مدام برای جامعه هزینه تراشی میکنند و در فتنه ها هماهنگ با رسانه های معاند شدند رو محاکمه و مجازات کنید . خسارت فتنه ها رو ازشون بگیرید . کاخ علی کریمی بی شرف رو مصادره کنید بجاش آمبولانس بخرید . زنان هرزه ی سلبریدی رو جمع کنید که نوجوانان و جوانان و جامعه رو به لجن کشیدند . زنانی که تصاویر کثیف خودشون با آرایش ها و لباس های مختلف و ترویج بی حیایی و زندگی با حیوانات و تشویق به گناه ، چیز دیگه ای ندارند . اینا رو باید بشدت مجازات کنید . اما متاسفانه همه مون سرکاریم ... کسی با اینا کاری نداره . حالا هی ما گلو پاره کنیم . این یعنی توهین به همه مردم
  • FI ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    6 3
    لطفا یک کاری کنید منبعد اینها نتونن هم از توبره بخورن هم از آخور
  • مرضیه IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    حرفشان درسته... اگر خب به نظرتان این افراد اغتشاشگر افرادی هستند که اصولا به حرف ها گوش می دهند و اهل مذاکره و صحبت هستند شما در جمع شان حضور می یافتید و خرف هایشان را می شنیدید و به مسئولان منتقل می کردید که این افراد این خواسته ها و صحبت های منطقی و عقل پسند را دارند... بعد هم چرا به صدا و سیمای بنده خدا حمله می کنید ...قبلا می شنیدم آلمانی ها جنایت کردند تاوانش را مردم فلسطین بدهند با ورم نمی شد... اتفاق در یک مرکز دیگه افتاده به صدا و سیما حمله می کند... آدمی قابل اعتماده که در شرایط احساسی هم بتواند از عقل و انصاف و عدالتش استفاده کندوگرنه در شرایط عادی که همه مون عاقلیم و مهربان و باانصاف... بعد چرا مردم را تحریم می کنید... قضاوت نادرست باعث عدم ریزش باران میشه یکی از عذابهای این گناه است.... اینهمه جمهوری اسلامی به مردم خدمت کرده شرایط تحصیل خانم ها وافراد دوردست شهرستان ها را فراهم کرده پزشکی و سلامت مردم را بسیار عالی تامین کرده... این حکومت چیزی جدا از مردم نیستند خود مردم هستند بفهم... بالاخره اشتباه و اتفاق هم پیش میاد... عمدی در کار نبوده و همه هم پیگیر قضیه هستند
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 1
    لطفا عکس این سلگریتی رو بردارید تهوع آوره.
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    6 3
    مدیری رو دوسال بیکار کنید به گدایی میوفته.
  • شریف زاده IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 0
    آقای مدیری : شما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیری شدید.با تریبون ، در سینما ، در تلویزیون ، حتبی در تبلیغات این شرکتهای تجاری از جمله رفاه و...... مردم شما را شناختند. وگر مثل خیلی های دیگر کسی شما را نمی شناخت. حالا به برکت این نظام برای خود کسی شدیدو کلی ثروت دست یافتید. چفتک می اندازی . ما نمی خواهیم قیافه نحست را ببینیم چه راه حلی اعلام می کنی. الحمدالله نه سریالهای را می دیدم و نه دورهمی مزخرف را . راحت شدیم از بس قیافه نچسبت را دیدیم . برو سر در هر آخوری داری همانجاه نخشوار کن.
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 1
    علی کریمی و مهران مدیری همان نقشی را بازی کردند که نظام برای احیای برجام از آن ها خواسته بود.
  • ناشناس IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    دیاثت فرهنگی داره
  • دددررررووودددببببرررخخخخخخ ممممممیییبببنننننییی IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    واقعیت اینکه که هر چی شهدا و جانبازان و ایثارگران و خانواده های اینان و معلمان و داشنگاهیان فرهیخته و متعهد و متخصص و سایر اقشار ارزشمند و انقلابی و با بصیرت برای حفظ اسلام و ارزشها و ناموس مردم رشته کرده و‌جان فشانی کرده و‌ می کنند. را برخی از خواص معلوم الحال و کم و بی بصیرت و رسانه های معلوم الحال غرب و کدخدا گرا با انتخاب تیترهای ظاهرا خوش خط و خال و مهیج و تاریخی و اکشن و... و زیاد کردن پیاز واغ فیوضات اینگونه افراد پنبه می کنند. و متاسفانه نهادهای نظارتی هم با این خواص و رسانه ها برخورد درست و حسابی و در شان خواسته های مردم انقلابی نمی کنند‌‌./ با مرور تیرهای برخی از خبر رسانی ها و رسانه های ایران در ارتباط با مهسا امینی. موضع ناجوانمردانه تک تک این افراد این رسانه ها را آشکار می سازد./هر چند می دانیم. که رسانه خبر فوری اینگونه مطالب ما را همچون سایر مطالب ما در باره اعتراض و انتقاد و پیشنهاد در باره سخن پراکنی های رسول ها و انواع حسن ها و محمد ها و...ها را چاپ نمی کند.!! شاید این هم یک نوع آزادی قلم اینگونه رسانه ها باشد.
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    خدایی صدا و سیمای فشلی داریم که از بیت المال داره به چه انسانهای گرین کارتی پول میده و اسیر دست اونهاست
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 0
    به نظرم باید به خواست و نظر ایشان احترام بگذارید و با بازپس گرفتن هزینه و دستمزد از این به بعد حتی یک فریم از ایشان پخش نکنید... حتی تبلیغاتی.... من اگر رییس سازمان و صدا و سیما بودم کمال احترام را به خواست ایشان می گذاشتم و این خواسته را اجرایی می کردم... نیروهای جوان هنری و نمایشی باید فضای بازتری برای فعالیت پیدا کنند... تلویزیون شده انحصاری چند نفر خاص
  • کیا GB ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 1
    گاهی هنرمند اگر وارد سیاست شد از نظر مردم به معنای این است که از جایگاه خود در ذهن مردم راضی نیست و بدنبال ترفیع است. در ذهن خود کوشش به نزدیکتر شدن بیشتر به مردمی می کند که نگران است از دستشان بدهد. پس جایگاه و شخصیت خود را بعنوان هنرمند در ذهن مردم از دست می دهد. در حقیقت سعی در صعود کرده اما سقوط میکند.
  • ژيان IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    11 4
    مهران مديري يك دلقك بيشتر نيست.
  • خلیل IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    6 2
    فقط مدیری سود برده؟؟؟؟؟ 92000میلیارد ثروت نیست؟؟؟/
  • علی IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    10 2
    آخه اینا آدم درست و حسابی هستن ؟ همه شیره ای و .... زنان هنرمند هم که حالشون معلومه ! البته بلانسبت هنرمندان ریشه دار و غیرتی!
  • بایراق IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    سلام‌هیچکدام‌ازاین‌مسائل‌مورد‌مهم‌نیست‌مهم‌اینست چرا‌دستمزد‌میلیاردی‌دادید‌.بیت‌المال‌اسلام‌واقعی‌اسلام حضرت‌محمد.ص.وحضرت‌علی.ع.ترازوی‌دقیق‌ داشت‌ترازو‌داشته‌باشید‌کارها‌درست‌میشود‌من‌بازنشته لیسانس‌‌باپنج‌نانخور‌ده‌میلیون‌میگیرم‌امااطلاع‌دارم مشابه‌من‌از‌پانزده‌تا‌بیست‌وچند‌میلیون‌هم‌میگیرند منتها‌از‌تشکیلات‌متفاوت‌بازنشته‌شدند‌
  • حمید IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 1
    درصورتی که قوه قضائیه به خاطر تشویق خرابکاریها از امثال مهران مدیری بگیرند دیگر از این غلطها نمی کنند
  • رضایی IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 3
    به جهنم که برنامه مزخرفت پخش نشه گدا گشنه از همین صدا وسیما به نون ونوایی رسیدی
  • مریم IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    یک موقعی طرفدارش بودم ولی ازاون موقع که چرت وپرت گفت ازش متنفرم
  • BE ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    درد و بلای شهرام همایون بخوره تو سر مهران مدیری منافق دلقک شکم گنده ورپریده
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    این مردک دوزاری همه اعتبارش از صدا و سیماست اکنون که جیبش با پول بیت المال پر شده است جفتک می اندازد
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    لعنت به اون صدا و سیمایی که مجددا اجازه بده این مردک نون به نرخ روز خور دوباره به صدا و سیما برگرده و یا مجددا برنامه های این آدم پست را پخش کند.
  • BE ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    9 0
    مهران مدیری ، دلقک منافق ، خاک بر سرت ، به شما در پیتی ها یک ذره امید هم نمیشه داشت ، عل کریمی و جنابعالی رو باید به یک گاری بست
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    مهران مدیری کارمیکنددستمزدمیگیردالبته من مدتی است از برنامه هاش خوشم نمیاد نه دورهمی نه خندوانه. دیگه تلویزیون باز نمی منیم.اماپست تروببشر فتر ازانهامسئولانی هستند که هم ثروت جمع میکنندهم سگ زاده هایشان درخاک دشمن با پول مردم حال میکنند
  • سید فروزان CH ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    وقتی امثال مدیری با ساعت‌های چند ده هزار دلاری بر مچ و میلیاردها درآمد مفت ، مالیات ندهند و خرج نگهداری مار در خانه اش از حقوق بک کارمند بیشتر باشد باید هم منافق وارانه و مانند همان مار منزلش ،مرتب پوست عوض کند با چهره نمایی این طیف بی غیرت ، نظام باید دادن امتیاز به اینها را قطع کند و مالیات و قوانینی که برای همه مردم اجرا میکند برای این طیف کثیف هم اجرا صدا و سیما هم باید جوانان را جانشین این پفیوز و آن مرتیکه دووا دووا جوان نماید , اینکه این مرتیکه دلقک‌های دیگر را بیاورد در برنامه و بپرسد عاشق شدی ؟ یعنی چه ؟ این برنامه نیست
  • نيكي IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    واقعاً روغن ریخته رو نذر امامزاده می کنه.... خیلی باحاله.... آخه وقتی چندماه پیش تمام و کمال از جیب این مردم برای سری جدید دورهمی پانصد ششصد میلیون حق الزحمه گرفته که بیاد دوباره مردم رو به زور بخندونه... موندم الان چی داره میگه... کسی میدونه راهنمایی کنه...والا... فقط در یک کلام ترسوی هزار چهره (کلمه مرد برای همچین آدمایی ننگه)
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    این خائن نان به نرخ روزخور بی سواد باسواری گرفتن از هم سفرهایی مثل خودش شکم باره شده وباکمک مجلات زرد به قله رسیده راباید پایین کشید من به عنوان یک ایرانی هیچ وقت پای جفنگیات این وطن فروش ننشستم وپولی که ازبیت المال به عنوان حقوق دریافت کرده راضی نیستم قوه قضا لطفا اقدام به دادخواهی
  • BE ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    آقای مدیری ، بنده شما رو خیلی دوست داشتم ولی عجیبه که الان باین شدت حالم از جنابعالی بهم میخوره ، چقدر شماها مال حروم خوردید که اینطوری جفتک میزنید ؟ بترکی الهی شکم گنده دلقک
  • BE ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 0
    مهران مدیری ، مرده شور خودتو ببره با اون برنامه مسخره منافقانت ، دلقک الاغ
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    مقصر صدا و سیما است ، این قشر به اصطلاح هنرمند یه مشت آدم بیسواد ، خودباخته غربگدای تهی از مسائل دینی و مذهبی خائن به وطن هستند .
  • محمد رضا IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    این افراد کسانی هستند که با دیدن پول دوباره رنگ عوض می کنند.
  • ارادتمند IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 2
    آخه شعور داشته باشید، اگه مدیری هنرمند حکومتی بوده و تا حالا گزک دست ضد انقلاب و روشنفکر نداده، پس الان به خاطر یه ویدئو گذاشتن و چند تا حرف محافظه کارانه باید اینطور لجن مالش کنید؟ آخه نباید فکر کنید که فردایی هم هست باید طرف رو نگهش داریم، نه این که با خاک یکسانش کنیم و آبروشو ببریم فقط همین شما برای دفع همه این هنرمندا کافی هستین
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    مسئله این است چرا سلبریتیها باید فوبیای تغییر رژیم دارند ولی فوبیای برخورد انقلابی را ندارند؟ چون فقط نازشون کردید، و فکر میکنید این سلبریتیها در گرانبهایی هستند که نایابند، اصلا مهم تر از دانشمندان هسته ای هستند و انها خیالشون راحته که کسی کاری به کارشون نداره، این یعنی بی غیرتی و سلبریتی ذلیلی.
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    در اداره هر امری از خانواده گرفته تا سازمان و جامعه ، اصل بنیادین ، همدلی است.امروز اکثریت جامعه ، با حکومت همدل نیستند.می توانید این نظر را نپذیرید ولی متاسفانه عین واقعیت است. اعتراض مردم در خیابانها محدود و مختص فقط جوانان دهه هشتادی نیست .باید یک رفراندم می توان از مردم نظر سنجی کرد.مراکز پژوهشی و اندیشکده ها حکومتی هم که از بودجه کشور ارتزاق می کنند به این حقیقت رسیده اند اما گوش شنوایی نیست که نیست.
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 0
      بدون اشکال دربخش اجرانیستیم ولی اسلام که قواعدزندگی ماراتعیین میکند بی عیب است وبرای هرکارش دلیل داردکه بخوبی میتوان درزیست لیبرالی دیدکه ضرراش چیه
  • محمد IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    مرد هزار و یک چهره
  • کیا IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    قوه قضاییه یک درصدی از خسارت هایی که اغتشاش گران به اموال عمومی وارد کردند را از اقای مهران مدیری بابت مباشرت وهمراهی اغتشاش گران بگیرد.اگر این بار با برخورد قضایی قانونی اینها نقره داغ نشوند باعث دل سردی همه است
  • محسن IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 1
    مدیری ننگت باد ...سلبریتی خائن پست ...
  • رامین IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 1
    این از اون تو بمیری ها نیست
  • حسینی IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    هنرمند ،جوکر نان به نرخ روز خور، و از همه مهتر دلال خرید و فروش زیرخاکی و عتیقه که در یک معامله عتیقه و زیرخاکی پولش بالا کشیده شد
  • 8ععععععقفققققاااااممممم IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    علیرضا قزوه شاعر در صفحه توییترش نوشت:طرف آنقدر از همین صدا و سیما خورده که افعی شده. حالا درآمده که من با صدا و سیما همکاری نمی‌کنم!! تو گوشت و پوست و استخوانت از صدا و سیماست. اگه صدا و سیما نبود. تو الان در برره پایین باید نخود می خوردی و بز می چراندی. وحشت مهران مدیری با دیدن چند سطل زباله آتش‌گرفته/ مرد هزار چهره باز هم تغییر چهره داد. واقعا آقای قزوه درسته گفته: باید راه کسانی که با زرنگ بازی می خواهند. هم از آخور بخورند. و هم از توبره را بست.نظام باید خسارات وارده بر اموال و امنیت خصوصی و عمومی مردم و... را از اموال برخی خواص بی بصیرت و مدیری ها و علی کریمی ها بی شرف پرداخت کنه.امثال علی کریمی ها و مهرانه مدیری ها واقعا دارن به شعور و همه چیز مردم میخندند. همه مسببین حوادث اخیر را باید محاکمه کنید.
  • د IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 1
    مشرق نیوز مگه چی گفت ؟گفت خشونت نکنید .چرا میخاین هیچ کس حرف نزنه؟
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 0
      یعنی بذارن بیشتربکشند واتیش بزنند وداغون کنن وفحاشی کنن خجالت بکشین دیگه ازطرفداری وماله کشی خون مردم باسگهای ولگردوحمایت ازقاتل ها وزامبی هاخسته شدیم ذله شدیم ازدست سلبریتی ها ذله
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 0
    لاشخور مفتخور در سایه همین نظام و مردم تریلیاردر شدی بدون اینکه ریالی هزینه کنی حال طلبکار هم هستی .در دیزی بازاست حیای گربه کجاست؟
  • از شهرستان سراب IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    خداوند همیشه ما را عاقبت بخیر فرمایند و لحظه ای به حال خویش رها مکنند خیلیها انقلابی بودند و برای انقلاب زحمت کشیدند ولی بعدها از قطار انقلاب پیاده شدند مثلا مرحوم رفسنجانی برای ایران و انقلاب زحمات زیادی کشید ولی اخرش از قطار پیاده شد منکر زحمات وی و زحمات مهران مدیری در تلویزیون با ساختن طنزهای شاد و مفرح برای مردم و در زمان جنگ نیستیم و قدردان هستیم ولی گویا ایشون هم از صراط منحرف شد با مال اندوزی و غرور و آشوب طلبی
  • محمود IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    مردک لپ گنده پول زیادی عقل از سرت پرانده چرا وقتی میترا استاد با ۵ عدد گلوله هم پالانی هایت کشته شد ابراز ناراحتی نکردی.وقتی تیغ بر گلوی افسر نیروی انتظامی شیراز رفت و شهید شد با وجود اسلحه آماده به شلیک ابراز تاسف نکردی.بی جنبه وطن فروش
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 1
    ایشون حرف خاصی نزد گفت با مردم صحبت کنین اینهمه سختی تحمل کردند باید به اونهایی خرده گرفت که پا میشن میرن تو‌پیج هنرمند و ورزشکار و فشار میارن موضع بگیرن شخصیتها مختلف است خیلیهاشون اعتنا نمیکنن خیلیها رفتار هیجانی بروز میدن
    • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      3 0
      چرا گفت آثارش رو از تلویزیون پخش نکنید، قطعا کسی هم خوشش نمیاد ایشون رو ببینه، اما ایشون برای کاری که کرده پولش رو تمام کمال گرفته، و حق تعیین و تکلیف نداره
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 2
    یه سوال تو این مواقع خیلیها حرف نزنن ؟ موضع نگیرن یا همه موضع مورد علاقه بگیرن ؟ نمیشه که انسانها با تفکرات مختلف هستند بهرحال ایشون برای کارشون مبلغی دریافت کردند بهتر از خیلیهاست که عرضه نداشتن و با رانت و اختلاس و کمک پدر مادر مسئول بیت المال غارت کردند
    • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      6 0
      178نفرکشته شدند هزاران تخریب ازکسبه وکادردرمان وپلیس شده این چه تفکری جززامبی گری
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    شما چرا عکس خاص از او پخش می کنید و تبلیغشو می کنید؟ برای جلب مشتری این کار رو نکنید.
  • اقبال ساعدپناه IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    درودهای بیکران
  • مم IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    چه جوری شما تو این 40 سال اینقد مشهور و پولدار شدی و نخاستی بری ؟؟
  • قاسم باویه IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    باسلام مقصر دادستان کل کشور بعنوان مدعی العموم است اینقدر با این جماعت سلبریتی خدانشناس مماشات شده که خودرا محق وطلبکار میدانند خودرا زبان مردم میدانند آقای مدیری توغلط کردی حسینی واین زنیکه احمق وکسانیکه درزمین دشمن بازی میکنند غلط کردند چرا صدایشان برای بسیجیها وبچه های خدوم سپاه ارتش ونیروی انتظام درمواقع سیل وزلزله ازجانم مایه میگذارند دفاعی نمیکنند خجالت بکشید حیا کنید درپیشگاه خداوند توبه کنید آقای دادستان به داد مردم برسید قلب بنده از موضع ای نابخردان به درد آمده وشاکی هستم اگررسیدگی نکنید شکایت خودم را پیش خدا میبرم خونی که دررگ ماست هدیه به رهبر ماست
  • منتظر IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 4
    مشرق جان !آسوده بخواب تواین همه طرفداری داری !که به نفع مطلب تو نظر دادن همه ایران با شما موافقند!!
    • IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
      0 1
      الان تو و اون چهارتا وحشی که مملکت رو به آشوب کشوندید، حق میگید و مردم هستید و همه موافق شماها هستن؟
  • مصطفی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    5 0
    آقای مدیری این مردمی که روز جمعه در راهپیمایی ها شرکت کردند، مردم نیستند؟ بعدش هم مگه تحریم برای امثال شما معنی داشت؟ یا در جنگ حاضر شدی از کشور دفاع کنی؟ پس خواهشا حرف از تحریم و جنگ نزن
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    4 1
    دستمزد میلیاردی که از دور همی گرفتی برگردون
  • سعید IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 1
    این شغولیها برای انقلاب نعمته. خیلی از منافقها از غالب خودشون خارج میشن و چهره واقعیشون نمایان.
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 1
    یکی از بهترین شاخصه های حرام لقمگی همین کارهاست.
  • نیما IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 1
    آقای مدیری به خدا قسم این نظام برای هرکسی ضرر داشته باشد برای شما سود داشت است به خدای کعبه سوگند اگر براندازان بر فرض محال با اغتشاشات به قدرت برسند اول از همه با شما برخورد می کنند و نمی توانید با این ننه من غربیه بازی ها از دست آنها فرار کنید
  • هومن IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 1
    پرده هشتم آیا صدا و سیما و مسئولین شبکه ها مقصر در گنده کردن این افراد نیستند؟چرا باید سالها با این افراد بصورت خاص کار کرد ؟ متاسفانه عده ای توسط رانت های حکومتی به نون و آبی میرسند و برای نظام شاخ هم می شوند
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 2
    سگها باوفا هستند اما اين جماعت وفاي سگ هم ندارند پس كالانعام بل هم اضل هستند
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    6 1
    اگه صدا و سیما نبود تو الان در پایین برره باید ساقه نخود می خوردی و بز می چراندی!
    • حسین IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      3 0
      مهران کباب نیست دارن خخخخخخخخخر داغ میکنند
  • ق برانی IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 1
    مردک !!اون پول های هتگفتی که بابت دلقکی هات دور همی از جیب این مردم بی نوا به جیب زدی پس بده بعد
  • م ع IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 1
    بپرسید از فروشگاه رفاه با اقا دکترمحمدی مدیر عامل چقدر زد و بند کردند برای تبلیغات صدا و سیما 45627
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 3
    من از حرفهای مهران مدیری به این نتایجی که شما رسیده اید نرسیدم. من همیشه برای پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزت و سرافرازی کشورمان و طول عمر و سلامتی رهبر عزیزم دعا کرده ام اما مثل شما نیستم که به همین راحتی به دیگران انگ ضد اسلام و ضد ایران و ضد ولایت بزنم. شما هم خودتان می دانید و خدای خودتان.
    • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      1 0
      خدایا عاقبتمان را ختم به خیر کن
    • محمد IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      0 2
      آقای مدیری ضد نظام وضد انقلاب نشده اون فقط انتقاد کرده ولی این کارش درست نبود که خودش و ازصداوسیما حذف کنه این کار اون وپیش مردم سبک می کنه خدا خودش حافظ این کشور و مردمه بارفتن مهران مدیری و کتایون ریاحی هیچ وقت حق و حقیقت از بین نمیره
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 1
    خطاب به مهران مدیری ها و ناعادل فردوسی پورررررر: از کدام مردم حرف می زنی.؟ پیام مردم واقعی به تو و امثال تو اینه:(هر چند شما حیف نونها و به نرخ روز نان خورها اصلا لیاقت پاسخ دادن ندارید.): ای به نرخ روز نان نخور+ پول های که از برنامه ۹۰ گرفتی حرامت باشه.
  • لیلی IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 1
    مدیری باختی بد هم باختی ،درست سر گردنه باختی از کسانی که گنده ات کرده بودند دوری کردی ، خداکنه حرف پناهندگی اینها در میان نباشه.
  • هموطن IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 3
    سلام تمنا دارد استانه تحملتان را قدری بالا ببرید.ایا هرکسی که همفکر و هم ایده ما نباشد باید بهش فحش وناسزا بگیم ما لحظات شادی را مدیون استاد مدیری هستیم .من ایشان را یک هنرمند مردمی میدانم .انسان ازاد است درابراز نظر .
  • ali IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 0
    مدیری، چوب دوسر نجس می شود ازآن جا مانده و از این جا رانده
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 1
    این آدم ها که بی دلیل گنده شدن باید طوری رفتار شود که حتی نتوانند در پایین برره چوپان و نگهبان چاله ی اسکندرون هم باشند
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 1
    آقای مدیری با این همه ادعا ذره ای سواد رسانه ای و تسلط به احساسات خودش را نداشت و مثل علی کریمی وطن فروش ملعبه بازی های رسانه ای ضد انقلاب ها قرار گرفت.
  • فاطمه IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    7 1
    واقعا مهران مدیری احمق است اشوب گران مردم می کشن مهران میگه اذیتشان نکنید بزارین بکشن
  • رضا IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    1 0
    باید از این سلبریتی های آشغال که با پول بیت‌المال به جایی رسیده اند، مالیات های سنگینی اخذ شود و خسارات وارد شده به بیت المال را باید کامل بپردازند و ممنوع الکار و ممنوع الخروج شوند.
  • محمود کاویانی IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    2 0
    واقعا این عناصر خود فروخته تا کی قرار است جولان بدهند پول این مردی بیچاره بخورند کاخ بسازند و به ریش نظام بخندند
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    3 1
    مدیری گفته راضی نیست حتی یک فرم از فیلم های ایشان از تلویزیون پخش شود این در حالی است که همه دستمزد خود را در تمام سالها از بیت المال گرفته و باید ایشان نیز مبالغ دریافتی را از طریق مصادره اموالش پس دهد.
  • امیر IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    آغای مدیری ، چهره و رفتار منافقانه ات ، بوی لجن و مشمئز کننده شده و منفور همه جهان ما ایرانیان شده ای . امیدوارم با خودت بخونی و یا برات بخوانند که پایان کارت توسل ابلهانه با شیاطین شده که بی برو برگرد نابودی است . منتظر باش
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
    0 0
    تغییر رنگ مدیری به نظرم بهتر است مثل ...
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    تمسخر غیبت تهمت توهین ممنوع احیانا
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    نفرین بر نامردی از پول نظام و انقلاب و مردم به آلاف و الوف رسیدن حالا خنجر می زنن از این افراد ناسپاس توی تاریخ خصوصا زمان ما و خصوصا توی ایران زیاده
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    متاسفانه در زمان های بحرانی و آشفته بازار همیشه کسانی هستند که با پشت کردن به خودیها خواسته یا ناخواسته در کنار فتنه و آشوب قرار میگیرند و دشمن رو شاد میکنند..!
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    نباید احساسی عمل کرد باید سیاستمدرانه و تاکتیکی عمل کرد بازی بعدی دشمنان قربانی کردن سلیبریتی ها است نباید روی امواج دشمن شنا کرد از همین سلیبریتی باید فرصت تولید کرد اگر این سلیبریتی ها از اغتشاگران و تجزیه طلبان اعلام برائت کنند طیف روانی و تبلیغی صدها برابر بیشتر از مجازات یا انزوای آنها دارد
  • علی IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 0
    اموال سلبریتی ها را مصادره کنید مثل بازیکن ملی ترکیه
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    جمهوری اسلامی باید بداند سلبریتی رزمنده مجاهد نیست که تا آخرین گلوله و آخرین نفس بجنگد سلبریتی هموا ره دنبال منافع خودش است وهموا ره وهر جا که لازم دید چهره عوض می کند و بنام نامی متناسب بیانیه صادر می کند صدها استاد دانشگاه ونخبه ومخترع و دارای مقام عالی جهانی بی سر وصدا بدون امکانات وبدون توقع درگوشه وکنار این مملک مشغول تلاش وافتخار آفرینی برای این مملکند وصدایشان در نمی آید اما چهار تا آدم تفتک بی مغز که صدا وسیما اینها را بزرگ کرده اینگونه جفتک می زنند!!!
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 0
    آقای مدیری یادت هست در سال 66 و 67 که سرباز بودی و به بهانه آرتروز پا از خدمت فرار می کردی و صرفا به کار دفتری مشغول می شدی شما از همان اوایل جوانی تغییر چهره می دادی تا شدی مرد هزار چهره
  • میثم IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    سلام..هرکسی تازمانی که در مسیر حق قدم بر دارد حق است،اما انحراف ولو یک درجه هم که باشد انسان را باطل می کند. مدیری هرخدمتی هم که کرده چندین میلیارد بابتش دریافت کرده،پس برای رضای خدا و محبت خلق نبوده و الان که منحرف شده،باهرسابقه درخشانی،به زباله دان انداخته خواهدشد ولیاقتی جز این ندارد..مدیری فراماسون شیطان پرست
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    بی وجدانی اگر آدم بود مهران مدیری میشد. ثروتت از جمهوری اسلامی باشه. مخالف هم باشی
  • مجید IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 0
    مرد هزار چهره برازنده شه
  • احمد IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 0
    سلبریتی هایی که یه پاشون خارج از کشوره مشخصه از کجا دارند خط و پول می‌گیرند و معلوم نیست به خاطر کدوم وعده های آل سعود و اسرائیل و.... دارند مملکتش ن رو می‌فروشند. کافیه به نگاه به اطرافتون بندازید افغانستان آزاد و پیشرفته شد یا عراق آباد یا ترکیه با اقتصادی که داره از هم میپاشه.
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 1
    سازمان بازرسی کشور لازم است از اموال امثال مهران مدیری و علی کریمی بررسی انجام دهد و وضعیت پرداخت مالیات را نیز برسی کنند
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 1
    این ادمهای دورو کم نیستند که اکنون نون را بنرخ روز میخورند
  • علی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 1
    کریمی لیدر اغتشاشات بود باید با او برخورد شود
  • Rh IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 2
    برادر من عزیز من هموطن مجلس باید دست به کار بشه برای تدوین قانون برای اعتراصات و تجمعات
    • حرف حساب IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      0 1
      دموکراسی وعده داده شده این بود. بستن به گلوله.
  • M IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    2 1
    خودتون اینا رو آوردید صدا سیما مردم رو بخندونن
  • علی IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    1 2
    دلیلی که باعث می شود سلبریتی ها با هر اتفاق کوچکی چنین موضع گیری هایی کنند ،ترس
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
    0 2
    مدیری جهبه باهم بودیم یادت رفته؟! از همرزمان شهیدت خجالت نکشیدی این حرفا رو زدی باید از ایران اخراج بشی تو دیگر ایرانی نیستی پول حرام کورت کرده؟
  • CA ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    5 1
    صدا و سیما نیاز به یک غربالگری اساسی داره. سلبریتی های مفتخور غربگدا را باید به زباله دان انداخت.
  • ح IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    1 2
    مهران مدیری از اینجا مونده از اونجا رونده
  • صدا IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    مدیری یکی از مهره های خوب ...است.در واقع یکی از مغزهای متفکرشون.اینقد آیکیو بالایی داره که عملا تو‌ کار انجام شده میزارتشون میگه حق پخش یک قسمت ضبظ شده هم‌ندارید اینام میگن پخش میکنیم تا چشت دراد.ولی ای چش‌ملت در میاد طرف خورده ریخته پاشیده هرچی دلشم خاست گفته بازیشم داره پخش میشه.البته ای ملت چشاشونم در بیاد حقشونه ‌‌چون همه کور هستن.چشم کور با درچشم در اومده هبچ فرقی نداره.مبارکت اقای مدیری نون آیکیوت میخوری.
  • DE ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    3 1
    هر چه ساخت در رسوایی شما ساخت.. شعورتان نرسید تا این را بفهمید. مدیری نابغه سینمای ایران است..
  • IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    4 1
    مشرق چرا لایک و دیسلایک و بستی
  • مرد ایران IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    1 2
    لعنت بر دشمنان نظام ،لعنت بر دشمنان مردم عزیزم ایران ,جانم فدای رهبرم
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 1
    خوب شد رفت و بدبخت صدا و سیما چرا صدا و سیما . بیش از سه دهه است فرهنگ مردم ایران را نشانه گرفته او کاری نکرد جز اینکه فرهنگ لودگی و مسخره بازی را به جامعه تزریق کرد اونهم به اسم شاد کردن مردم
  • M IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    1 0
    خطاب به کسانی که غرب نشین هستن ما با افتخار در کشور عزیز اسلامی با ارامش وامنیت زندگی می کنیم شما حجاب از سر برداشته دسشویی ها وزمین رستوران های غربی روشستید تا تا بهتون اجازه بدن تو کشور بی بندوبارشون زندگی نکبت باری رو تحمل کنید ما هم به لطف خدا وسرداران رشید وجان برکف در ارامش زندگی می کنیم در رژیم پهلوی نون گیره مردم نمیومد ولی فساد وفحشا بی داد می کرد خاک برسرتون که بی بندو باری رو ازادی می دانید کشورم پاره تنم پرچمت کفنم حجاب حفاظ من است تا از شهوت پرستان در امان باشم وگوهر با ارزش زن بودن را حعظ کنم
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    1 0
    واقعا برای خودم متاسفم که به این هنرپیشه ها دل خوشم خدا ازت نگذره اقای مدیری که چشمت رو به خون هزاران شهید بستی وبه راحتی جای قاتل ومقتول رو عوض کردی اقای مدیری دیگه حتی نمی خوام صداتون رو بشنوم واقعا جمله ی نمک خورد ونمکدون شکست رو نشون دادید
  • ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    اما بنازم ترانه ترامپدوستی، کتایون بادی، مسیح ترامپ نژاد، ترامپ کریمی و دایی، الناز ترامپ دوست که بخاطر فوت ناخواسته مهسا امینی یقه پاره می‌کنند اماوقتی صدها نفر ایرانی بخاطر خانواده انسان و مهربان و وطندوست مهسا امینی به دردناکترین شکل ممکن مردند هیچ نگفتند.حال که آمریکا وحشی بیش از 13 هزار زن،مرد و کودک غزه را با بمب فسفری تکه تکه می‌کند هیچ نمی‌گویند. دردشان نه فوت مهسا بلکه شعار زن، زندگیِ حیوانی بوده است.بغض تمام جهان از 7 عالم گذشته بخاطر کودکان تکه تکه شده غزه اما سکوت خیلی از ایرانیان سکوتی است که بوی غیربشر بودن می‌دهد..و اگر این است فضل اهل هنر خنکا آن کسی که بی هنر است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس