مقام حزب الله: آمریکا بزرگترین جنایت را علیه مردم لبنان مرتکب شده است

نائب رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان، آمریکا را بزرگترین جنایتکار علیه مردم این کشور دانست و گفت که مردم لبنان، حزب الله را رها نخواهند کرد.

به گزارش مشرق، علی دعموش نائب رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان امروز یکشنبه گفت که حزب الله با وجود تمام فشارها و چالشها، در اوج قدرت قرار دارد.

پایگاه خبری انصارالله به نقل از دعموش گزارش داد، حزب الله در برابر حملات آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی و مزدوران آنان در داخل لبنان مقاومت کرده و این حملات، خللی در عزم و اراده این جنبش به وجود نیاورده است.

وی با بیان اینکه چنین حملاتی باعث نخواهد شد مواضع و تصمیمات حزب الله تغییر کند، تصریح کرد، آمال و آرزوهای دشمنان حزب الله نقش بر آب خواهد شد و این جنبش، با قدرت در وجدان ملت لبنان و عرصه داخلی و منطقه‌ای حضور خواهد داشت تا از لبنان دفاع کند.

این مقام حزب الله با اشاره به اینکه این جنبش، معادلات قدرتی را رقم خواهد زد که به این کشور منابع و حقوقش را بازگرداند، خاطر نشان کرد، مردم وفادار لبنان، به مقاومت پایبند هستند و از حزب الله و سلاحش، دست بر نخواهند داشت.

دعموش با تأکید بر اینکه آمریکاییها بزرگترین جنایت را علیه مردم لبنان مرتکب شده‌اند، در پایان عنوان کرد، لبنان با بدترین بحران اقتصادی و معیشتی در تاریخ خود مواجه است و تنها راه نجات آن، باز پس‌گیری منابع دریایی و تلاش برای یافتن راهکار و ساخت اقتصاد مستقل و بدون وابستگی به خارج است.

در همین ارتباط، ژنرال آهارون حالیفا رئیس سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی (امان) اخیرا اعتراف کرد که اگر جنبش حزب الله در لبنان حضور نداشت، بیروت هم به قافله سازشکاران با این رژیم پیوسته بود.

روزنامه الاخبار با اشاره به اعتراف این فرمانده صهیونیست، در گزارشی نوشت، اعتراف ژنرال صهیونیست، نشانگر یکی از مهمترین اهدافی است که محور مخالف مقاومت در سطح داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی طی سالهای گذشته نتوانست بدان دست پیدا کند و از این طریق، تمامی توطئه‌های محور آمریکایی-صهیونیستی را خنثی کرد.

الاخبار با بیان اینکه، این اعتراف، نشانگر اهداف سیاسی بیشتر اقدامات داخلی در لبنان و فشارهای مختلف خارجی است، گزارش داد، هدف از این تلاشها این بود که قدرت لبنان سلب شود و در نتیجه مجبور شود به کاروان سازشکاران بپیوندد. کما اینکه زمان این اعتراف نیز مهم است؛ زیرا حزب الله از چندی پیش، وارد معادله دریایی (ترسیم مرزهای دریایی) شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
    0 0
    شما بگو امریکا علیه کی مرتکب جنایت نشده؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس