کد خبر 1421145
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
سایت نهضت ملی مسکن به زودی بازگشایی می‌شود

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: در حال پیگیری برای ثبت نام مجدد نهضت ملی مسکن هستیم که متقاضیان می‌توانند ویرایش شهر و ثبت نام داشته باشند.

به گزارش مشرق، خلیل محبت خواه گفت: در استان تهران تاکنون ۹۸۰  هزار نفر ثبت نام کردند و از این تعداد ۴۵۰ هزار نفر بدون  شرط سکونت تایید شده اند. اما با ورود شرط سکونت در این طرح‌ها تعداد متقاضیان واجد شرایط به ۱۰۲ هزار نفر رسید بنابراین مابقی ثبت نام کنندگان رد صلاحیت شدند.

به گفته مدیر کل راه وشهرسازی استان تهران در حال رایزنی هستیم که مجدد  سایت ثبت نام نهضت ملی مسکن باز شود. در صورت  باز شدن متقاضیان رد صلاحیت شده تنها در شهرهایی که اعلام شده امکان ثبت نام و یا ویرایش شهر مورد نظر خود را دارند.

او می‌گوید: تاکنون چند بار اعلام شده که متقاضیانی که تهران سکونت دارند می‌توانند در پرند، هشتگرد، رباط کریم، ایوانکی و پاکدشت ثبت نام کرده و یا اطلاعات خود را در این شهرها ویرایش کنند.

محبت خواه گفت: تاکنون چندین بار برای باز شدن مجدد ثبت نام سایت نهضت ملی مسکن پیگیری کرده ایم و احتمالا سایت به زودی باز می‌شود بنابراین به متقاضیان  توصیه می‌شود تنها در ۵ شهری که اعلام شده اقدام به ثبت نام کنند در غیر این صورت مجدد دوباره حذف می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس