کد خبر 1421292
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
کشف ۱۹ قبضه سلاح جنگی در میاندوآب

فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۹قبضه سلاح جنگی و ۲۴ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در عملیات اطلاعاتی مأموران انتظامی شهرستان میاندوآب، خبر داد.

به گزارش مشرق، رحیم جهانبخش اظهارداشت: مأموران انتظامی شهرستان "میاندوآب" از فعالیت اعضای یک باند قاچاق سلاح در خصوص انتقال محموله ای از سلاح های جنگی و شکاری به وسیله یک دستگاه خودرو سواری به داخل استان مطلع شده و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با رصد هوشمندانه خود مسیر تردد خودروی متهمان را در ایستگاه بازرسی شهید "محمد نژاد" شناسایی و با اخذ دستور از مرجع قضائی به محل اعزام و طی یک عملیات منسجم و هماهنگ یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان به کشف ۱۹ قبضه سلاح کلت جنگی و ۲۴ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در بازرسی از خودروی مذکور اشاره کرد و ادامه داد: در این عملیات ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

جهانبخش در پایان بر عزم راسخ پلیس در برخورد با قاچاقچیان سلاح های غیر مجاز که زمینه ساز ناامنی درجامعه و سلب آسایش مردم می شوند تأکید و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه اقدامی در این رابطه بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس