کد خبر 1421964
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
رونالدو

جوردن پترسون، روانشناس سرشناس و جنجالی، دلیل دیدار اخیرش با کریس رونالدو را فاش کرد.

به گزارش مشرق، نظرات پترسون در شبکه های اجتماعی موافقان و مخالفان زیادی دارد و عکسی که رونالدو به تازگی در کنار او در اینستاگرام منتشر کرد، واکنش های زیادی را همراه داشت. اکنون پترسون اعلام کرد که این دیدار برای کمک به رونالدو برای عبور از مقطعی دشوار در زندگی اش انجام شده است.

او در گفتگو با پی‌یرس مورگان گفت:" او من را دعوت کرد تا به دیدنش بروم. او چند ماه قبل مشکلاتی در زندگی اش داشت و یکی از دوستانش چند تا از ویدیوهای من را برایش فرستاد و به از او خواست تا تماشای‌شان کند. او سپس یکی از کتاب های من را خواند و به نظرش کمک کننده بود و می خواست با من صحبت کند.

من به خانه اش رفتم و دو ساعتی با هم صحبت کردیم. او همه امکاناتی که برای ماندن در بهترین شرایط استفاده می کند را به من نشان داد. ما در مورد کمپانی های او صحبت کردیم. بیشتر در مورد این صحبت کردیم که او در آینده به دنبال چیست و بعضی از موانعی که بر سر راهش قرار دارد."

رونالدو چند ماه قبل نوزاد تازه به دنیا آمده اش را از دست داد و در دیدارهای این فصل هم در منچستریونایتد نیمکت نشین شده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیدمرتضی IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 0
    مشهور بودن بدبختی داره ها طرف با روانشناس هم نیمیتونه دیدار کنه واقعا خیلی بده انسان مکان خصوصی نداشته باشه طرف تو خونشه از همچیش خبر دارن زندگی بد به چی میگن همین زندگیا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس