عملکرد ضعیف تیم ملی آمریکا پیش از جام جهانی/ بزرگترین ضعف رقیب ایران چیست؟

رسانه آمریکایی در خصوص عملکرد ضعیف تیم ملی فوتبال این کشور نوشت و از بزرگترین ضعف آنها پرده برداشت.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان در سومین بازی از مرحله گروهی جام جهانی در تاریخ ۸ آذر به مصاف تیم ملی آمریکا خواهد رفت.

تیم ملی آمریکا که با جوانانی مثل پولیسیچ، مک‌کنی و دِست امیدوار به صعود است، در آخرین مسابقات فیفادی نمایشی مفتضحانه از خود به ثبت رساند تا حتی رسانه آمریکایی نیز از عملکرد این تیم نگران شود.

عملکرد ضعیف تیم ملی آمریکا پیش از جام جهانی/ بزرگترین ضعف رقیب ایران چیست؟

تیم ملی آمریکا در گام اول مقابل ژاپن بسیار ضعیف ظاهر شد و حتی نتوانست در طول ۹۰ دقیقه یک شوت به چارچوپ سامورایی‌ها شلیک کند. در دومین مسابقه نیز رقیب ایران در برابر عربستان به تساوی بدون گل رسید تا سایت معروف CBS گزارشی در خصوص عملکرد ضعیف شاگردان برهالتر منتشر کند.

CBS نوشت: الان زمان این است که در نزدیک‌ترین زمان به جام جهانی نسبت به عملکلرد تیم ملی آمریکا نگران شویم. آمریکا در ۲ بازی آخر خود پیش از جام جهانی ناکام بود و تنها توانست ۲ شوت به سمت دروازه ژاپن و عربستان شلیک کند. شاید بزرگترین سوال برای تیم ملی آمریکا این باشد که «گرگ برهالتر» چه اندیشه‌ای برای خط تهاجمی خود دارد.

ریکاردو پِپی، تنها یک گل در ۳۶۰ روز گذشته به ثمر رساند و بدتر از این در مقابل عربستان تنها ۱۳ بار توپ را لمس کرد. دیگر مهاجم آمریکا به نام «خسوس فریرا» که در لیگ حرفه‌ای آمریکا ۱۸ گل به ثمر رسانده در مقابل ژاپن و عربستان نمایشی ضعیف داشت تا همچنان شک‌ها نسبت به این مهاجم تیم دالاس باقی بماند.

عملکرد ضعیف تیم ملی آمریکا پیش از جام جهانی/ بزرگترین ضعف رقیب ایران چیست؟

جاش سارجنت، بازیکن تیم نوریچ سیتی که در لیگ دسته اول انگلیس توانسته ۶ گل در ۱۰ بازی به ثمر رساند در تیم ملی آمریکا اصلا خوب کار نکرده و از سال ۲۰۱۹ تاکنون موفق نشده برای کشورش گلزنی کند. او یک نیمه مقابل ژاپن نیز بازی کرد و اصلا نمایش خوبی نداشت.

بزرگترین ضعف تیم ملی آمریکا در جام جهانی نداشتن یک مهاجم گلزن است و همین باعث شده تا نگرانی‌ها برای حذف آمریکا در مرحله گروهی افزایش یابد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس