کد خبر 1422072
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰
مجارستان اروپایی‌ها را تهدید کرد

گرگلی گولیاس، رئیس دفتر نخست وزیر مجارستان در واکنش به بسته جدید احتمالی تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه از عدم حمایت برخی کشورهای اروپایی از جمله مجارستان از آن خبر داد.

به گزارش مشرق، به نقل از راشا تودی، رئیس دفتر ویکتور اوربان نخست وزیر مجارستان که روز پنجشنبه در یک نشست خبری با خبرنگاران سخن می گفت، هشدار داد، بوداپست از هیچ تحریم جدید ضد روسی پیشنهادی اتحادیه اروپا در صورت هدف قرار دادن واردات انرژی از روسیه حمایت نخواهد کرد.

وی افزود: مجارستان تاکنون کارهای زیادی برای حفظ اتحاد اروپا انجام داده است، اما اگر تحریم‌های انرژی در این بسته وجود داشته باشد، از آن حمایت نخواهد کرد.

این مقام مجارستانی تصریح کرد: ما منتظر فهرست نهایی و کامل تحریم ها هستیم و سپس می توانیم درباره آن مذاکره کنیم. مجارستان نمی تواند از تحریم های انرژی حمایت کند.

اشاره گولیاس به بسته هشتم تحریم‌های اتحادیه اروپاست که اعضای این اتحادیه درباره آن بحث می‌کنند. این مقام دولت مجارستان بار دیگر انتقاد دولتش از سیاست بروکسل علیه روسیه را تکرار کرد.

وی گفت که محدودیت های اعمال شده بر تجارت روسیه نتوانسته است به عملیات نظامی مسکو در اوکراین پایان دهد. وی افزود: بر خلاف انتظار و سیاست‌های غرب بیشتر از روسیه کشورهای اروپایی از این تحریم‌ها ضرر کرده‌اند.

اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت که بسته جدید تحریم‌های اتحادیه اروپا ممکن است شامل اعمال سقف قیمت نفت خریداری شده روسیه، تحریم شهروندان روسیه و محدود کردن بیشتر تجارت اتحادیه اروپا با روسیه باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    1 0
    ۸ سال جنگ نابرابر ۳۰ سال درکنار اسرائیل و آمریکا و روسیه و متحدان غربی برای تحریم همه جانبه حالا بیوفتید به جوون هم به خاطر یه خط لوله گاز
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    2 0
    چقدر عاقل هستن واقعا. منافع ملی بعد مسایل دیگه. باز به من و امثال من نگین فاشیست خوبه. ملت: ایران و متحدان مسلمان.
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    0 0
    خارکف قلب صنعتی اوکراین و میکولایف تنها راه تنفس اقتصاد اوکراین است ارتش روسیه باید میکولایف را توسط نیروی پیاده تصرف کند چون اینطوری به پلهای رود دنیپر نیاز ندارد
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      1 0
      چشم سرجوخه. به اطلاع فرماندهان میرسانم
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 0
    روسیه نباید خساست بخرج دهد و در عوض گندم و نفت به کره شمالی از ارتش این کشور 150 هزار نفر را برای پیشروی در غرب رود دنیپر و میکولایف استفاده کند چون سازمان اطلاعات کره شمالی بسیار قویتر و مخوفتر از روسیه می باشد در نتیجه افراد خاین در راس فرماندهی ارتش کره شمالی وجود ندارد حتی با دست خالی می توانند ارتش اوکراین را تا مرز لهستان عقب برانند
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 0
    روسیه بایستی مجلس و مقررئیس جمهور و دولت اوکراین رو با خاک یکسان میکرد و به این ترتیب زلنسکی و دولتش رو با چراغ موشی به زیر زمین میفرستاد و مانع سفر سیاستمداران غربی به اوکراین میشد . ولی گویا روسها زیادی محافظه کار هستند و همین باعث طولانی شدن جنگ شده .
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 0
    با توجه به اینکه میکولایف برای امریکای ها در حکم پایتخت دوم اوکراین است روسیه باید پلهای بیشتر وبیشتری در کنار دوپل انتوفسکی و کاخوفکا بسازدیا سریع آنها را تعمیر نماید و پیشروی ها در منطقه خرسون و میکولایف را به مرحله غیر قابل بازگشت برساند یعنی سقوط میکولایف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس