عوامل دامن‌زننده به آشوب تحت تعقیب قضایی قرار می‌گیرند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تحت تعقیب قرار گرفتن قضایی عوامل داخلی و بیرونی دامن زننده به آشوب در کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، سید علی آقازاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی در مذاکرات برجام زیر بار حرف زور کشورهای اروپایی نمی‌رود، اظهار کرد: روند مذاکرات به طور رسمی به تاخیر افتاده زیرا جمهوری اسلامی پاسخ و درخواست‌های خود را ارسال کرده و منتظر پاسخ طرف اروپایی است ولی کشورهای غربی عضو برجام با خواسته‌های غیرمنطقی خود روند مذاکرات را به سمت عدم توافق سوق دادند.

وی با تأکید بر لزوم برخورد با اغتشاشگران و عوامل آن در کشور گفت: اعتراض مسالمت‌آمیز حق طبیعی مردم در جمهوری اسلامی است ولی تغییر اعتراض به سمت آشوب و اغتشاش پذیرفته نیست زیرا منافع و امنیت در داخل کشور خط قرمز نظام است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یکی از اهداف دشمن از ایجاد آشوب در کشور را قرارگیری جمهوری اسلامی در مسیر توسعه، پیشرفت و دیپلماسی فعال دانست و بیان کرد: در چند وقت اخیر با تدابیر دولت، جمهوری اسلامی در مسیر توسعه، پیشرفت و دیپلماسی فعال حرکت کرده و اقدامات خوبی در این خصوص انجام گرفته و به این منظور دشمن از هر روزنه‌ای از جمله آشوب سعی دارد این اقدامات را خنثی کند.

آقازاده با هشدار به آشوب‌گران و کشورهای حامی آنان در خصوص برخورد جدی جمهوری اسلامی افزود: اقدامات از سوی برخی شورشگران با هدایت مستقیم نیروهای خارجی اعم از اقدامات تحریک آمیز را خط قرمز می‌دانیم و با آن برخورد می‌کنیم.

وی از تحت تعقیب قرار گرفتن قضایی عوامل  داخلی و بیرونی دامن زننده به آشوب در کشور خبر داد و گفت: به طور یقین با عوامل دامن زننده به این شرایط برخورد شده و عوامل بیرونی این آشوب‌ها نیز توسط جمهوری اسلامی تعقیب قرار خواهند گرفت که یک نمونه آن اقدامات نیروی زمینی سپاه در اقلیم کردستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    0 0
    ولی اشتباه می کنید چون اکثرا به آشوب ها دامن نزده اند ، شلوار زده اند خخخخ
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      3 0
      اتفاقأ دامن زده اند چون مرد نیستن!!!!! خخخخخخخخخ
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    2 1
    کاش رانت خوارها و دزدان اقتصادی هم پیگبری میکردید
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      1 0
      کاش غربگداها و دوتابعیتی ها رو هم پیگیری میکردین!!
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    3 0
    اگرواقعاعرضه دارید عاملان اصلی مشخصند چراونهارادستگیرنمیکنید خاتمی حسن خمینی عباس عبدی خانواده ملعون هاشمی احمدینژاد وخیایهای دیگه
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      0 0
      اینهمه گرفتن ندیدی؟ پس حرف زیادی نزن
  • حسین IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    1 0
    با سلبریتی ها باید برخورد بشه و جریمه های مالی سنگین بشن تا دیگه غلط اضافی نکنند.
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      2 0
      بانظرت موافقم
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    2 0
    فقط تعبید در اردوگاه های کار در جزایر جنوب و آموزش زندگی اجتماعی
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    4 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس