کد خبر 1422183
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
وضعیت آل‌کثیر برای پرسپولیسی شدن هنوز قطعی نیست

مهاجم پیشین پرسپولیس این روزها با حضور در تمرینات این تیم به دنبال جلب رضایت کادر فنی است.

به گزارش مشرق، با رسیدن به بهبودی کامل، عیسی آل‌کثیر چند روزی است در تمرینات تیم پرسپولیس حضور پیدا کرده و همراه با سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد.

این اتفاق در حالی رخ داده که آل‌کثیر قراردادی با پرسپولیس ندارد و قرارداد دو ساله او با سرخ‌پوشان در پایان فصل گذشته لیگ به اتمام رسید و او این روزها بدون قرارداد در تمرینات پرسپولیس حاضر است.

از طرف دیگر در روزهای اخیر عنوان شده که نام آل‌کثیر در نیم‌فصل به لیست پرسپولیس اضافه خواهد شد اما این در حالی است که کادرفنی سرخ‌پوشان هنوز تصمیم قاطعی درباره این موضوع نگرفته است.

مربیان پرسپولیس در ابتدا قصد دارند تا میزان آمادگی مهاجم سابق خود را بررسی کنند و در صورتی که آل‌کثیر بتواند خود را به کادر فنی تحمیل کند آن زمان بحث قرارداد جدید با این بازیکن به میان خواهد آمد اما در حال حاضر هیچ تصمیمی برای عقد قرارداد با این بازیکن گرفته نشده است.

آل‌کثیر که عملکرد تأثیرگذاری در پرسپولیس داشت، در هفته چهاردهم لیگ گذشته و در مشهد از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد و بعد از چند ماه زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد. او این روزها تمرینات خود را آغاز کرده تا بتواند نظر مساعد کادر فنی پرسپولیس برای عقد قرارداد دوباره با این باشگاه را جلب کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عیسی آل کثیر IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
    0 0
    عیسی بر میگرده خوبشم برمیگرده ❤❤❤❤❤❤❤❤❤

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس