مربی اسبق تیم ملی فوتبال: رسانه هایی مثل اینترنشنال و من و تو دلشان به حال مردم نسوخته است

مربی اسبق تیم فوتبال ملی کشورمان گفت: رسانه‌های بیگانه‌ای مثل اینترنشنال، شبکه من و تو و ... خیرخواه کشورمان نیستند و دل‌شان به حال مردم نسوخته است.

به گزارش مشرق، نادر فریادشیران در مورد جوسازی‌های رسانه‌های بیگانه مثل ایران اینترنشنال علیه مسائل مختلف کشورمان و تیم های ورزشی اظهار داشت: وقتی که در رسانه‌های کشور خودمان حرف‌های ما بیان می‌شود و بدون تحریف و سانسور انعکاس پیدا کند هیچکسی حاضر نمی‌شود که به رسانه‌های بیگانه مراجعه کند. خوشبختانه در حوزه ورزش و به خصوص فوتبال صحبت‌ها و انتقادها به خوبی منعکس می‌شود. من بارها در رسانه‌های خودمان علیه وزیر، وکیل، نماینده مجلس، رئیس فدراسیون و ... انتقادهایی را مطرح کردم که همگی آنها منتشر شده است.

وی افزود: اکنون هم مردم ما مطالبات و حقوقی دارند که آنها را پیگیر هستند. وقتی می‌بینیم در شبکه چهار سیما بحث‌های خوب و کارشناسی با حضور اساتید دانشگاه مطرح می‌شود که در آن صحبت‌های گروهی از مردم و حرف دل آن ها گفته می‌شود خوشحال می‌شویم که این موضوعات در رسانه ملی انعکاس پیدا می‌کند. اما کاش این گفت‌وگوها فقط در شبکه چهار نبود و این برنامه‌ها در شبکه‌های دیگر مثل یک، دو و شبکه خبر هم اجرا می‌شد. باید رسانه‌ها حرف دل مردم را بزنند. قطعاً در این صورت هیچکس به رسانه‌های بیگانه مثل اینترنشنال و من و تو رجوع نمی‌کند. چه لزومی دارد وقتی رسانه‌های خودمان حرف دل مردم را بگویند مردم به رسانه‌های بیگانه که دل‌شان با مردم کشور نیست مراجعه کنند. 

بیشتر بخوانید:

آنفالو شوم بهتر از این است که به اغتشاشات دامن بزنم

مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد: رسانه‌هایی مثل اینترنشنال هیچ دلبستگی و دلسوزی برای کشور و مردم ما ندارند. آنها وابسته به سعودی هستند و اگر جریان و موجی راه بیندازند قطعاً این جریان مخرب است چون آنها دل‌شان به حال مردم و کشور ما نسوخته است. پس چه بهتر که حرف همه نه فقط در ورزش بلکه در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در رسانه‌های کشورمان مطرح شود. 

فریادشیران با اشاره به انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: در انتخابات فدراسیون فوتبال برخی نمایندگان مجلس گفتند که تاج پرونده قضایی دارد و نباید رئیس فدراسیون شود  اما این اتفاق رخ داد و ایشان هم کی‌روش را به جای اسکوچیچ آورد. اکنون ما باید خسارت اسکوچیچ را بدهیم و به کی‌روش هم پول پرداخت کنیم به نظر من این اشتباهی است که در ورزش رخ داده است. در بحث اتفاق تلخی هم که برای مهسا امینی رخ داد بهتر است همانطور که مسئولان قول دادند ماجرا را تحقیق و بررسی کنند و از سوی این کمیته تحقیق همه چیز به طور مشخص و شفاف به مردم اعلام شود. نباید ماجراها به چنین مرحله‌ای می‌رسید. قطعاً رسانه‌های بیگانه فقط به فکر منافع خودشان هستند نه مردم و کشورمان؛ آنها به دنبال تخریب و تضعیف کشورمان هستند. 

وی افزود: من به عنوان مربی و بازیکن اسبق تیم ملی می‌توانم در هر جای دنیا که بخواهم یا حتی ناف آمریکا اقامت داشته باشم اما کشور و مردمم را دوست دارم و می‌خواهم در این آب و خاک زندگی کنم. مردم ما همگی معتقد و دیندار هستند اما نباید فراموش کرد که ممکن است خطایی هم رخ بدهد. در چنین مواقعی باید خطاکار معرفی و از مردم عذرخواهی شود. 

مربی اسبق تیم فوتبال ملی کشورمان تصریح کرد: نباید بین مردم کشورمان خودی و غیر خودی ایجاد کنیم. همه آنها فرزندان این مرز و بوم و این کشور هستند همه با هم هموطن هستیم نباید برخی افراد بیایند و علیه بخشی از مردم صحبت کنند. با تمام انتقاداتی که وجود دارد، دیدید که چگونه برخی از این معترضین پاسخ گروهک منافقین را دادند و به مریم رجوی گفتند دهانت را ببند.

فریادشیران گفت: جوانان مطالبه‌گر هستند و باید پاسخ آنها را داد تا بیگانه‌ها سوءاستفاده نکنند. وقتی مسائل مختلف در رسانه‌های ما به خوبی منعکس شود چه لزوم دارد که مردم به سمت رسانه‌های بیگانه بروند. رسانه‌هایی که به ظاهر خود را دلسوز مردم نشان می‌دهند  اما به هیچ عنوان دلسوز این کشور و مردمش نیستند. آنها اهداف دیگری را دنبال می‌کنند و به دنبال منافع و خواسته‌های خودشان هستند. 

وی افزود: مردم ما مردم بسیار خوب و صبوری هستند. گرانی‌ها و مشکلات را به خوبی تحمل می‌کنند. نباید بین آنها مرزبندی کرد. باید مسئولان با رفتار و تصمیمات عاقلانه همه مردم کشور را مدیریت کنند.

مربی اسبق تیم فوتبال ملی کشورمان عنوان کرد: کرد، لر، بلوچ و ...همگی فرزند این آب و خاک هستند. رسانه‌هایی مثل اینترنشنال و من و تو به هیچ عنوان خیرخواه کشورمان نیستند و باید به همه مردم تریبون داد تا حرف دل‌شان را بزنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 8
  • م IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    10 23
    تو یک فرد فوتبالی هستی حق نداری در مورد مسائل سیاسی اظهار نظر کنی..همونطور که علی کریمی حق نداره اظهار نظر کنه
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      9 5
      تو هم حق نداری اظهار نظر کنی، برو اون گوشه وایستا تا صدات کنیم!!!!
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      2 2
      ایشون الان خائن نیست؟
    • حسن IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      1 0
      حرف حساب میزنه دمش گرم
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    27 11
    باشه تو راست میگی ... حکومت ایران دلش به حال مردم سوخته حتما ...
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      6 4
      نه پس تو راست میگی، یانکی‌های گاوچرون تروریست، صهیونیست‌ها، مریم رجوی و یا بن ارّه دلش به حال مردم ایران سوخته!!!
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    8 31
    لاشخور سعودی اسراییل وکفتارمنافقین هرگز دوستدار ایران وایرانی نیستند... مردم داخل ایران اگر گوشت همدیگر را بخورند اما هرگز استخوان خود رانخواهندشکست وطن پرستان ایران یک وجب خاک وهیچ باجی به دشمنان ایران وایرانی نخواهند داد پوزه دشمنان را به خاک میمالیم به یاری خدا
    • یاشاسین اردبیل IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      3 1
      دقیقا
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    14 10
    اینترنشنال دلش نسوخته ولی الان که داره با خواسته مردم همراهی میکنه (هرچند برای منافع خودش) همین برای مردم غنیمته
    • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      7 14
      مردم نه اراذل اوباش
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    16 4
    بله اما مردم یقینا دلشون به حال خودشون میسوزه فقط یک احمق می‌تونه فکرکنه مردم بخاطر اینترنشنال اعتراض میکنن متاسفانه فکرمی‌کنن مردم نمیفهمنن مردم مقایسه میکنن سطح زندگیشون را با کشورهای دیگه وقتی می بینن درعرض ۵سال قیمت خونه 1200درصد افزایش داشته اما درآمدشون 200درصدبالارفته
    • بنیامین IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      6 2
      وقتی همین مردم واسه قر کمر به آقای کلیدساز داشتن رای میدادن باید فکر این روزا هم میبودن.متاسفانه همون موقع هم گوش امثال شما به اینترنشنال بود که کشور به چنین روزی افتاده
  • خلیل IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    5 16
    الان داره اتفاقات خوبی برای مملکت نیفته مثل عضویت در پیمان شانگهای ، پرداخت بدهی‌های دولت قبل، حذف ارز ۴۲۰۰ که خودش منبع فساد بود و ده ها چیز دیگر که این به مذاق اصلاح طلبان خوش نمیاد برای همین مملکت را به آشوب کشانده اند در این میان ضد انقلاب و دشمنان نظام هوایی شده و با این آتش اصلاح طلبان می‌دمند.پس بهتر است ما مردم فهیم و خوب ایران دشمن شناس باشیم
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
      6 2
      منو این همه خوشبختی !!
  • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    1 1
    چطور شبکه تلویزیونی صدا و سیما دلش برای مردم می سوزد ولی شبکه دیگری پیدا نمی شود دلش برای مردم ایران بسوزد؟ بالاخره شبکه های تلویزیونی دلشون برای مردم کشور دیگه میسوزه یا نه؟
  • وحید IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    3 1
    الان خوبه دیگه اینترنت مبایل رو قطع کردین یا فقط اپارات بازه روزی ۱۰ گیگ میخواد تا ۱۰ تا کلیپ خبری با یک روز تاخیر ببینی با ۵۰ هزار تومن معلومه دوباره همه میرن پای ماهواره رایگان میشینن که اونم اینتراشغال فقط داره میخواین دماغ رو پاک کنین چششو در میارین ماشاالله
  • سعید IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    2 1
    با خبر تعطیلی رادیو بی بی سی بخش فارسی و عربی در پی بحران انرژی و بالا رفتن مخارج زن کی در غرب ، میرویم که داشته باشیم دومینوی تعطیلی خبرگزاری های فارسی زبان خارجی و آوارگی بسیاری از جیره خواران آن ها را .
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    3 1
    مشکل مردم ايران اينه که کلا دلسوز ندارن
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    1 2
    در مورد واکسن هم ایتنرنشنال دلش برای مردم نسوخت و دائم تبلیغ واکسن میکرد و حالا می بینید که همه مردم با واکسن ها مریض شده اند
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    0 0
    مردم از این شبکه ها استفاده میکنن چون کشور تک حذبی شده وگرنه به حرفشون گوش نمی کنن
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    2 1
    هیچ کی دلش بحال ملت نمیسوزه ما ملت بدبختیم ۴۳ سال فقط ملت بدبخت مقاومت مکنه بقیه مسولین کیفشان مکنن ما ملت چوپ فلسطین سوریه یمن مخوریم مرگ بر آمریکا وغرب میزنیم ملت تحریم میشه مسولین بچه هاش میرن آمریکا غرب خودشونم کیف مکنن خلاصه کلام خدا لعنت کنه آمریکا رو ملت تحریم مکنه به زنو بچه مسولین اقامت میده مگه دوذدی کنین بیایین آمریکا بهتون اقامت بدیم هیچی ازجونی نوجوانی ندیدم همش بدبختی گرفتاری فقط خدا اگه وجود داشته باشه نجات‌مان خواهد داد غرب آمریکا حکومت فکر خودشونن فقط ملت بدبختن
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
    0 0
    واقعا بعضیا فکر میکنن دشمن هایی مثل آمریکا و اسرائیل دوست دیگران هستن؟ خصوصا دوست ایران؟ چقدر عجیب
  • هایکا IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    0 0
    لابد تو خیلی دلت میسوزه اقای جیره خور
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    0 0
    ما مردم متمدنی هستیم به جای شعار دادن تو خیابون و به جون هم افتادن یه رفراندوم آزاد برگزار بشه تا با نظر اکثریت مردم حکومت انتخاب بشه
  • #زن _عفت_اصالت IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    0 0
    درود بر شرف و بصیرتت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس