کد خبر 1422760
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
پیام قاطع کی‌روش به آمریکا و انگلیس؛ ایران حریف راحتی نیست

نشریه عربستانی در گزارشی به تاثیر بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی ایران پرداخت.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان با هدایت کارلوس کی روش در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ باید در گروه دوم با تیم های ملی انگلیس، آمریکا و ولز رقابت کند.

در همین رابطه نشریه «الشرق الاوسط» عربستان در گزارشی به روند آماده سازی ایران با هدایت کی روش پرداخت و نوشت: با وجود فراز و نشیب های زیادی در اردوی تیم ملی ایران در چند ماه گذشته و برکناری اسکوچیچ با درخواست برخی از بازیکنان اما با بازگشت کی روش آرامش به اردوی ایران برگشته است.

پیام قاطع کی‌روش به آمریکا و انگلیس

پیروزی ایران مقابل اروگوئه پرستاره نشان داد انگار کی روش از ایران نرفته و ادامه ۸ سال مربیگری اش را در روی نیمکت این تیم انجام می دهد.

ایران در مقابل اروگوئه پیروزی بزرگی را دقایق پایانی با گلزنی مهدی طارمی به دست آورد. تیم ملی ایران بعد از چند ماه بحرانی با بازگشت کی روش در مسیر درست قرار گرفته و با پیروزی مقابل اروگوئه پیامی قاطع برای رقبایش در جام جهانی مخصوصا برای انگلیس اولین رقیبش در جام فرستاده است و اعلام کرد که حریف و لقمه آسانی نخواهد بود.

تیم ملی کشورمان در اردوی تدارکاتی اتریش مقابل اروگوئه پرستاره با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و مقابل سنگال قهرمان آفریقا هم به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • نایان IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    14 1
    به جان خودم اگر بتونه انگلیس یا آمریکا رو یا هرداتاشونو ببره، حتما از اون به بعد بهش میگند انقلابی.!
    • یاسر IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
      2 3
      تفسیرت از انقلابی چیه ؟! ریش بلند تسبیح در دست پیشانی ممهمور به مهر شماها تا وقتی تفسیر درستی از انقلاب و انقلابی نداشته باشید مملکت همین آش آشوبه و همین کاسه داغ !
  • علی IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    0 0
    آقا یا خانمی که گفتی تفسیرت از انقلابی چیه ، اتفاقا ظاهر و باطن باید در راستای هم باشه اینم مهمه
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    0 0
    چند بار تذکر داده شد که در این جام جهانی که ارباب یعنی روسیه را تحریم کرده‌اند، نوکر یعنی ایران هم شرکت نکند تا پوزۀ آمریکا و انگلیس به خاک مالیده شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس