کد خبر 1422927
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۱
لیگ برتر فوتبال؛ کامبک سپاهان و صعود به رتبه سوم

تیم فوتبال سپاهان شکست در دیدار مقابل هوادار را با برتری عوض کرد تا به رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کند.

به گزارش مشرق، روز شنبه در ادامه هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، هوادار در ورزشگاه دستگردی تهران میزبان سپاهان بود که این دیدار با برتری دو بر یک نماینده اصفهان همراه شد.

قضاوت بازی را امیرسامان سلطانی با کمک‌های ایوب غلامزاده و عباس پورحیدری برعهده داشت.

بازی در حالی آغاز شد که دو تیم در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را کسب نکرده و هدفشان کسب برتری بود تا به شرایط خود در جدول سروسامان بدهند.

مورایس سرمربی سپاهان ترکیب عجیبی را برای این دیدار انتخاب گزینش کرده و بازیکنان جوان را به جای ستاره‌های خود به زمین فرستاد.

هوادار خیلی زود به گل دست یافت و در دقیقه ششم محمدجواد محمدی از پاس محمد میری و اشتباه مدافعان سپاهان بهره برد و موفق به گلزنی شد.

در ادامه سپاهانی‌ها که نمی‌خواستند ناکامی دیگری را تجربه کنند بر حملات خود افزودند و در دقیقه ۲۵ ارسال خوب رامین رضائیان با ضربه سر امید نورافکن تکمیل شد تا میهمان به گل تساوی دست یابد.

بی‌احتیاطی مدافع هوادار موجب شد تا سپاهان در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست صاحب پنالتی شود. رضائیان پشت توپ ایستاد و گل دوم سپاهان را به نام خود نوشت.

در نیمه دوم موقعیت چندانی ایجاد نشد اما در دقیقه ۷۳ مهاجم هوادار در محوطه جریمه میهمان سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. این تصمیم اعتراض شدید ساکت الهامی را به همراه داشت که داور به او اخطار داد.

سپاهان با این پیروزی به امتیاز ۱۲ رسید و با تفاضل گل بهتر نسبت به گل‌گهر در رتبه سوم قرار گرفت. هوادار نیز با پنج امتیاز در جایگاه چهاردهم باقی ماند.

ترکیب هوادار

مهرداد طهماسبی، امیرحسین پورمحمد، عزت‌الله پورقاز، محمدجواد محمدی(رضا مغانلو)، بابک مرادی(حسین صادقی)، محسن سفیدچغایی(معین عباسیان)، مهدی عبدی(فریبرز گرامی)، نیما انتظاری، سیدمحمد میری(مهدی مهدی‌خانی)، فرزاد جعفری و محمد چهارمحالی

ترکیب سپاهان

رشید مظاهری، رناتو سیلویرا، مسعود ریگی، سیدمحمدرضا حسینی(میلاد زکی‌پور)، رامین رضائیان، امید نورافکن، عیسی مرادی، سیدمحمد کریمی(یاسین سلمانی)، محمد دانشگر، محمد قربانی(شهریار مغانلو)، محمد علی‌نژاد

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس