کد خبر 1422957
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶
کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و تراکتور

رضا کرمانشاهی معتقد است بنیادی فر در اعلام پنالتی به سود پرسپولیس اشتباه کرد.

به گزارش مشرق، رضا کرمانشاهی، کارشناس داوری در خصوص قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار پرسپولیس و تراکتور که با پیروزی یک بر صفر شاگردان قربان بردیف همراه شد، اظهار کرد: متاسفانه بازی با ۳۰ دقیقه تاخیر به دلیل قطعی برق همراه بود که نماینده بازی باید حتما از قبل این مورد را چک می‌کردند. کمک‌های بنیادی‌فر عملکرد خوبی داشتند و تصمیمات درستی گرفتند. کارت زرد داده شده به علی نعمتی در دقیقه ۲ اشتباه بود اما سایر کارت‌های داده شده درست بود.

وی ادامه داد: در نیمه دوم در دقیقه ۵۴ یک هند به ضرر پرسپولیس اعلام شد که اشتباه بود زیرا توپ، اول به پا و سپس به دست بازیکن پرسپولیس خورد و هند نبود. سایر اتفاقاتی که در نیمه دوم رخ داد، البته به جز صحنه پنالتی درست بود و مشکلی در قضاوت آن‌ها نبود.

کرمانشاهی درباره پنالتی جنجالی اعلام شده روی مهدی عبدی گفت: به هیچ وجه پنالتی نبود و نه هل دادنی صورت گرفته بود و نه گرفتنی. از موعود بنیادی‌فر که به تازگی نفر اول لیست داوران بین‌المللی ایران شده، چنین اشتباهی عجیب بود و امکان داشت که سرنوشت بازی تغییر کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    2 0
    فقط مونده بود بنیادی فر خودش پنالتی رو بزنه
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    1 0
    گرفتن پنالتیدستور از بالا بود ولی جواب نداد
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    1 0
    آقای داور حتی با پنالتی مزخرف هم نتونست بازی را برای پیروزی دربیاره ! با دیدن این پنالتی میشه فهمید چرا VAR به ایران نمیاد ...
  • ناصر IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    2 0
    نیمه اول بازی وقتی تراکتورمیخواست ضربه کرنیل رو بزنه بازی رو تمام کرد نیمه دوم هم وقتی توپ تراکتوربه تیرک خورد وبرگشت خطا الکی گرفت به جزان پنالتی چه چوری دیگه ثابت کنه که یاردوازدهم پرسپولیسه به تیم خوب تراکتورتبریک ویژه می گوییم که پرسپولیس وداورراباهم برد ایول چرا اخه به این واضع ای این طور میشه یاداور تعصب داشت یا پول گرفته بود اکثرسوت هاش به ضررتراکتوربود
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    1 0
    بنیادی فر یه پنالتی کادو داد اونم خدا نذاشت یعنی تابلو بود یکطرفه قضاوت میکنه
  • علی اهوازی IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
    2 0
    این که چیز عجیبی نیست! سالهاست که کمیته داوران دربست در خدمت باشگاه ننگینِ لنگه خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس